Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 6 ud af 76 (758 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

DM er kickstartet og det kan ses på statistikken for AffiliateDM.dk:

 

På en normal dag har siden 5-8 besøgende ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

Henrik Kristensen:
Så har jeg prøvet at tilmelde mig Smile

Fedt at høre, du er kommet i gang! Har du spørgsmål skal du bare knalde dem afsted. :-)

Mange tak, der skal nok komme en helt masse Smile ... Pt er hvis planen noget i stil med:

 - Skrive en helt masse, som foregår i Word pt. Bare få en masse ned, mens hoved lige er klar til det.

 - Når der kommer skrive blokering, så få opsat min side, og begynde at fylde op.

 - Finde mit kabel til ens kamera, så der kan komme billeder ind (Så vidt muligt bruge egne billeder kun)

 - Begynde at se om jeg kan finde ud af at filme, og få lidt små film ind.

 - Og så må jeg ellers løbende blive klogere på hvad jeg egentlig har rodet mig ind i, og hvordan pokker alt det indtjenings halløj fungere. Pt 1000 ord, og tid til en lille South Park pause Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 04:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så vil jeg hoppe under dynen, glæder mig til at følge folks sider det næste stykke tid.

Har selv valgt at prøve benytte det Theme som Wordpress kommer med, lige så meget for at udfordre mig selv, og se hvilke muligheder der egenlig kan laves med det - Lære tingene lidt bedre end bare at smide et færdigt theme på og kører.

Begyndt at oprette en række menu punkter, samt jeg har fået skrevet en smule tekst der er klar til at blive smidt ind.

Er stadig ikke blevet helt klog på alt det med indtjening osv endnu, men nu har jeg da en smule at bygge siden ud fra, og så må  jeg tage den derfra, tilføje tekst og billeder og så blive klogere hen af vejen.

Ingen viden + Ingen erfaring = Kan kun blive klogere

For pokker hvor jeg håber at overstående sætning viser sig at passe Big Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis nogle af jer fremover skal bruge Call-to-action knapper, men ikke gider døje med håndarbejdet selv, så kan den her side kun anbefales Skype-Wink

http://buttonoptimizer.com/

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Rasmussen:

Godt at se der allerede er så stor opbakning omkring Affiliate DM 2013! :-)

For at lette byrden lidt for Halfdan, har jeg "sponsoreret" lidt programmeringstimer til affiliatedm.dk - dette inkluderer bl.a. et indberetningssystem der også sørger for at resultat-tabellen bliver genereret automatisk :-)

Jeg har skrevet lidt om hvordan det fungerer, på min ellers ret døde blog - for deltagerne kan man også læse lidt mere om hvordan det virker, inden første indberetning skal finde sted :-)

Indlægget kan læses her: http://larsdanielrasmussen.dk/norderi-og-affiliate-dm/

Så er der vist ikke andet at sige, end game on!

Nævn lige dette på dit affiliateDM, din mail endte i spam hos gmail, det gjorde vores mails også tit da vi brugte meebox. - men tak for en kanon god service!

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander... tak for link det var lige hvad jeg havde brug for.. 

Fedt.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

larsuth:

Sander... tak for link det var lige hvad jeg havde brug for.. 

Fedt.

Det var så lidt Skype-Wink

Regnede med, at der ligesom mig,var mange der kunne bruge et hurtigt værktøj til de knapper. Jeg kommer i hvert fald til at bruge det fremover, i stedet for Photoshop Skype-Wink

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan fortælle, at vi nu har ramt 40 tilmeldinger til Affiliate DM på cirka et døgn.

Det er mere end sidst - fænomenalt!

En særlig tak skal lyde til Lars, der med hans system praktisk taget har fjernet det manuelle arbejde, jeg har med konkurrencen.

Der kommer en tabel op her i løbet af weekenden på siden, hvor jeg også gennemgår alle tilmeldinger. :-)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis min side omhandler hjælp til "Valg af XX produkt" .... Vil i så bare lade siden være synlig mens man tilføjer tekst under hver katogori, eller vil det fungere bedst at have den stort set færdig inden man gør den synlig ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 6 ud af 76 (758 indlæg)