Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Payment Solution Provider

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Trekbooking.com ApS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har brugt det sidst års tid på at lave en stor portal der sælger vandrerturer i Nepal, på vegne af lokale nepalesiske vandrerselskaber. Jeg sendte for 2 mdr siden en ansøgning til Teller, om at de blev indløser på hjemmesidens betalinsportal (har tænkt mig at bruge Quickpay). Har imidlertid af mærkelig årsager lige fået et afslag, da jeg rent faktisk ikke tror de kan overskue de juridiske konsekvenser af en hjemmeside, der agere mellemmand for andre rejseselskaber i Nepal. 

Selskabet hedder Trekbooking.com ApS og skal bruge aftale til både visa, master card, american express, JCB etc. Hvad jeg kan se så har jeg imidlertid ikke så mange valgmuligheder - Euroline, SwedBank (men begge modtager kun Visa og Master Card online), samt Teller (muligvis Dibs også).

Kender I andre store der kan levere løsninger (ville Paypal funke?)? Nogle der har erfaring med at have en aftale med flere forskellige indløsere for at have adgang til flere forskellige internationale betalingskort? Synes sgu det er lidt noget rod der her. :)

Håber I alle nyder sommervarmen. 

Bedste Hilsner

Rasmus

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke erfaring med forskellige indløsere, men umiddelbart ville jeg ikke tro det var problem, da quickpay acceptere flere forskellige indløsere på samme konto.

Paypal kan du fint bruge, hvis du kan leve med deres lidt højere gebyr (3,2%/betaling så vidt jeg husker). Dem kan du også bruge uden betalingsgateway (quickpay).

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver du godt nok din egen holdning til hvorfor du har fået afslag fra Teller - men de må Jo have givet dig en reel begrundelse for afslaget?

Det er svært at rådgive dig konkret udover at du må jo bare prøve nogle andre udbydere (Authorize.net, Worldpay, Ewire, etc.) indtil du får hul igennem.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Trekbooking.com ApS Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan

Skulle gerne have en opfølgningssamtale per tlf når de kontakter mig, men synes hele forløbet har været ekstremt langsomt og uprofessionelt. Ved du/I hvor meget omsætning fx Teller kræver før de gider lave en aftale? Jeg regner med omkring DKK 300.000 år 1 og stigende derefter til noget mere. 

Mvh

Rasmus

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Overordnet set behøver du ikke tjene noget for at få en aftale - de har deres udgifter dækket så rigeligt med års- og oprettelsesgebyrer.

I min optik er problemet at Nets/Teller vurderer ansøgningerne individuelt og helt forskelligt. At følge deres retningslinier er ikke nok og det ender derfor med at det er holdninger og subjektivitet der lægger til grund for afgørelserne.

Det er kun pga. Dankortet vi har behov for Nets/Teller - uden det vil konkurrencen udrydde dem alene pga. deres priser og behandlingsprocesser.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Trekbooking.com ApS Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan. Så faktisk først dit svar lige nu. Jeg er helt enig og da mit site er globalt, så har jeg ikke brug for Dankort. Jeg har pt ansøgninger ved Elavon og Swedbank også (Euroline afviste også pga globalt omfang). Selvom de er dyrere så er Paypal dog på, så kan jeg bruge dem og altid tilføje andre senere. Mange tak for dine gode råd. Mvh Rasmus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)