Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud! Spar 20% på din webshop eller hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Da jeg for tiden leder efter nye opgaver, har fået nyt design på min hjemmeside og er i godt humør, giver jeg jer nu dette tilbud, hvor I kan spare 20% på jeres hjemmeside eller webshop. Jeg laver hjemmesider i både wordpress og ren html og webshops bliver lavet i prestashop. 

På min hjemmeside http://jeppesmith.dk/ kan I få lidt at vide om mig, se referencer og se priser på forskellige webshopløsninger :)

Hvor mange jeg kan tage ind har jeg en idé om, men er ikke noget jeg kan sige på nuværende tidspunkt. Det er først til mølle, og jeg opdaterer selvfølgelig herinde, når der er lukket for tilmeldelser.

God dag til jer alle!

- Jeppe Smith

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par stykker har henvendt sig, men der er stadig åbent for tilmeldelser! :)

Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har ven som har lavet en grom hjemmeside til vores virksomhed!!...

Hvad skal du bruge for at overtage hjemmesiden ?

tjæk den lige ud og og den skal være helt standard.

mjmarketing.dk

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dragon :)

Gider du sende mig en mail på jeppewsmith@gmail.com, hvori du uddyber hvad siden skal kunne? Så kan vi finde ud af noget.

Mvh

Jeppe

Fra Valby
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Nixi.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg blev lovet at min webshop ville stå klar 2-3 uger efter jeg betalte. Der er nu gået mere end 10 uger og du har stadig ikke gjort arbejdet færdigt.

Jeg har skrevet mere end 15 mails til dig gennem de her 10 uger som du ikke har besvaret. Du har heller ikke svaret på de mails jeg har sendt søndag og igår mandag. De få mails du har besvaret har været en masse søforklaringer på hvorfor du ikke har haft tid til at afslutte arbejdet. 

Det er alt for dårligt at du stadig ikke har gjort arbejdet færdigt med min webshop selv om du har taget betaling for det, derudover har du ikke besvaret mine mails også er du så fræk at lave et tilbud herinde hvor du skriver at du leder efter nye opgaver.

Var det ikke en ide at gøre de projekter færdig som du allerede har påbegyndt? Og svar dog på de mange mails jeg har skrevet til dig!

//

Usman Hussain

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)