Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med wordpress side - registrerer ikke ændringer?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamdeeeer:

jeg vil også gerne lige bryde ind her. Mine to wordpress baserede sider registrerer heller ikke ændringer med det samme. Så tror ikke det er hostingudbyderen

Hvilket helt klart lyder som om at din hostingudbyder har cache på deres webserver. Dine opdatering træder derfor først i kraft når cachen opdateres. Typisk efter 15 minutter eller et ligende interval.
Tilmeldt 13. Aug 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten S. Hansen:

Hamdeeeer:

jeg vil også gerne lige bryde ind her. Mine to wordpress baserede sider registrerer heller ikke ændringer med det samme. Så tror ikke det er hostingudbyderen

Hvilket helt klart lyder som om at din hostingudbyder har cache på deres webserver. Dine opdatering træder derfor først i kraft når cachen opdateres. Typisk efter 15 minutter eller et ligende interval.

Det har aldrig været der før. Det er først fremtrådt idag. 

Tilmeldt 13. Aug 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

og ikke nok med at den ikke vil registrerer ændringer så skulle jeg opdaterer mit tema og så blev temaet ødelagt. Når jeg går ind for at hente det igen står der opdater og når man så trykker siger den at temaet er opdateret. Inde i temaer kan man ikke finde temaet der står nede i bunden at der mangler stylesheets. 

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet var ikke cache men at siden ganske simpelt ikke var trukket ind i menuen

da jeg lagde den ind i menuen kom den straks frem

 

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamdeeeer:
Inde i temaer kan man ikke finde temaet der står nede i bunden at der mangler stylesheets.

 

Det skyldes at ikke hele temaet er uploadet

prøv at upload det igen så burde det virke

Gør det ikke skal du lige slette det andet først og så prøv igen

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)