Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke så dumt at komme i Operation X

Side 3 ud af 13 (122 indlæg)
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det gør jeg ikke, jeg synes bare ikke om svindel modsat dig. At det er lovligt gør det ikke moralsk rigtig

S nu siger du at det er lovligt at svindle.
Er det rigtig forstået?
Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

frøken K:
nu siger du at det er lovligt at svindle.
Er det rigtig forstået?

Ja åbenbart for myndighederne tillader sådan produkter på markedet, og dette er i din verden ok, da du forsvare disse produkter

Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja åbenbart for myndighederne tillader sådan produkter på markedet, og dette er i din verden ok, da du forsvare disse produkter

Og du ved at der er noget galt med disse produkter fordi?
Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

frøken K:

Nej det gør jeg ikke, jeg synes bare ikke om svindel modsat dig. At det er lovligt gør det ikke moralsk rigtig

S nu siger du at det er lovligt at svindle.
Er det rigtig forstået?

Men lidt sjovt at din profil er lavet efter programmet og kun deltaget i MLM diskusioner, så tvivler på at du er andet en svindler, der sælger disse fantasi produkter

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

frøken K:
Ja åbenbart for myndighederne tillader sådan produkter på markedet, og dette er i din verden ok, da du forsvare disse produkter

Og du ved at der er noget galt med disse produkter fordi?

Ja det ved et hvert normalt tænkende menneske at disse produkter ikke har en større virkning end en vitamin pille ogindtil du kan bevise andet slutter diskusionen fra min side, da du intet har at byde på, hverken som debattør eller menneske

Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Men lidt sjovt at din profil er lavet efter programmet og kun deltaget i MLM diskusioner, så tvivler på at du er andet en svindler, der sælger disse fantasi produkter

Nåååå er det på det grundlag du er så dømmende over for Kyani.

Jamen det er da et utroligt sagligt grundlag
Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

frøken K:
Men lidt sjovt at din profil er lavet efter programmet og kun deltaget i MLM diskusioner, så tvivler på at du er andet en svindler, der sælger disse fantasi produkter

Nåååå er det på det grundlag du er så dømmende over for Kyani.

Jamen det er da et utroligt sagligt grundlag

Nej din profil er jo lavet lang efter diskusionen om dette vidunder mirakle startede på Amino, men ak det magtede du så heller ikke at forstå, men som en Amino bruger skrev i debat, folk der falder for disse ting høre normalt til i den laveste social gruppe, og magter ikke at gennemskue tingene, hvilket du er et godt eksemple på

Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person
Ja det ved et hvert normalt tænkende menneske at disse produkter ikke har en større virkning end en vitamin pille ogindtil du kan bevise andet slutter diskusionen fra min side, da du intet har at byde på, hverken som debattør eller menneske

Du er da noget af en menneskekender, siden du kan dømme mig til at være et dårligt menneske, på så svagt et grundlag.

Synd for dig at du er så bitter. Jeg håber at du får det bedre en dag.

Pøj pøj
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person
Nej din profil er jo lavet lang efter diskusionen om dette vidunder mirakle startede på Amino, men ak det magtede du så heller ikke at forstå, men som en Amino bruger skrev i debat, folk der falder for disse ting høre normalt til i den laveste social gruppe, og magter ikke at gennemskue tingene, hvilket du er et godt eksemple på

Lige en afsluttende bemærkning fra min side af.

Da du åbenbart har tid til at sidde her hele dagen, og samtidig staver som vinden blæser, er du nok ikke den rette til at placere mig i den laveste sociale gruppe lille Jesper
Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

frøken K:
Nej din profil er jo lavet lang efter diskusionen om dette vidunder mirakle startede på Amino, men ak det magtede du så heller ikke at forstå, men som en Amino bruger skrev i debat, folk der falder for disse ting høre normalt til i den laveste social gruppe, og magter ikke at gennemskue tingene, hvilket du er et godt eksemple på

Lige en afsluttende bemærkning fra min side af.

Da du åbenbart har tid til at sidde her hele dagen, og samtidig staver som vinden blæser, er du nok ikke den rette til at placere mig i den laveste sociale gruppe lille Jesper

Måske jeg staver jeg ikke godt, det er sandt men jeg prøver dog ikke at tage folk i røven som dig, så heller ordblind end socialtaber der lever af at tage røven på sin familie og venner

Side 3 ud af 13 (122 indlæg)