Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke så dumt at komme i Operation X

Side 4 ud af 13 (122 indlæg)
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jesper72:
folk der falder for disse ting høre normalt til i den laveste social grupp

Nu er det ikke for at sætte brænd i gaden på nogle måde, men jeg synes det er lidt forkert at skrive det du skrev (markeret citat) 

hvis du havde cancer og havde fået af vide af lægerne at de ikke kunne gøre mere, eller har haft noget nært familie,  så kan man nå ud til et punkt, hvor du vil tro på at sådan noget som dette virker, så har man brug for at tro og håbe. det betyder ikke man er den laveste social gruppe. det er måske et sidste håb for de mennesker der tror på det der.. og folk som disse udnytter disse mennesker. 

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

cecilie krogh :
det er måske et sidste håb for de mennesker der tror på det der.. og folk som disse udnytter disse mennesker. 

 

Nej det er at lyve for det menneske og give dem falsk håb, det er ikke okay i min verden. Disse mennesker kan absolut ikke bruge et falsk håb til noget som helst

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

cecilie krogh :
Jesper72:
folk der falder for disse ting høre normalt til i den laveste social grupp

Det var så et citat fra en anden debat om disse mirakle produkter

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

cecilie krogh :
Nu er det ikke for at sætte brænd i gaden på nogle måde, men jeg synes det er lidt forkert at skrive det du skrev (markeret citat) 
¨

Jeg tror nu han har ganske ret. Jeg har selv deltaget i et enkelt rekrutteringsmøde, og det er ikke for at sige noget ondt. Men det er nemmere at få folk, som ikke har så meget til at falde for konceptet, end folk, som måske ikke rigtigt har brug for det. 

Når man blev præsenteret for dem, som havde succes, så var det også altid, lagerarbejderen, den tidligere tankpasser, den ledige, ekspedienten og så ikke mindst studerende.

Det er sjovt når man diskuterer det her, det er som at diskutere religion, hvor forherligelsen ligger i at sælge det de her smarte produkter, som åbenbart er for smarte til at nå de almindelige butikshylder.

Og så en til dig Frøken K...

Du påstår at vi alle ikke har en skid forstand på og vi ikke sætter os ordentlig ind i tingene. Overvej, hvor du henter dine egne argumenter henne. Dem henter du i det vås, der er blevet hældt i hovedet på dig af det MLM firma du arbejder for. Du er hjernevasket, og du kan ikke se ud over det.

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

ja det læste jeg godt. :-) 

jeg er også helt enige med dig. i hvad du skriver med hensyn til produktet. 

jeg synes bare lige sætningen måske var lidt forkert i denne debat. 

du kender jo ikke hendes historie og hvorfor hun tror på disse "mirakel produkter" eller bare ved bedre og vil tjene hurtige penge. og ingen moral har overhoved Men jeg synes ikke man er i den sociale lave gruppe.  

Jeg kan godt forstå du bliver arrig. Jeg bliver arrig over at man kan udnytte sådane godtroende mennesker, som ikke har andet tilbage end håb 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper72:
Nej det er at lyve for det menneske og give dem falsk håb, det er ikke okay i min verden. Disse mennesker kan absolut ikke bruge et falsk håb til noget som helst

ville gerne give dig fem stjerner, men jeg har ikke debatteret nok endnu ;-)

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

cecilie krogh :
ville gerne give dig fem stjerner, men jeg har ikke debatteret nok endnu ;-)

 

Ved ikke hvad de stjerner til for, så det gør ikke noget

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er også helt enige i hvad han siger. 

Men som du selv skriver Frøken K. er desværre ramt af den "slemme sydom" hjernevask hvor man desværre ikke kan se ud over egen næsetip, 

De nemmeste at hjernevaske er dem der intet har tilbage andet end håb, og det var det jeg mente med vi ikke kender hendes historie. 

I hendes øjne er har vi alle uret og hun har rart, og sådan vil det blive ved med at være, lige meget hvor arrige man bliver i kroppen. ! desværre. 

Ligesom religion som der bliver skrevet :-) 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper72:
Ved ikke hvad de stjerner til for, så det gør ikke noget

Det var bare en måde at sige på, jeg godt kunne lide det du skrev. 

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jesper72:
folk der falder for disse ting høre normalt til i den laveste social gruppe

Svært lite av det jeg har funnet ut tyder på at de som faller for MLM har lavere IQ, dømmekraft, moral eller sosial status enn gjennomsnittet. Rent statistisk har disse litt dårligere økonomi enn gjennomsnittet, men forskjellen er ikke særlig stor. Stadig deltakelse i nye MLM-selskaper kan være et symptom på mental sykdom eller personlighetsforstyrrelse, men dette gjelder noen ganske få.

Ifølge mine egne observasjoner er det en overrepresentasjon av personer med dysleksi og dyskalkuli innen MLM, men det er vanskelig å dokumentere. Jeg mistenker også at mange av toppnettverkerne har Asbergers syndrom eller lignende, men det er også en subjektiv oppfattelse.

Den gjennomsnittlige MLM'er er en helt normal person. Det er svært, svært få som skjønner at dette er svindel og likevel går inn i det, og de fleste vil heller aldri skjønne at de deltok i et pyramidespill. Det er altså feil å dele ut slike karakteristikker til dem som faller for MLM-svindel. Oppmerksomheten må rettes mot dem som kynisk organiserer og tjener store penger på slik svindel.

En helt annen ting er at langvarig involvering med MLM kan føre til betydelige utfordringer både økonomisk og sosialt. For de fleste er heldigvis MLM-eventyret kortvarig før de trekker seg ut med et overkommelig tap.

Side 4 ud af 13 (122 indlæg)