Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne prygles af aminoer!!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/19/2006 1:19:56 AM
Forfatter: Kenneth Skou

Billedet som du omtaler er desværre den bedste opløsning leverandøren har til rådighed pt.



Ikke optimalt, det kan vi roligt være enige om.



Efter min mening vil du være bedst tjent med at fjerne det - som billedet er, ser det ud som om I ikke kan finde ud af at resize ordentligt. :)

Vent til foråret og smut ud og snup en masse billeder af produkterne på din grønne græsplæne med et godt digitalkamera - alt behøver ikke komme fra producenten.

Dato: 1/19/2006 1:19:56 AM
Forfatter: Kenneth Skou
Også et svar?? til en af de andre punkter vedr. tekst og billeder på forsiden.


Min programmør siger det er kilden til at jeg ligger 1 eller 2 på google ved fx. søgning på regal raptor


samt flere andre søgeord der relatere til mine varer.


Det tror jeg nu ikke passer - Google finder ikke forsiden, men derimod undersiden, som til gengæld er udmærket opbygget rent søgemaskinemæssigt. "Regal Raptor" optræder i titlen samt i en h1 og et sted i teksten. Ord i titlen samt i h1''ere plejer Google godt at kunne lide. :)
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :
[QUOTE]Dato: 1/19/2006 12:55:17 AM Forfatter: Kenneth Skou
Kunne det være fordi jeg har for mange forskellige leverandører af de samme produkter.
 
 
-Det kan meget vel være derfor, og  det skal ikke gå ud over dine besøgende
 
Du bad om prygl, og det får du konstruktiv prygl.
Det du først skal gøre, er at finde ud af hvad dit mål er med din butik. Vær koncis i dit mål, og prøv at formulerer det på 2 linier. Så er du allerede langt. For mig virker det som om du vil det hele, men med en ½ vind, udfra dit web.
 
Nu kan du også res.dele og værksted [:0] Nice..., men det viste jeg heller ikke. Find ud af alt det du kan og vil tilbyde. Det hænger sammen med dit mål
Skriv alt det ned du kan. Sorter i det. Skal noget fra? - tjener jeg virkelig penge på leverandør nr. 29? eller tager nr.29 for meget tid ift. indtjening? Er der dobbelt leverandører? Er det nødvendigt?
 
- hvis det er dit mål, at du vil være "kræmmer-købmands-handel" så synes jeg det er cool. men så skal det skinne igenne, i din forretning.
 
- hivs det er dit mål at være"Top Quality Machines" så skal det frem i lyset!!!
 
GO-GO Kenneth!
 
 
 
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger faktisk en del varer på landsplan som jeg ikke har på lager og aldrig får det.

Det er ganske enkelt billigere at bestille online ved importør med levering direkte til kunden
Så derfor er det ikke alt jeg selv kan tage billeder af.
 
20 af leverandørerne kommer med nye varer og kataloger de næste 2 måneder og så skal der opdateres døgnet rundt.
Det var også en af grundene til jeg søgte lidt hjælp her så den står "slimlinet" til sæsonstart
 
Nogle af de foreslåede ting er allerede ændret

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Game, du har jo nok desværre lidt ret i det du siger - suk -

Men det er inderst inde fordi jeg vil være større STØRRE
 
Så jeg laver snart en ny tråd om at søge partner til at åbne en butik mere
Og samtidig luge ud i leverandører.
Tror du mig hvis jeg siger at jeg allerede har skrottet en del indenfor de sidste 2 år??
bl.a. alt det der kan købes som skrammel i bilka og lign. steder

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå det går ikke længere, skal jo passe forretningen imorgen og samle nye motorcykler.

Jeg siger foreløbig mange tak for pryglene og håber på mere LOL.
 

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
[QUOTE]Dato: 1/19/2006 1:39:04 AM Forfatter: Kenneth Skou

Tak Game, du har jo nok desværre lidt ret i det du siger - suk -

Men det er inderst inde fordi jeg vil være større STØRRE
- Ja, selvfølgelig! Det kan jeg godt forstå. Du skal have ros for din handling. Du gør noget, og det skal du blive ved med. Det er meget meget mere værd, end ikke at gøre noget. Bare snakke om det. Hvia du får tunet ind, og trimmet din forretning, og du tænker STORT, så er dine chancer rigtig gode.
 
 
Så jeg laver snart en ny tråd om at søge partner til at åbne en butik mere
- hmm...- der er jo nogle fede ATV´er
 
Og samtidig luge ud i leverandører.
-God idé
 
Tror du mig hvis jeg siger at jeg allerede har skrottet en del indenfor de sidste 2 år??
- Ja, det gør jeg da. Du virker som en hæderlig kræmmer he-he.
 
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Game, du har slet ikke set det bedste endnu fra ATV siden
Det er på vej , skal have møde idag om et full-line koncept der
mht. standart ligger væsentlig højere end vi nogensinde har set fra kinesiske leverandører.
Håber det kan skabe et navn ala yamaha, suzuki m.m
 
Hæderlig, ved du hvad, jeg har en dårlig korttidshukommelse, så jeg er nødt til
at fortælle sandheden og være ærlig, hvis jeg siger andet kan jeg ikke huske det næste gang kunden spørger.
 
Men ja, det har også kostet mig et par kunder indimellem, men hellere fortælle en kunde at det produkt han vil have ikke
kan leve op til de krav han stiller, end at slås med ham de næste 2 år og få et dårligt ry af det.

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder til at du er meget interesseret i at optimere din hjemmeside i forhold til søgemaskinerne - deraf vil jeg anbefale dig at få lavet en langt mere ren markup, den minder pt. om et torturkammer.
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jonas, ok - men der er et lille problem, jeg er ikke it-nørd
men kan dresseres til at trykke på de rigtige knapper.
 
Så du må lige uddybe markup ?

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gå ind på din hjemmeside, højreklik og vælg "vis kilde". Det er den bagvedliggende kode af den statiske opsætning, og den er i dit tilfælde meget rodet
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)