Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp: NETS / Teller kræver sikkerhed på 25.000 kr. !!!!

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brug for lidt hjælp.

Er ved at starte et lille online tøjbutik op, og ha kontaktet NETS/Teller, som siger, at hvis jeg skal ha betalingskortaftaler, så skal følgende være opfyldt. Jeg har ikke så mange penge, og ikke så gode venner med banken, så hvad gør jeg nu? Teller/Nets skriver følgende: 

  • Mod en sikkerhed på DKK 25.000, i form af pant i en spærret konto eller anfordringsgaranti fra dit pengeinstitut.
  • Aftale til Internationale betalingskort med afregning efter 28 bankdage.

 

 

 

 

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du spurgt banken om de vil stille en garanti ( selv om ikke er venner) ?

Det kan ikke koste mange basører.

Alternativt, må du jo finde anden betalingsløsning.

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er meget normalt at denne sikkerhed skal stilles ved internationale kort, hvis du kun vælger dankort til at starte med vil de ikke kræve det vil jeg tro.

Det kan normalvis ikke svare sig at få banken til at stille garantien da omkostningerne til dette vil være væsentligt højere end at låne pengene.

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at kontakte en af de andre udbydere i Skandinavien f.eks Epay eller Eurolinen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Prøv at kontakte en af de andre udbydere i Skandinavien f.eks Epay eller Eurolinen...

Du kan jo ikke lave en indløsningsaftale med Epay - de leverer blot betalingsløsninger? Og Euroline tager mig bekendt ikke nye kunder ind i Danmark.

Men prøv med Swedbank, de er rimeligt effektive og billige: http://www.epay.dk/indloser-internettet/swedbank.asp

\Mikkel

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel har ret: ePay er ikke en indløser/bank, men en PSP (Payment Service Provider). Der skal en aftale med en indløser til for at bruge vores betalingsløsning.

Crazy, du kan prøve at kontakte en anden indløser, fx Handelsbanken eller Swedbank. Med dem kan du tage imod Visa, Visa Electron, MasterCard og Maestro.

Ellers kan du overveje et alternativ som PayPal. Det er billigere at komme i gang, men transaktionsgebyrerne er højere.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jeg har undersøgt Swedbank, men de tager desværre ikke Dankort, og det vil jeg også ha med nemlig....jeg er mega frusteret på Nets i øjeblikket, det kan de simpelthen ikke være bekendt sætte et så højt beløb i sikkerhed. Hvad med at være lidt mere samarbejds villig og fleksibel. Jeg får sådan lyst til at slukke og lukke det hele, først skulle det ene laves, så skulle det andet laves, og så skulle nets ha års opgørelse, og nu kommer de med deres f... krav, undskyld, jeg er bare så morgen irriteret lige nu

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Swedbank kan du tage imod Visa/Dankort - men ikke det "rene" Dankort.

Jeg ved ikke, om det gør nogen forskel for dig.

Smile

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre nok fordi du befinder dig i en branche hvor der statistisk set er ret mange der lukker og slukker igen fordi det ikke kan løbe rundt. For et par år siden havde jeg en kunder inden for telefonibranchen, og her var kravet fra PBS på 75.000 - igen på grund af branchen.

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

CRAZY:
Jo jeg har undersøgt Swedbank, men de tager desværre ikke Dankort, og det vil jeg også ha med nemlig....

Hvis du med dankort, mener rent simpelt gammeldags dankort (ikke visa dankort) - så SKAL du have nets til det, da de er den eneste indløser på dankort! Men hvis en indløser tager visa kort, så tager de også (visa-dankort) som mange har. Men jeg har også selv ville kunne modtage rene dankort og det kræver altså nets.

Måske nets ikke vil kræve garanti for dankort aftalen? så du kan lave dankort aftale med nets, og udenlandske kort med swebank, handelsbanken eller andre!

/Peter

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)