Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp: NETS / Teller kræver sikkerhed på 25.000 kr. !!!!

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

@Kim B: Nu ved jeg ikke hvilet af numrene du taler om, men jeg tror ikke nye udlandske ejere kommer til at kræve mindre sikkerhed. Det er jo statistisk klart at der er mange der har nets aftaler som tømmer kontoen, og så er det NETS der hænger på at tilbagebetale alle der f.eks. returnerer varer inden for 14 dage. Jeg tror de fleste også udenlandske, som yder den garanti overfor kreditkortbrugeren, at de ALTID kan få pengene igen, også hvis modtager for den sags skyld er konkurs - der ikke kræver garanti
Garantien er branche afhængig, og om beløbet altid er fair og korrekt skal jeg ikke afgøre, blot at det er internationalet sådan for modtagere af garanteret tilbagebetaling via kreditkort

de 28 dage er som tidl. beskrevet fordi kunden heller ikke trækkes på de internationale kort før i snit 28 dage - i alle fald for mastercard og lignende, så der ER ingen penge at udbetale før kundens kort er trukket

Jeg tror det blir fint med konkurrence når NETS bliver solgt men jeg tror der blir mindst lige så meget ramaskrig over de nye ejere og nye - i mine forventninger mindst lige så store omkostninger.
Man kan undgå det med andre løsninger som så ikke giver samme sikkerhed for kunden, eller som Papypal der jo også koster en del for sælger - og det kan da være fine løsninger

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

tak for alle jeres inputs.

Jeg har forsøgt at droppe de udenlandske kort for en stund og kun starte med Dankort-aftalen, for at se, om jeg kunne slippe for at stille en garanti til rådighed. Men de står fast på deres begrundelse, og urokkelige. Har forsøgt forsøgt forsøgt, men intet hjalp.

Så nu må jeg samle lidt penge ind fra familie og venner, og se om jeg kan samle de 25000 kr ind ..og hvis der nogen der ligger med en stor sum penge, og ik ved hvad de skal bruge det til, så hører jeg gerne fra jer Smile

Alternativt må jeg gå den tunge vej, og hører hvad min bank siger til det, selv om jg nødig vil ha banken med ind over det, da jeg i forvejn hader den danske bank og for deres grådighed..Er dog gået med til deres nye kundeprogram modvilligt, men det er en anden side af sagen.

Jeg synes det er så fedt, at man kan få lidt skulderklap, lidt hjælp fra Amino, og høre alle jeres erfaringer, det giver en ro i sjælen, så endnu engang tak for alle jeres inputs, det vædsætter jeg :-)

mvh

CRAZY

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

CRAZY:
Jeg har forsøgt at droppe de udenlandske kort for en stund

Brug Paypal og kom i gang med det samme. Tjen de 25.000kr i shoppen og brug dem på Dankort aftalen ( Hvis du da stadigvæk mener det er nødvendig )

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

CRAZY:

Om du tager Dankort eller Visa/Mastercard er lidt irrelevant efterhånden, da de fleste kort er Visa/Dankort. Det koster lidt mere at tage imod kreditkortene, men kunden har også en større sikkerhed.
Så hvorfor prøver du ik at kontakte nogle af de andre udbydere af kreditkort? Der kan du med sikkerhed komme igang, og du skal kun betale oprettelsesgebyret... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

CRAZY:
Alternativt må jeg gå den tunge vej, og hører hvad min bank siger til det, selv om jg nødig vil ha banken med ind over det, da jeg i forvejn hader den danske bank og for deres grådighed
intet er givet - men generelt er bankerne ikke vilde med at stille f.eks. 25.000 kr i sikkerhed i forhold til nets - da de jo så bare overtager forpligtelsen hvis noget går galt - så ofte vil de kræve en sikkerhed af dig til gengæld - og så kører møllen. Som Fashion seller skrev - se hvad der er af andre løsninger muligt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

CRAZY:
Alternativt må jeg gå den tunge vej, og hører hvad min bank siger til det, selv om jg nødig vil ha banken med ind over det, da jeg i forvejn hader den danske bank og for deres grådighed
intet er givet - men generelt er bankerne ikke vilde med at stille f.eks. 25.000 kr i sikkerhed i forhold til nets - da de jo så bare overtager forpligtelsen hvis noget går galt - så ofte vil de kræve en sikkerhed af dig til gengæld - og så kører møllen. Som Fashion seller skrev - se hvad der er af andre løsninger muligt

vh

 

Tak Kære Cookie

Nu står jeg så i en Situation, hvor jeg ik helt kan overskue Handelsbanken, og Swedbanken. Og Hvad det koster de i forhold til Nets....hvad er Billigst og bedst af de 2..

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Bøgh:
Vi er også gået over til Swedbank, men overvejer nu Handelsbanken i stedet.

Hej Jonas

Jeg skulle egentlig lave indløsningsaftale med Swedbank i morgen, så kan du kort forklare hvorfor du overvejer Handelsbanken i stedet?

Vh Kenneth

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Larsen:

Jonas Bøgh:
Vi er også gået over til Swedbank, men overvejer nu Handelsbanken i stedet.

Hej Jonas

Jeg skulle egentlig lave indløsningsaftale med Swedbank i morgen, så kan du kort forklare hvorfor du overvejer Handelsbanken i stedet?

Vh Kenneth

 

Er Handelsbanken bedre end Swedbanken?

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde samme problem. Nets ville dog have en garanti på 500.000. Jeg anede ikke hvad jeg skulle gøre. Vi valgte så at tage de internationale kort fra og så lød den på 100.000. Banken troede heldigvis på vores koncept og de lavede en bank garanti på beløbet. Pyha!!!

Tilmeldt 25. Apr 13
Indlæg ialt: 18
Fra  GadgetDeLux.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står netop i samme situation lige nu!
Nogle som umiddelbart ved hvilken betalingsløsning der er billigst, eller hvilken mulighed der kræver den mindste garanti? 

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)