Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web programmør søges til samarbejde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi, min forretningspartner og jeg, har i den seneste periode arbejdet intenst på et projekt rettet mod forældre til børn i dagplejealderen. Projektet rummer en række hjælpeværktøjer til både forældrene samt børnepassere, og rammer et hul i det danske marked.

Vi er nået til stadiet, hvor projektet er dokumenteret og vi dermed har specs til sitet. Vi har overvejet to muligheder herfra. Enten at hyre en programmør, som laver sitet her og nu mod fast betaling, eller en løsning, hvor en programmør kobles på projektet mod ejerandel. Sidstnævnte løsning falder bedst i vores smag, da der kan forventes et løbende arbejde med at vedligeholde sitets tekniske platform.

Den ideelle samarbejdspartner er skarp både når det kommer til back- og front end-udvikling, og formår at sammensætte et site på en fornuftig måde. Der kræves ikke de vilde grafiske elementer, det er funktionaliteten som med dette site skal være i højsædet.

Vi er begge i starten af 30'erne, bosat i hver vores ende af landet. Vi ser gerne, at en programmør er baseret enten i Københavns-området eller i Midtjylland, så vi løbende kan mødes og udveksle ideer og videreudvikle forretningen.

Skriv endelig, hvis ovenstående har interesse, eller det afføder spørgsmål.

Fra Kosheluk
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 40
Fra  NOVAS Commercial Solutions Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har I overvejet at outsource programmering til udlandet i stedet for en partner i firmaet?

MVH

Edward

Fra Jelling
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Lukic Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder spændende, har I mulighed for at kontakte mig på srdjan@lukic.nu, hvor vi kan tage en snak om det? 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor ikke blot benytte jer af den første løsning og så have et antal bestemte timer hos denne programmør, som I kan bruge til løbende vedligeholdelse?

Hvorfor jeg spørg, er simpelthen fordi der findes så mange af disse tråde og der kommer meget meget sjældent noget ud af det. Du skriver intet om, hvor meget ejerskab man får, hvor mange timer man skal ligge i det, hvad I forventer i omsætning og hvad I kan tilbyde af kompetencer.

Derudover skal du prøve, at se det fra programmørens side. Vedkommende er eftertragtet, kan lave jeres projekt og derefter gå videre til det næste, tage en fed fed timepris og tjene godt med penge ELLER vedkommende kan gå fuldtid på jeres projekt, arbejde gratis og aldrig vide om det bliver en succes! Hvilken af de to muligheder ville du selv vælge?

Jeg tror godt selv du ved det, så det bedste vil absolut være at hyre en fast. Jeg tror dog problemet ligger i, at I ikke på nuværende tidspunkt har råd til en fuldtids-programmør.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)