Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mystisk mand tager billeder af vores hus, hvem kan det være?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør politiet næppe mere ved andet end at skrive det ind i dagsrapporten.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Boysen:
nogenlunde samme fremgangsmåde jeg ville bruge, hvis jeg var interesseret i at købe et hus.

Arh. Du ville vel ikke kigge ind ad vinduer, før du havde spurgt om lov, vel!

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at sige, men der er i øjeblikket folk der snakker om mærkning af postkasser for tyveknægte, der udser sig emner i forhold til indbrud.

Det kan vel også være en der er interesseret i at forhøre sig om din mor vil sælge huset. Så er det bare underligt at han ikke ringer på før han tager billeder og kigger ind ad vinduer! Det er krænkelse af privatlivets fred!

Mvh Jens 

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne også være en fotograf, som skulle tage billeder til ejendomsmægleren, som måske har taget et forkert hus.

 

Har selv prøvet det, da jeg skulle tage ude billeder af et hus, kunden var ikke hjemme, så jeg tog bare ude billederne, indtil at naboen kontaktede mig og spurgte hvad jeg lavede, også måtte jeg forklare hvad jeg lavede, naboen fortalte at det hus helt sikkert ikke var til salg.

 

Det viste sig at jeg havde taget fejl af adressen.

 

Det kan måske være samme tilfælde.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det er sikkert Google. Unden interiørbilleder, kan de jo ikke vise hele verden og omegn i 3D.

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også en udbredt fremgangs måde blandt indbrudstyve, at fotografere inventar da nogle er så organiserede at de ligefrem får bestillinger på ting. Jeg ville nok få politiet til at kontakte person og høre hvad det drejer sig om.

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

men indbrudstyve kommer sjældet i personbil med ikke overdækkede plader og går med slips rundt midt om dagen i fuldt dagslys og fotograferer. Hvad nu hvis første kald på døren ikke virkede eller blev hørt - og så kigge ind. Jeg ville ikke føle mig så skræmt, og jeg har ellers haft 7 indbrud i sommerhuset - men alt er muligt
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

men indbrudstyve kommer sjældet i personbil med ikke overdækkede plader og går med slips rundt midt om dagen i fuldt dagslys og fotograferer. Hvad nu hvis første kald på døren ikke virkede eller blev hørt - og så kigge ind. Jeg ville ikke føle mig så skræmt, og jeg har ellers haft 7 indbrud i sommerhuset - men alt er muligt
Venlig hilsen

Der er vist en der har set for mange film her..

Indbrudstyve kommer om dagen da chancen for at du er hjemme er mindst. De dækker ikke sine nummerplader til da det vil tiltrække opmærksomhed. De går IKKE med skimaske og sort tøj som i filmene. - De ser ud som alle andre.

Du skal henvende dig til ham, og lyder hans historie ikke god nok anholder du ham og kontakter politet. Er du ikke meget for selv at anholde ham ringer du bare til politiet. De vil reagere med det samme på den slags.

Fede malerier en blog om malerier

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har haft 7 indbrud - alle om natten vil jeg bemærke, men vist sker de da også om dagen, men nej de viser ikke egne nummerplader og nej de går sjældent rundt først og kigger og ringer så på siden - generelt omvendt - og de ringer ikke på normalt uden de i så fald prøver at bryde ind hvis der ikke svares, så film eller ikke film, det er nok ikke så farligt
Vores tyve er fanget et par gange (via efterforskning da varerne kom til salg) Det med billeder sagde forsikringen var meget sjældent, derimod kiggede de tit ind og lavede liste over kendte designs osv - Billeder holdt de sig generelt fra da det var a h t at blive taget med dem i kameraet. Det er snarest et spørgsmål om nogen blir meget bange og andre mindre

Jeg er enig I at der i det mindste skulle ha været svaret da der blev ringet på, og helt enkelt spurgt hvem det var, og ved tvivl så ringet til politiet med det samme (eller bedt om legitimation ved nærmeste vindue)- at gøre noget nu er omsomst - og gå og være bange lige så nytteløst
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra min tid som privat detektiv husker jeg, hvordan vi legede ejendomsmæglere med kamera for at kunne fotografere over hækken. Vores mål var ofte en bil i en indkørsel.- Og ikke nødvendigvis den, hvis hus vi lod som om vi fotograferede.

Og ja, det er sandt.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)