Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mystisk mand tager billeder af vores hus, hvem kan det være?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Indbrudstyve kan såvel ligne dig som alt andet John, du vil blive overrasket over hvor kreative organiserede kriminelle er, hvis du mener alle indbrudstyve ankommer i en bil med overdækkede plader og diverse.

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra København K
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Fra  Alarmkompagniet Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan være hvem som helst. Det er forbudt at tage billeder ind over skel til privat ejendom.

Jeg må desvære sige, at mange indbrud foregår i dagtimerne. Er man klædt fint på etc. er der måske ikke nogen der vil mistænke det er en tyv. Der foregår nok en del som vi ikke kender til, men denne gang var din mor hjemme og observerede. Måske han har været der før? Jeg vil nu foretrække at det var omvendt situation, og have foto af hvem der er på ens ejendom - og ikke omvendt.

Videoovervågning er i dag hver mands eje. Altid fornøjeligt at se hvad der sker. I sommerhuset har jeg dog også en del aktivetet om huset, men heldigvis er det kun rådyr, harer og fugle der indtil videre har måtte smile til mine kamera. Men det er nu også hyggeligt at se, at dyrene muntrer sig, når man ikke er der.

Måske det er BBR der har været forbi, læste forleden der er en masse fejl i deres oplysninger.

Alarmsystemer og videoovervågning uden abonnement.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Alsen:
Indbrudstyve kan såvel ligne dig som alt andet John, du vil blive overrasket over hvor kreative organiserede kriminelle er, hvis du mener alle indbrudstyve ankommer i en bil med overdækkede plader og diverse.
I læser ikke hvad jeg skriver-  JA gu ka de da det -. men man må vel lægge alt sammen - inkl. at han ringer på og ikke bryder ind - det tyder ikke farligt - og ja jeg ved det kan ske om dagen.- men de ringer generelt på INDEN de kigger ind (og siger noget gas og går videre hvis der åbnes) og ikke EFTER de har kigget og fotograferet -  som udgangspunkt og væsentligste grund til at ringe EFTER man har kigget ind er at bryde ind hvis der ikke svares, og det skete jo ikke

Langt fra alle som kommer i en bil med synlige nummerplader og ser pæne ud - er indbrudstyve - det er jo det som må afgøre om man vil vælge at dø af skræk eller leve godt videre. Vi er så forskellige - jeg ville ikke dø af skræk og de af jer der vil male fanden på vægen - frit frem Big Smile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)