Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Befordringsfradrag 43.000 tilgode...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

xxkasper:

Slet ikke nogen der ved, om man får pengene udb. på en gang, eller om ens fradrag bare bliver højere?

De bliver udbetalt :-)

Du har ret til at gå 3 år tilbage og ændre, altså 2010, 2011 og 2012, så den er hjemme.

Mvh. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:

xxkasper:

Slet ikke nogen der ved, om man får pengene udb. på en gang, eller om ens fradrag bare bliver højere?

De bliver udbetalt :-)

Du har ret til at gå 3 år tilbage og ændre, altså 2010, 2011 og 2012, så den er hjemme.

Mvh. Lars

Det var lige de ord jeg ville hører :D

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ringede til Skat, fik tilsendt en formular på mail samme dag, retur i udfyldt stand og så gik det uden problemer. Meget nemt og hurtigere end 3 mdr.

Kan godt være der tit er ventetid på tlf. men det går hurtigere end hvis du har sendt en mail. De får trods alt nok rigtig mange mails hver dag.

mvh

Decor

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du må ALDRIG sætte dig i en position hvor det offentlige skylder dig penge. De er fuldstændig ligeglade med om du kan betale dine regninger eller om du går konkurs. Det kan blive en dyr lærestreg for dig.

Fede malerier en blog om malerier

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46495
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

der er nok nogen der har lidt bitterhed i sindet og måske skidt med erfaring som jeg synes er vildt overdrevet og usundt for mavesyren - men med det befordringsfradrag er det givet som tidl. indlæg beskrev, klogt at ringe til skat tidligt efter de åbner hvor ventetiden er kortest (og medens man sidder med headset og klaprer noget andet på computeren eller spiser blødkogt æg

Så kan det ganske hurtigt bringes i orden - det kan jo ske man overser et fradrag. Jeg har ALDRIG haft det mindste problem med at få penge tilbage - for fejl i kapitalindkomst (rod med rubrik til strukturerede produkter Big Smile) og heller ikke fradrag for glemte diæter eller noget som helst andet.

Nu tror jeg ikke du - trådstarter - er ved at gå konkurs - men får du fat i skat, og retter en fejl som jo her ikke er skats (de er ellers nok ud om sig for tiden Smile) og har dokumentationen i orden så du har regnet korrekt nu, så får du helt uden problem dine penge 3 år tilbage - no worry

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)