Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror du på Bitcoin?

Side 5 ud af 9 (86 indlæg)
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 05:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Er det genialt i en verden, hvor befolkningen vokser og vokser? Hvordan deler man 21 million Bitcoins imellem 7 milliarder mennesker, og gør det til en gangbar valuta? You see the problem?



Holder mig dig i din diskussion med de andre ;-)


Meen..

Lige præcis denne del.

Jeg skulle mene at ha læst at en bit (dem der ender med at være 21 mil. af) kan deles op, ligesom 1 krone kan :-)

Udover det, så syntes jeg også det dybt godnat :-) - Jeg vil hellere have pengene på kortet også hæve pisset d. 1 ;-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Er det genialt i en verden, hvor befolkningen vokser og vokser? Hvordan deler man 21 million Bitcoins imellem 7 milliarder mennesker, og gør det til en gangbar valuta? You see the problem?

Næh, det gør jeg ikke. Det her svar beviser IGEN hvordan du ikke har sat dig ind i emnet, til trods for du måske hurtigt lige googlede finanskrisen.

BTC kan deles op ned til 8. betydende ciffer.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Esben Bjerre:

Fashion-Seller:
Er det genialt i en verden, hvor befolkningen vokser og vokser? Hvordan deler man 21 million Bitcoins imellem 7 milliarder mennesker, og gør det til en gangbar valuta? You see the problem?

Næh, det gør jeg ikke. Det her svar beviser IGEN hvordan du ikke har sat dig ind i emnet, til trods for du måske hurtigt lige googlede finanskrisen.

BTC kan deles op ned til 8. betydende ciffer.

Lige på den del, har du ret, men hvorfor skulle jeg også sætte mig ind i et pyramidespil? Resultatet er givet på forhånd af gamet...

Og Googlet finanskrisen, du er sku en sjov en. Nu er det sådan, at jeg har en gruppe på G+, hvor vi er nogle stykker, som ser en masse dokumentarfilm. Du kan se den her. Så kan du også se, hvor mange film i genren FINANS, jeg har lagt ind og foreslået til andre... Men ellers godt forsøgt, nu du ik kunne modargumenterer alt det andet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, det er så vildt hvor meget Bitcoin går amok for tiden. Der er virkelig mange spændende og gode nyheder hver dag :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Esben Bjerre:

Grunden til BTC's genialitet ligger i at det er en decentraliseret valuta med en fastlagt endelig mængde. Så sidder der ikke en regering bag der bare trykker værdiøse papirpenge når værdien falder.

Er det genialt i en verden, hvor befolkningen vokser og vokser? Hvordan deler man 21 million Bitcoins imellem 7 milliarder mennesker, og gør det til en gangbar valuta? You see the problem?

Måske skulle du sætte dig ind i, hvorfor man droppede guldstandarden i tidernes morgen... Tip det har noget med befolkningstilvækst at gøre ;D

En venlig opfordring til at læse lidt bredere omkring guldstandardenSmile
Der var helt andre interesser involveret i at afskaffe guldstandarden. Blandt andet muligheden for at gældsætte sig gennem seignorage - altså at trykke flere penge. Hvis fiat penge var så sikre som der argumenteres for, hvorfor er guldprisen så steget eksponentielt?
Guld er en 'hedge' imod fiat valuater og som sådan derfor et tegn på tilliden til papirspenge.
Her er en anden graf der sammenligner amerikansk gæld med guldpris:
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du har erfaring med at 'mine' bitcoins? Kræver det ikke servere af en vis størrelse og høje udgifter til strøm her i DK?

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte for et års tid siden 5 bitcoins til en værdi af 500 kr. i dag er det vokset til 10.000

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

wow har lige tjekket det er steget til væsentlig mere end 10k 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46559
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

det helt store problem er det meget ustabile i kursen. JA lige i disse dage himmelhøj men se grafen - den kan falde og stige helt tosset i forhold til alle alm valutaer - her mod US´$ over to år http://bitcoincharts.com/charts/mtgoxUSD#rg730ztgTzm1g10zm2g25zv se ex maj - nogle dage oppe som idag - med kurs 900 til dollars og få dage efter nede igen i kurs 50 - så det er meget ustabilt og man kommer ikke bare lige ud med sikkerhed på en top - kan man sælge de 5 stk idag som du taler om til 20.000 så gør det for himlens skyld og køb så 5 igen om nogle dage eller uger hvor den med al sandsynlighed er raslet ned - men det er som med al anden spekulation også bare et godt gæt historisk

Bemærk at prisfastsættelse også består af bid and offer og afstanden der kan også være tosset

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 5 ud af 9 (86 indlæg)