Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside? Kun 1375,- Nyt logo? 275,-

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 09:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så er de 48 timer overskredet. Hvad er de priser man skal regne med fremover ?

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
Vipilon ApS

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 10:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Viggo,

Vi skulle nok stadigt kunne matche prisen hvis vi kommer frem til en aftale inden slutningen på ugen :-)

Send rolig en mail til os på info@49brands.com med dine ønsker og så kigger vi gerne på det!
Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 13:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

49Brands:
Hej Viggo,

Vi skulle nok stadigt kunne matche prisen hvis vi kommer frem til en aftale inden slutningen på ugen :-)

Send rolig en mail til os på info@49brands.com med dine ønsker og så kigger vi gerne på det!

 

Det lyder godt. Der er sendt en mail til jer.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
Vipilon ApS

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 16:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må da meget gerne sende mig en mail til patrick@absurt.dk med nogle referancer på mockups på designs.

Kunne muligvis godt være interesseret i en fornyelse af vores side www.absurt.dk

 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Vejle
Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Pigespil.dk Skrevet kl. 11:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi lige fået færdiggjort vores første logo fra 49 brands, og bestemt ikke vores sidste.

Det tog 3 dage, og med super service og professionalisme.

Vi er rigtigt tilfredse med resultatet

tjek logoet lavet af 49 brands på denne hjemmeside:

http://designtraegulve.dk/

Mvh

Allan

www.pigespil.dk

 

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 15:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Viggo Poulsen:

49Brands:
Hej Viggo,

Vi skulle nok stadigt kunne matche prisen hvis vi kommer frem til en aftale inden slutningen på ugen :-)

Send rolig en mail til os på info@49brands.com med dine ønsker og så kigger vi gerne på det!

 

Det lyder godt. Der er sendt en mail til jer.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
Vipilon ApS

 

Opfølgning:

Jeg tog 49Brands på ordet, og sendte beskrivelse af 2 logoer, og 1 app icon, som jeg gerne ville have lavet.
Det ene logo, og App iconet, ramte de plet med i første omgang. Lækkert resultat.
Det andet logo var jeg utilfreds med. For kantet, og ikke lige min stil. Jeg gav et par hint med, hvad jeg godt kunne lide, og 1/2 time senere lå der et logo, som jeg ikke kunne ønske mig bedre.

49Brands har derfor min bedste anbefaling.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
Vipilon ApS

Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 20:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok meget mærkeligt... Jeg har sendt et utal af mails, efter indbetaling af første rate.. siden har jeg intet hørt.. Jeg kan se, at der er andre der har haft de problemer med dem også.. 

Er de svindlere, eller skal man gøre sig særligt fortjent til faktisk at få noget for pengene..?

Tilmeldt 25. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Fra  Antik & Kunst Skrevet kl. 21:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Fra  Antik & Kunst Skrevet kl. 21:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft kontakt med dette foretagende pr. mail flere gange, -  en person med navnet Nick, angivelig bosiddende udarbejdede et forslag til en ny hjemmeside. Efter nogle mail frem og tilbage, hvor han fik sendt en del billeder og øvrige nødvendige oplysninger, lovede han at fremsende en såkaldt arbejds beskrivelse - den kom aldrig, og ikke mindre end 4 mail er forblevet ubesvaret.

Fremgangsmåden virker ikke særlig seriøs og det er vanskeligt at forstå hvad der for foretagenet til at udarbejde forslag, - love at fremsende en arbejds beskrivelse - for pludselig at afbryde videre kontakt uden begrundelse

Er der andre her der har gjort samme erfaring med dette firma, - så lad os få oplysningerne frem.

e.m.jørgensen

Antik & Kunst 

Tilmeldt 25. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Fra  Antik & Kunst Skrevet kl. 22:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

-  det er du ikke ene om. Jeg har oplevet nøjagtig det samme, efter en del mail frem og tilbage med dette foretagende og efter at man havde fået en del praktiske oplysninger, ville jeg få tilsendt en arbejds beskrivelse - den kom aldrig og ikke mindre end 4 mail er forblevet ubesvaret.

- manden som jeg havde kontakt med opgav kun navnet Nick og oplyste at han var bosiddende i Tyskland og at firmaet var registreret i USA

- hvad der ligger bag denne højst besynderlige form for forretning vides foreløbelig ikke men en hel del tyder unægtelig på at man ikke har til hensigt at lave hjemmesider

- kan nogen bidrage med evt. egne erfaringer hører jeg gerne nærmere

e.m.jørgensen

www.technical-antique.dk

 

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)