Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside? Kun 1375,- Nyt logo? 275,-

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Palæo-Diet Skrevet kl. 22:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 49Brands

Jeg vil gerne hære mere omkring hjemmeside samt logo.

Har en foreningen under Paleo-livet, og mangler hjælpe til hjemmeside så jeg evt når den er lavet selv nemt kan rette og lægge nye oplæg op.

Mangler ordentlig logo i forbindelse med mit samarbejde med Tearapeut m.v.

Jeg kan kontaktes på mail tine@paleo-livet.dk

Venligst

Tine Sjøberg

PS. jeg går og leger lidt med tanken om et firma ved siden af, som også skal have lavet hjemmeside

Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 66
Fra  MM-Shops Skrevet kl. 22:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 23:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Ikke for at dræbe jeres forhåbninger - men der er en lang tråd om, at det her er et fupfirma. Vi er ihvertfald en del efterhånden, som ikke har kunne få kontakt til firmaet efter vi har indbetalt første rate til 49brands. Søg evt efter andre tråde..

Jeg ville nok vente og se, om ikke der var et andet bureau der kunne tænke sig at hjælpe.. 

Tilmeldt 25. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Fra  Antik & Kunst Skrevet kl. 00:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

vedr. 49Brand

- der må vel være en grund til at dette web foretagende skjuler sig bag en mail adr. og kun oplyser et fornavn på en person  og at vedkommende angivelig skulle være bosiddende i Tyskland, når man så har fået en del oplysninger til brug for udarbejdelse af den lovede webside - så afbryder man kontakten og svarer ikke på gentagne mails

- på den baggrund må man nok anbefale andre ikke betale for noget før de - evt. har set nogle resultater. Hele fremgangsmåden virker useriøs og højst besynderlig

e.m.jørgensen

www.technical-antique.dk

Fra København NV
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Hvidevarekonsulenten Skrevet kl. 06:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

har netop prøvet at finde nogle af firmaets Cases på nettet, hvilket ikke lykkes.

deres tilbud må måske nok betegnes som "for godt til at være sandt!"

Så pas på derude, indbetal ikke, før i ved at i får noget for pengene.

Mvh. Carsten, og hav en rigtig god dag.

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 13:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har også fået lavet et mockup http://49brands.com/clients/mgs/mockup.jpg af Nick fra firmaet, som ser ganske fint ud og haft en laaaaang dialog inden jeg overhoved valgte ham til at lave det, så er meget ked af at læse dette, da jeg mener jeg har været påpasselig, men åbenbart ikke nok. 

Første rate af 2995,- i vasken og skal nu starte helt fra ny med en ny designer.. ÆV 

Det næsten det som er værst. :(

Går ud fra at hans profil så bliver lukke her på siden??? 

Tilmeldt 25. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Fra  Antik & Kunst Skrevet kl. 14:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

vedr. 49 Brandt

tja så langt nåede jeg ikke før jeg blev mistænksom, så man må desværre nok erkende at der er tale om et veltilrettelagt svindel nummer som jeg for mit vedkommende heldigvis kun har spildt en masse tid på 

- mon ikke det er muligt via mandens mail adrs. at finde frem til ham, - er der nogen her der har et bud på hvordan ?

Antik & Kunst

www.technical-antique.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super trist, og vildt tarveligt.
Men som alle kloge hoveder siger "Hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det det som regel også".

Jeg håber man finder frem til synderen. 

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 15:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin, hvis det har din interesse så er du velkommen til at skrive til mig.
Det kan være vi kan finde ud af et samarbejde om din hjemmeside.

Larsskou@gmail.com
Ja, jeg har både adresse, cvr nummer og rimelige priser. :-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Lindgren:

Ja jeg har også fået lavet et mockup http://49brands.com/clients/mgs/mockup.jpg af Nick fra firmaet, som ser ganske fint ud og haft en laaaaang dialog inden jeg overhoved valgte ham til at lave det, så er meget ked af at læse dette, da jeg mener jeg har været påpasselig, men åbenbart ikke nok. 

Første rate af 2995,- i vasken og skal nu starte helt fra ny med en ny designer.. ÆV 

Det næsten det som er værst. :(

Går ud fra at hans profil så bliver lukke her på siden??? 

oh er det samme nick som her http://www.amino.dk/forums/t/117697.aspx?PageIndex=1

efter upstart var han igen paa med nyt tilbud om logo etc. under et andet navn. jeg fik godt nok lavet et logo uden problemer men det virker squ lidt underligt. og dengang var det vist noget med malta.

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)