Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes på udvikling af dealsite

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person
Hejsa.
Jeg ønsker tilbud på udvikling af dealsite, da jeg har en niche jeg gerne vil prøve af i Danmark.
Du/I må gerne tidligere have udviklet et dealsite, så du/I ved hvad I foretager jer;-)

Mvh.
David
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Okay - Ved ikke om jeg nogensinde bliver træt af at skrive det her...

 

Men prøv lige at læs dit indlæg igen - Og så spørg dig selv - Vil du have et deal site, med integreret betalingsmodul til de gængse kort, vil du have et hvor du manuelt skal holde styr på hvilke deals der er solgt, og den så bare præsenterer en statisk side med din information på. Eller skal det hele være fuldautomatisk?

Det er blot nogle af de ting der kan og vil influere på prisen! Så ja - Du vil have et dealsite - Jeg kan lave en dealside for dig for 100 kr... Den er herre grim, og den har kun en forside, eller jeg kan lave en dealside til dig for 100.000 kr... Den indeholder til gengæld stort set alt!

Så - Prøv engang at læs dit indlæg igen, og så måske at tænk lidt over dine krav til et deal site...

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

Alle tanker og idéer er på plads og ikke mindst hvad den skal indeholde.... og det er præcis din slags jeg for alt i verden vil undgå!!!!

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Brodersalsa:

Alle tanker og idéer er på plads og ikke mindst hvad den skal indeholde.... og det er præcis din slags jeg for alt i verden vil undgå!!!!

Jeg vil foreslå, at du tager hans svar til dig - han har fat i noget. Hvis du har alle tanker og ideer på plads, hvorfor så ikke dele dem og få en ordentlig pris + indspark til din idé?

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

I stedet for at være så arrogant og bedrevidende så kunne han sende en PM.

Man behøver ikke "smøre" arrogancen og ih åh jeg er så dygtig og ved så meget om udvikling af dealsites ud som svar på en tråd.

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det har intet at gøre med at være arrogant... Jeg aner INTET om udvikling af dealsites.. Men hvis du læser dit indlæg, så er det som om du spørger efter prisen på en bil... Der er sgu stor forskel på om du forventer en gammel Lada, eller en ny Audi...

 

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 7 person

Hvis du intet aner om udvikling af dealsites hvorfor i alverden svarer du så på tråden?????

Det lader til at du har været for længe på Amino og "leder" efter tråde du kan svare dumsmart og bedrevidende på.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Brodersalsa:

Hvis du intet aner om udvikling af dealsites hvorfor i alverden svarer du så på tråden?????

Det lader til at du har været for længe på Amino og "leder" efter tråde du kan svare dumsmart og bedrevidende på.

Du bedes holde debatten i en sober tone. Der er ikke grund til at hidse sig op, eller kaste med sten efter nogle som blot prøver at hjælpe.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Brodersalsa:
Det lader til at du har været for længe på Amino og "leder" efter tråde du kan svare dumsmart og bedrevidende på.

Hmmm, og hvordan tror du selv at din egen attitude ser ud i denne tråd..?
Just sayin.. 

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hahahaha okay i 3 "stjernekrigere".... Hyg jer;-)

Hvorom alting er, så bedes dem som virkelig er seriøse sende mig et tilbud samt spørgsmål via PM.

Jeg orker ikke flere Amino medlemmer, som tror dette er "nationen på Ekstra Bladet".

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)