Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes på udvikling af dealsite

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Brodersalsa:
ecilie selvom man ikke har mange indlæg, så er det da super naivt at tro, at en person ikke kan have forstand på tingenes tilstand. Der er andet liv end amino derude ;-)

jeg siger ikke du ikke har forstand på tingende, og det kan da godt være der er et andet liv end Amino, jeg siger bare man kan bruge Amino rigtigt fornuftigt, i stedet for at kalde andre dumsmarte og hvad du nu ellers kalder dem. 

Brodersalsa:
I øvrigt sæt dig i min situation. Jeg er seriøs og ønsker et tilbud på et site og det første svar er ét jeg syntes er hamrende irriterende og tåbeligt og direkte ødelæggende for en tråd. Hvordan ville du reagere????

jeg ville nok ikke begynde at kalde folk alt muligt, hvis jeg skulle bruge et godt tilbud! 

Brodersalsa:
Og lad nu være med at komme med samme svada om, at man skal tale pænt til hinanden...

okay hmmm....  kender du giraf sproget??? lær at tage imod kritik. Selvom den måske er hård en gang imellem. det er det man lærer mest af.. 

Brodersalsa:
Men hvis du som person opfatter en anden person som bedrevidende og dumsmart, så er det nogle gange en rigtig god idé at lade vedkommende få det at vide.

ja det rigtig men bare ikke på den måde.. 

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vi kommer vist ikke videre, og der er egentligt ingen grund til, at lade tråden køre videre, da jeg har fundet en løsning på mit projekt til en skarp pris.

Moderator luk gerne denne tråd ned ;-)

God søndag til alle og sov godt.

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

og god søndag til dig.. 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brodersalsa:
Og jeg vil gerne slå fast, jeg fik ordentlige og seriøse henvendelser indenfor 30 min. fra folk som ville lægge billet ind og som havde spørgsmål til projektet.

Ud fra hvad du kom med, kan ingen give dig et seriøst bud, så for mig virker du som en som bliver nød til at gå i forsvar og man kan spørge hvorfor mon du gør det.

Brodersalsa:
Og Juul-s media i kan gætte herfra og til juleaften om pris og kravsspecifikationer ;-)

Jeg har på ingen måde interesse i dit projekt, da jeg ikke laver web projekter, så igen er du i forsvar og ikke rigtig har forstået, at du jo ikke kan vide om du nogen sinde fik det bedste tilbud, da du jo ikke har noget at holde dit tilbud op imod. Det kan være du på sigt kan sige nu er du nået dertil, hvor dit projekt kan give et seriøst bud, men ud fra det du kom med, kan jeg ikke engang sige du skal gå efter en Agil udviklingsmetode, da du, som jeg ser det, slet ikke har erfaring i projektledelse.

Du ødelagde selv din tråd, det ansvar burde du tage på dig. 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)