Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel skal jeg bruge til min side?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 9. Jul 09
Indlæg ialt: 27
Fra  Legeglad.dk Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer. 

Jeg står og skal bruge et webhotel til en hjemmeside, som skal indeholde Magento webshop, blog og ellers køre på Wordpress (1-Click installation). 

Mit behov mht til lagerplads (GB til rådighed) er jeg dog i tvivl om hvad kunne blive, så jeg vil gerne have et webhotel, som kan opgraderes og som kan køre noget GB trafik igennem. Der kommer til at være en masse højtopløselige billeder, noget HD video og andet lækker, så der skal være mere plads end de 1.000 MB som mange "billige" webhoteller spiser os af med. 

Der er en masse snak om priser og hvad der er billigst kan jeg se her i diverse indlæg, men det er jeg rent ud sagt hamrende ligeglad med. Jeg skal bare have et webhotel der er stabilt, der giver god jysk kundeservice, er fremtidssikret, har 1 click installation af wordpress og som i helhjertet kan anbefale! 

Håber i vil komme med jeres bedste velbegrundede anbefalinger. 

Mvh Karsten Bentley!

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du skal prøve at kigge nærmere på er www.ditwebhotel.dk her får du 3GB til 5kr pr. måned du kan vælge mellem flere forskellige 1 click installationer alt fra Magento, wordpress, prestashop mm. alt er nemt og lige til. SE listen af 1 click installationer på siden.

Serverplads er fra 3 GB til 2 TB så du kan opgradere til det ønskede når du vil.. Læs mere på hjemmesiden.. om priserne på domæner og Oprettelse .. 

Håber det var det svar du ønskede... Tror ikke du finder et billigere webhotel end dette. 

Ang. alt om hvad det eller tilbyder kan du læse på siden... 

Fortsat god aften

Vh

TomN

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

TomN:

Håber det var det svar du ønskede... Tror ikke du finder et billigere webhotel end dette. 

Nu skriver trådstarter at han er ligeglad med prisen, og det er kvalitet og stabilitet han vil have. Så har vel ingen betydning at han ikke kan finde billigere? Smile Kan godt være jeg har misforstået noget ihvertfald. Hvis prisen var vigtigt fra følgende citat:

Karsten Bentley Sørensen:

Der er en masse snak om priser og hvad der er billigst kan jeg se her i diverse indlæg, men det er jeg rent ud sagt hamrende ligeglad med. Jeg skal bare have et webhotel der er stabilt, der giver god jysk kundeservice, er fremtidssikret, har 1 click installation af wordpress og som i helhjertet kan anbefale! 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

billigt og billigt 328 kr for hosting første år er ikke så billigt syntes jeg.

Jeg har brugt Meebox længe og kan til en hver tid anbefale dem, har både deres pro hotel og deres billig hotel, det kører godt nu, ikke som i foråret, der kørte det noget ustabilt, ellers er der også Unoeuro det kører også fint.

Både Meebox og Unoeuro er billigere andet der er nævnt tidligere i tråden.

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Tilmeldt 15. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

-

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)