Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg skifte til Wordpress?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Nomodi Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg er blevet "skudt i skoen" at Bricksite som jeg bruger nu, er ganske håbløst mht. SEO... Ups, tænker jeg så da jeg har lavet begge mine sites i Bricksite.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle tips til Wordpress og gerne tilbud på hosting m.m. Det skal nævnes at det ene site er en webshop og derfor skal Paypal eller et andet betalingssystem integreres.

Nomodi 

Onlinesekretær 

God aften derude :-)

Hilsner fra Diane

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale WordPress til blogs og firmahjemmesider. Har selv brugt det gennem flere år. Du har mulighed for at installere et plugin på din WordPress hjemmeside og så sælge nogle varer, men til din webshop vil jeg i stedet anbefale dig at bruge et webshopsystem, som er bygget til at sælge varer.

Tag evt. et kig på Shoporama

Vedr. hosting til din WordPress hjemmeside, kan du roligt tage et kig på Unoeuro og Meebox. 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Diane Dyrholm:

Hej med jer,

Jeg er blevet "skudt i skoen" at Bricksite som jeg bruger nu, er ganske håbløst mht. SEO... Ups, tænker jeg så da jeg har lavet begge mine sites i Bricksite.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle tips til Wordpress og gerne tilbud på hosting m.m. Det skal nævnes at det ene site er en webshop og derfor skal Paypal eller et andet betalingssystem integreres.

Der er ingen tvivl om at markedet er ved at bevæge sig hen imod systemer som specielt Wordpress, dels fordi deres adgang til nye temaer, opdaterede plugins og ikke mindst, nemheden i at lege med disse er til stede. Skal du have noget der er supergodt til Wordpress, her taler vi om oppetid og ikke mindst hastighed, skal du kigge på

 

http://www.webhosting.dk

de har de hurtigste servere til den slags, Unoeuro og også fint, webhosting.dk er bare en 2-3 gange hurtigere på serversiden.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Elmar Sørensen:

Jeg kan varmt anbefale WordPress til blogs og firmahjemmesider. Har selv brugt det gennem flere år. Du har mulighed for at installere et plugin på din WordPress hjemmeside og så sælge nogle varer, men til din webshop vil jeg i stedet anbefale dig at bruge et webshopsystem, som er bygget til at sælge varer.

 
Er begyndt at rode lidt med Woocommerce, er bestemt ikke dårligt til et mindre shopsystem
Fra Skibby
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 35
Fra  www.altomvarebiler.dk Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skiftede til WP i april måned i år efter et års famlen i junglen af CMS-systemer. Vi er et nyhedssite, og de første forsøg var besværlige og komplicerede at opdatere hver dag. WP er nemt at gå til. Intuitivt for at bruge et buzz-ord. :-)

Jeg er af den overbevisning, at man skal gøre det, man er god til og overlade det svære til professionelle. Men nu oplever jeg pludseligt, at jeg sidder og lægger annoncer på siden uden det store besvær, og tekster og billeder er endnu nemmere.

Alt kan læres. Spørgsmålet er bare, om du finder det processen værd, eller du vil hyre en nørd til det værste.

Men lyt til de garvede, når det handler om webshops.

Held og lykke

Thomas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil helt klart anbefale dig at skifte til WordPress. Har aldrig prøvet at arbejde i Bricksite, så ved ikke hvor nemt eller svært det er at arbejde i, men WordPress er super nemt at gå til i hvert fald.. Og så er der også SEO fordelen, ja. :-)

Hvis du har konkrete spørgsmål til WordPress, er du velkommen til at sende mig en mail (hyldeborg@me.com), så besvarer jeg dem ganske gratis - Men besøg gerne www.StartBlogger.dk først, hvor rigtigt mange spørgsmål er blevet besvaret. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Dragør
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Nomodi Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for svaret :-)
Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Diane.

Har sendt dig privat mail.

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Diana

Jeg har også sendt dig en PB.

Rigtig god aften til jer alle

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg godt kan lide ved Wordpress er at Google sådan set elsker Wordpress. Jeg har endnu ikke oplevet at smide en Wordpress side online, som ikke blev indekseret i løbet af kort tid, og som ikke allerede fra start og efterfølgende fik fine placeringer i Google og beholdte dem.
Det er som om at Google elsker Wordpress.

Selvfølgelig har mængden af tekst også temmelig meget at skulle have sagt, men det er stadig min opfattelse af Wordpress er let tilgængeligt for Google.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)