Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fattig Websprutte søges til idé med stort potentiale.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kbh, Amager.
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Læser(e) af denne post!

Jeg sidder med en idé, der reelt rummer kæmpe potentiale, måske til et verdensfranchise over en længere periode, og jeg mangler i den forbindelse en M/K, der har styr på hjemmeside programmering, og som er klar på, at bygge en sådan op, med udgangspunkt i min idé.

Projektet er i øjeblikket kun på tegnebrættet, men jeg tænker, at vi sparrer med hinanden til den er klar, og så går vi igang og lancerer når siden er bygget.

Krav til dig:

* Du er en god webprogrammør, og kan bygge en omfattende side, hvor du ikke begrænses af manglende kunstskaber.

* Du er klar over, at den første tid, kommer vi til at arbejde for peanuts, men at dette, hvis vi får succes, vil eskalere til en sund økonomi for os begge, samt at vi, potentielt, kommer til at spænde over det meste af Vesten, når vores idé har slået rod.

* Du har prøvet, og er det måske endnu, at have været, på godt dansk, Røv fattig, og har sympati for folk i den situation.

* Du er udpræget B-menneske, og arbejder bedst efter 12-13 stykker. :)

Sidst skal nævnes, at projektet kan startes op, for ganske små midler, men at vi, en periode på nok min. 2-4 måneder, kommer til at arbejde uden decideret indtjening.

Det var det, skriv til mig hvis det har interesse :)

Mvh.

Simon Rosenkilde

Before enlightenment, chop wood, carry water - After enlightenment, chop wood, carry water.

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej simon.

Det vil være en god idé hvis du skriver lidt om hvad du kan bidrage med, ud over den gode idé.

Der er rigtig mange der sidder med gode ideer, men som du nok vil opleve, så er det primært udførelsen der tæller. Derfor tror jeg langt de fleste personer der kigger på at gå med i et projekt, lægger stor vægt på hvilke kompetancer den anden part kan bidrage med.

Held og lykke med projektet.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)