Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en programmør til webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg har lige købt en webshop på dandomain, men jeg synes det er lidt svært at redigerer den osv, da jeg ikke har det mindste viden inden for det punkt.

Kan man ikke få en programmør/teknikker til at ordne det. Hvis der er nogle som kan finde ud af det eller kender nogen, må i meget gerne skrive. 

Det skal helst være én af de billigste :-).

Mvh
Omar  

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En programmør koster vel fra alt mellem 300,- til 1200,- i timen vil jeg tro.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisen afhænger jo i høj grad af hvor mange justeringer du ønsker... Hvis du leder efter en programmør, kan du eventuelt benytte Amino Freelancer. :-)

- Alexander Larsen

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar

Når du har købt adgang til en web shop, behøver du ikke en programmør. Du har brug for en person, der kan sætte sig ind i hvordan denne specifikke web shop fungerer. Det er det samme, som når man går i gang med et nyt tekstbehandlingsprogram eller et nyt spil. Der går noget tid, før man finder ud af hvilke knapper man skal trykke på, men pludselig bryder man koden og kan så se hvordan det virker. 

Kast dig ud i det selv, brug 100 timer og du kommer til at kende din nye butik ind og ud. 

kh

Mogens

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay. Det kan jeg godt se. Tak for svaret! :-) 


Hvilken webshop vil du anbefale, som er nem at have og gøre med. Den skal være på dansk 

Mvh 
Omar 

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar du er velkommen til at skrive en pm, hvis du ikke har fundet en programmør/ ordenligt webshop :) så kan jeg nok hjælpe

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Omardk - Der er i øjeblikket et par store spillere på markedet for webshops, og deres styrker og svagheder minder meget om hinanden. Hvilken en der er bedst, det er svært at sige, og er mere et religions spørgsmål end noget andet.

Men de webshops der primært bruges på det danske marked er

1. Magento - Lavet af amazon, og noget af en sværvægter

2. Prestashop - Gratis open source webshop ligesom Magento, og de to bliver ofte sammenlignet med hinanden.

3. WooCommerce - Plugin til Wordpress, nem at bruge, og der er rigtigt mange der sværger til denne

4. Danshop - Dandomains shop løsning

5 Shopify

Der er mange flere, men det er nogle af de mest kendte. Hvilke en du vælger bør afhænge af hvilke shop du har tænkt dig - er det en multi domain shop, skal der være 1 produkt, eller 1 million. Men det vigtigste af alt er - At du eventuelt prøver at installere de forskellige shops, og så tag et kig i deres backend. De kan ofte meget af det samme, det er bare et spørgsmål om vane og religion :)

Held og lykke med din nye shop :)

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Olsen:
1. Magento - Lavet af amazon, og noget af en sværvægter

Nah, det var oprindeligt Varien Inc. / Califomien der lavede den. Så kom de til at hedde Magento Inc. 

Det hedder de stadig. - De er dog blevet købt af ebay.com

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar

Jeg har gode erfaringer med denne opensource webshop. Den var oppe at køre med betalingskort og hele svineriet efter kun tre uger, og jeg synes den er meget brugervenlig og logisk. Jeg er ikke programmør, men det gik ret nemt at sætte den op uden hjælp.

http://www.goldenplanet.dk/produkter/webshop.html

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar. Skriv en mail til mig på ht@clearsoft.dk, jeg kan hjælpe dig i gang. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)