Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke komme i kontakt med webfirma!

Side 4 ud af 13 (122 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Reinhold Jensen:
Amino ønsker ikke at deltage i offentlige rettergange eller udhængninger

 

..... vi stiller kun værktøjet (freelancer) til rådighed.....

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Brian Reinhold Jensen:
Jeg har bemærket opfordringen til at "forfølge" en navngiven bruger og poste "rykkere" i hans tråde, den opførsel vil ikke blive tolereret. 

Selvfølgelig skal man ikke forfølge eller chikanere folk.

Men hvis en person poster et tilbud her på Amino, og derigennem aktivt skaber en dialog og får en masse kunder, er det så ikke i orden at disse kunder fortsætter dialogen i tråden? Eller det gælder måske kun tilfredse kunder? Kunder som ikke har fået hvad de har betalt for, de skal bare lukke r****?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sofie :
Kunder som ikke har fået hvad de har betalt for, de skal bare lukke r****?

 

Jeg kan godt forstå at Amino har de regler, som Brian henviser til. Historien har vist de er nødvendige. Hvor tråden knækker er at Amino "bare lader stå til". Det ville have været klædeligt at Amino havde meldt sig banen - og om end ikke bare sagde at man ville låse pågældende profil på freelancer.

Det er ligeså meget Amino's ry som er på spil her....

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:
Jeg kan godt forstå at Amino har de regler, som Brian henviser til.

Bemærk lige, at jeg udelukkende stiller spørgsmålstegn ved, om de kunder som har været i dialog med personen i diverse tilbudstråde, nu ikke længere må deltage i disse på grund af den manglende levering og deraf følgende reklamation.

Jeg forstår også godt reglerne, og finder dem ganske rimelige.

Men mener faktisk ikke de er aktuelle i dette tilfælde, hvor personen aktivt, og aggressivt, har høstet kunder både i sin egen tilbudstråd, og tilsyneladende også haft fat i alle webdesignopgaver som har været udbudt på Freelancer i den måned hvor han var plus-profil.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sofie :

Henrik Koudahl:
Jeg kan godt forstå at Amino har de regler, som Brian henviser til.

Bemærk lige, at jeg udelukkende stiller spørgsmålstegn ved, om de kunder som har været i dialog med personen i diverse tilbudstråde, nu ikke længere må deltage i disse på grund af den manglende levering og deraf følgende reklamation.

Jeg forstår også godt reglerne, og finder dem ganske rimelige.

Men mener faktisk ikke de er aktuelle i dette tilfælde, hvor personen aktivt, og aggressivt, har høstet kunder både i sin egen tilbudstråd, og tilsyneladende også haft fat i alle webdesignopgaver som har været udbudt på Freelancer i den måned hvor han var plus-profil.

Øh, du annoncerer et tilsvarende godt tilbud og der er ingen kontaktinformation på dine hjemmeside eller på din profil.
Er du version 2 af samme historie? Skal Amino så også stoppe dig, bare for en sikkerhed skyld? Hvor går grænsen?
Måske vi bare skulle acceptere at holde os inde for amino's regler.Smile
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Firmaet er registreret i skattelyet Delaware (ligesom de fleste store amerikanske virksomheder vist i øvrigt er, men det er ikke noget plus når det er et lille webfirma). Delaware er kendt som et sted man kan oprette firmaer uden at offentligheden kender til ejerforhold.

 

Gode råd Thomas...... Men er du sikker på den her?

Hvis du er hurtig kan du nå at reservere navnet!Wink

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Niels og alle andre

Jeg tror at der er flere som har været ude for lignende nu og desværre tror jeg heller ikke at det bliver det sidste. Som der nævnes er det vigtigt at tjekke om personen har en korrekt registrering, Linkedin profil og en søgning på google og prisniveauet kunne også give indikationer herom.

De fleste af os bruger mange timer og op til 1 dag inden en ordre kommer hjem og har ikke forstået hvordan man kunne tilbyde hjemmesider og logo til ingen penge. Jeg har igen idag set at der er 1 som har afgivet tilbud på at lave det for kr. 1000 og dette indikerer useriøsitet i min verden.

Husk at hjemmeside løsninger ikke kun er det visuelle skal som der popper op når man er inde på en hjemmeside(det er det som jeg vil kalde et mockup). Der er mange andre facetter både bagvedliggende men også fremadrettet indsats. Priser på 1500-3000 kr. er også en del i underkanten og burde indikere at der er noget i vejen.

Jeg ved ikke om der er nogen her som kan lave 1 hjemmeside på 1 dag(8 timer) som må være ca. kr. 3.000 men det kan vi ikke. Det er også derfor jeg er stoppet med at give tilbud til brugere herinde. Håber at du får ordnet dine ting Niels. mvh Mitat

 

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:
Øh, du annoncerer et tilsvarende godt tilbud og der er ingen kontaktinformation på dine hjemmeside eller på din profil.

Jeg er helt nystartet, og har derfor givet gratis hjælp, gratis webdesign, og gratis grafisk arbejde, i den seneste måned til en hel del Amino'er. 

Simpelthen for at skaffe referencer. 

Jeg annoncerer heller ikke med et tilsvarende godt tilbud, men ... ja. du kan jo selv nærlæse mit tilbud. Jeg skriver oven i købet, at der ikke vil blive afkrævet betaling før efter nytår, hvor jeg er momsregistreret

Man skal jo starte et sted ;)

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke sige så meget andet end at det altid er svært at vurdere bagved skærmen.

Men som ny bruger her på amino, er mit valg foretaget netop fordi han har over 100 indlæg her på amino, og alle i en pæn tone, og jeg føler amino består af seriøse mennesker, som hjælper og driver forretning herfra. 

Jeg kan som kunde i denne IT verden ikke vide mig sikker nogen steder, men har med vilje brugt et forum for at finde den "rette" da man tit kan følge lidt historik og ser det som en smule sikkerhed. 

Jeg sidder samtidig i Spanien og kan derfor kun handle ud fra det som bliver skrevet frem og tilbage, og hvis man læser vores korrespondance vil enhver person som ikke selv har onde intentioner følge sig tryg med denne her person, og netop fordi manden ikke bare snakker volapyk, men hjælper med at skære tingene ud for en som fatter cirkus af hvad der evt tales om. 

Og alt det som der talt om, har jeg brugt amino og google til at krydstjekke og der har på intet tidspunkt været noget som der ikke har passet eller noget som har virket mystisk. Så jeg er endnu mere frustreret over at jeg muligvis kan have fejlvurderet.

Men sagen er at det har jeg måske gjort, eller som jeg allermest tror og håber på er en grund til der ikke er vendt tilbage på de sidste mails. 

Jeg betalte med vilje ikke folk penge up front da jeg søgte hjælp til et logo, netop fordi jeg ikke ville spilde mine penge, men kan heller ikke kræve manden arbejder x antal timer uden at jeg betaler noget for det på en hjemmeside. Og har slet ikke været bekymret i den sammenhæng, fordi havde jeg haft det mindste var der ikke blevet betalt en krone. 

Sådan Sofie.. Vi helt enige omkring det du skriver.. ;)

Dog vil jeg ikke lave mere ud af det endnu, da der som sagt kan være sket noget med personen, som gør han ikke kan lave sit arbejde færdig. 

Jeg er sgu allermest ked af at jeg nu ikke får min side i luften, og skal langt ind i det nye år før det sker og jeg kan finde en troværdig designer som kan lave min wordpress side.. Men har da fået et ganske fint mockup for 1500,- hehe :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Sofie :

Jeg annoncerer heller ikke med et tilsvarende godt tilbud, men ... ja. du kan jo selv nærlæse mit tilbud. Jeg skriver oven i købet, at der ikke vil blive afkrævet betaling før efter nytår, hvor jeg er momsregistreret. 

Man skal jo starte et sted ;)

pas på du ikke roder dig ud i noget her. Du må ikke udføre arbejdet nu hvor du som CPR person skulle ha den du udfører arbejdet for dig til at indberette am bidragspligtig B indkomst - og så bare vente til næste år og pludseligt fakturere med moms mig bekendt og skat og moms kan også sagtens læse Amino - så kun virkelig gratis hjælp og ikke noget med at arbejde som person nu og så næste år fakturere med moms

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 4 ud af 13 (122 indlæg)