Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge tegnede storke i hundredevis!

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Rimelig blæret stork!

Takker, Brokop

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg sad og arbejdede på ovenstånde skitse, da det gik op for mig at du ikke har tænkt at betale noget som helst for det arbejde der bliver lagt i at lave et produkt til dig.

Og så standsede jeg mit arbejde.....

Ikke fordi jeg ikke under dig det, men mere fordi jeg bliver sådan lidt....ØV....over den mentalitet jeg synes der er ved at brede sig herinde.
Det er lidt ligesom om nogle synes at Amino er 'stedet-hvor-folk-arbejder-gratis-fordi-de-er-ildsjæle-og-så-kan-vi-som-udgangspunkt-regne-med-at-få-ting-uden-at-skulle-betale-for-det.'

Jeg har prøvet det et par gange herude nu. At hjælpe folk gratis med mine kompetencer og udgangspunktet for at jeg sidder klokken lidt over midnat og hjælper dem med et presserende problem et par timer — er at selvfølgelig gør jeg det gratis. Fordi vi er jo ildsjæle og vi hjælper hinanden.

Og det gør jeg også gerne. Misforstå mig ikke. Jeg er ikke en forsmået grafiker der er 'ih-og-åh-så-træt-af-konkurrence', men det er mere den her respektløshed over for ens tid jeg synes er ......lidt for udtalt.

Kan vi ikke blive enige om som udgangspunkt at have respekt for hinandens tid og så i det mindste sige 'tak' hvis nogen hjælper os....? :)

Undskyld det sure opstød / *host* *host*

http://brokop.com/

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fokus Danmark:
Rimelig blæret stork!

Takker, Brokop

Selv tak. Det sure opstød er ikke møntet på dig som sådan, men mere en mentalitet jeg er lidt ked af, jeg synes er ved at være lidt for udbredt på Amino.
Det kan sagtens være det bare er mig og så må i undskylde alle sammen....

http://brokop.com/

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brokop

Jeg skal hermed beklage, hvis ikke det er fremgået af indlægget, at det var en for sjov opgave. Nogen gange kommer tingene åbenbart ikke ordentligt ned fra hovedet til papiret

Jeg skal hermed bede den først kommende moderator lukke denne tråd og jeg ser bort fra samtlige henvendelser. Samtidig vil jeg opfordre samtlige brugere om ikke at levere noget uden betaling og ikke oprette tråde som har et element af morskab på dette ekstremt seriøse debatforum.

Beklager hvis jeg har taget af fleres tid unødvendigt.

Over and out!

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Brokop:
Selv tak. Det sure opstød er ikke møntet på dig som sådan, men mere en mentalitet jeg er lidt ked af, jeg synes er ved at være lidt for udbredt på Amino.
Det kan sagtens være det bare er mig og så må i undskylde alle sammen....

 

Kan kun være enig. Og ofte er det nogle, der bare har fået en hurtig idé og derfor ofte ikke får gjort mere ved nogle af tingene...!

 

 

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv! Sad Der er sq ikk meget hygge her i "Café og hygge"!

Fra Ubby
Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan godt se at for folk, som lever af at illustrerer. Må det gøre lidt ondt at se tråde som denne. Men for os hobby tegnere er det da en sjov mulighed for at være lidt kreative... Han kan jo så nok hellere ikke forvente et lige så professionelt udtryk, som han kunne få ved at betale for det. (hvilket også kan have sin charme Big Smile )

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael og hej Sofie

Det var ikke min mening at sprede dårlig stemning og ødelægge en god café-hygge-snak.

Jeg tror ikke jeg fik formuleret mig helt klart. Min kommentar var møntet på at der i mine øjne har været en uheldig tendens på det seneste, der går på at man kan 'hygge-sig-til-lidt-gratis-arbejde' her på Amino. Sådan lidt....'notch notch....vi ER jo venner, ik'..og og...og 'vi hjælper jo hinanden, ik'- agtigt.
Og det er udgangspunktet når man starter en tråd! Selvom om man aldrig har mødt hinanden før og der ikke er opbygget en relation over tid, så bruger man Amino-relationen til at få sig en gratis lille hygge-godbid.

Det var ikke noget personligt angreb på dig og ikke et angreb på din tråd...det var ikke hensigten i hvert fald, men det kom nok sådan ud og det beklager jeg. Jeg burde nok i stedet have lavet min egen tråd og startet en debat der handler om dét, i stedet for at bidrage negativt til en god snak, der handler om storke.

For at — måske — få den gode stemning tilbage tilbyder jeg dig du kan bruge storken jeg har tegnet, hvis du er interesseret. Jeg kan sende den til dig i en høj opløsning og med lagene. Vil dog stadig blive glad for at blive krediteret i din bog når den udkommer.

Med dét håber jeg vi kan komme tilbage på sporet af hvad den her debat egentlig handler om; storke og tegninger af samme :)

// Brokop

http://brokop.com/

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for tilbuddet men nej tak.

Problemet for mig er at jeg bliver sidestillet med og opfattet som en snylter, og det gider jeg ikke. Jeg har på intet tidspunkt opfordret professionelle grafikere stille med gratis arbejde men blot i sjov anmodet den almindelige aminoer bidrage med en lille tegning. At grafikere føler sig stødt og udnyttet må stå for deres egen regning.

Jeg har selv hurtigt tegnet 6 storke på hver 5 minutter og det var det, som jeg forestillede mig og håbede kunne ske. Det gjorde det så ikke og det er der ikke noget at gøre ved.

Jeg deler glædeligt gratis ud af min viden, når der er brug for det, så jeg bliver lidt stram i betrækket over det her...

Ironisk nok blev jeg så begejstret over din tegning, Borkop, at bankkontoen blev checket...

Hav en god aften allesammen.

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Og så har jeg forladt det røde felt og har læst dit indlæg ordentligt, Brokop. Fint og sobert svar/kommentar, du gav.

Ikke flere sure opstød herfra.

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)