Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge tegnede storke i hundredevis!

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke lige lade være med at blande mig i denne tråd. Jeg forstår ikke, hvis nogen kan begynde at påtage sig opgaven at tegne en stork uden at have sat sig ind i præmissen. Uden at vide, om man kan tage betaling for 5 min. eller 2 timers arbejde. I dette tilfælde var det så ikke det ene eller det andet, men bare en lille gratis kruseduller som trådstarter ønsker.

Jeg kan godt se, at det må være træls, hvis folk kræver, at man laver et stykke arbejde gratis, som man burde få betaling for. Men som jeg ser det, er der ikke tale om stykke professionelt arbejde - bare en stork fra en fritidstegner, der keder sig i 5 min. til en fritids-børnebog. Hvis nogen tilfældigvis synes det kunne være sjovt, kan de det. Hvis ikke, kan de lade være.

Som jeg ser det, kan det slet ikke sammenlignes med den rådgivning, der bliver givet ifm. bogføring og lign. Der bliver da lavet så meget top prof. rådgivning her på Amino - nogle gange rimelig omfattende. Skulle bogholderne blive indignerede over det?

Når det så er sagt, er det en vildt fed stork Brokop har tegnet. Ærgerligt, for den har nok taget tid at lave. Jeg ville med glæde betale dig, hvis jeg skulle bruge nogle tegninger en dag. :)

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus Danmark:
Og så har jeg forladt det røde felt og har læst dit indlæg ordentligt, Brokop. Fint og sobert svar/kommentar, du gav.

Ikke flere sure opstød herfra.

Godt ord igen.

Jeg skulle ikke have bragt det op i en tråd der ikke er min egen. Det var upassende.

Mit tilbud står stadig ved magt, hvis du er interesseret.

// Brokop

http://brokop.com/

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjørn - NiceWall.dk:
Når det så er sagt, er det en vildt fed stork Brokop har tegnet. Ærgerligt, for den har nok taget tid at lave. Jeg ville med glæde betale dig, hvis jeg skulle bruge nogle tegninger en dag. :)

Hej Bjørn

Tak for din kompliment og den konstruktive feedback. Jeg håber da du en dag får brug en tegning eller 2 :)

/ Brokop

http://brokop.com/

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)