Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er mine interreser og færdigheder - hvad kunne det blive til?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg er helt ny på Amino og har netop fået blod på tanden for iværksætteri - den finansielle frihed.
Jeg kunne skrive en helt masse her siden jeg altid har en masse tanker kørende i hoved men, her er hvad der falder mig bedst ind ( og så må i undskylde hvis jeg skrver/søger hjælp det forkerte sted, jeg lærer vel efterhånden.

Jeg social og elsker at tage i byen og have det godt socialt, jeg har forståelse og medlidenhed for folk, jeg er eventyrlysten jeg forstår mennesker og deres problemer, jeg har en god smag for musik og interresere mig meget for det og det kan røre mig dybt når musikken er god, jeg vil ikke sige jeg har forstand på mode i profesionel sigt men har ellers en klar ide for hvordan jeg vil kunne lide mit tøj osv. min største interesse er personlig udvikling og der ser jeg fitness træning som en del i det. i og med at det mentale bliver udviklet og disciplin betyder meget.

Det var hvad jeg synes jeg er god indenfor ( og undskyld hvis det er lidt vulapyk for jer)

Og udover det ser jeg en "passiv indkomst" firma noget jeg godt kunne tænke mig pga trygheden idet, selvom jeg kan forstå at iværksætteri har sine sats.

Mvh Kasper - og undskyld min uerfarenhed indenfor forums og debat og iværksætteri osv - you get the deal :-) 

Og hvis det skulle interresere jeg leder jeg i øjebliket efter et sted hvor man kunne producere sit tøj bare for at se hvad mulighederne er for det :-) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Aug 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey..

Ja det virker lidt rodet. Det jeg vil råde dig til, da det virker somom du har mange interesser men ikke har afklaret hvor du vil satse henne, er at begynde en blog hvor du skriver om nogle af ting der interesserer dig. Det giver ikke en indtjening nu og hør og der skal en stor arbejds indsats til før det gør. Men det kan give et indblik i hvad der skal til for at klare det selv og der er også masser af forums og svar omkring blogging og affiliate marketing som også kunne være en mulighed.

Tror vi har svært ved at komme med et konkret bud på hvad du skal starte op i morgen. Men du kan diske om med nogle deciderede ideer, og så kan vi komme med vores indput til det. Om det så er en blog du vil have noget feedback på eller har en eller anden vanvittig ide om at du kan gøre alle privat fester meget sjovere fordi du har en unik ide der gør det hele meget sjovere. Du skal bare være lidt mere konkret.

Vh. Steffen Andersen

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver Steffen Andersen ret. Find ud af hvad du helt præcist gerne vil, og her er det en god idé at blogge om forskellige emner. Jeg har selv startet flere blogs, og nogen af dem døde igen, fordi jeg simpelthen ikke interesserede mig nok for emnerne, selvom jeg troede, at jeg gjorde.

Med hensyn til iværksætteridelen giver det helt klart frihed, men samtidig er det også virkelig hårdt, indtil du får succes. Man skal i hvert fald ikke gøre det, hvis man bare genre vil have mere fritid, for sådan fungerer det sjældent. I starten kommer til at arbejde hårdt uden at tjene særlig meget.

Affiliate marketing er et godt sted at starte for dig. Opret nogle blogs med de emner, som du godt kan lide at skrive om og få skrevet en masse om det. Sig til hvis du skal bruge nogle links til, hvor du kan læse mere om AM. En Google søgning burde dog kunne give dig svaret :D

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for jeres svar, de hjalp overraskende meget! og det giver god mening siden jeg ikke har bestemt mig for noget endnu og nu hvor mine tanker er ret rodede så ville en blog jo være perfekt for at komme ind på forskellige emner og mærkelige udgangspunkter.

Så jeg vil endda tage idéen til mig og kigge på det at starte en blog i aften med en god kaffe og en smøg haha :-D
Tusind tak!
Mvh Kasper

Og når ja så vil jeg evt nok komme til bag med spørgsmål eller feedback osv snarest omkring bloggen! :-) 

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er allerede nu godt i gang med at udforske og lære omkring det hele endnu engang tak!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)