Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De mange AMINO svindlere

Side 6 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige før jul var der en som forklarede og beklagede sig, berettet, om et SEO firmas arbejde paa hendes shop eller mangel paa samme. Total ringe kundeservice etc., nægtede at udlevere dokumation for hvad de skulle have lavet for hende, hun havde bare at betale alligevel.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Lige før jul var der en som forklarede og beklagede sig, berettet, om et SEO firmas arbejde paa hendes shop eller mangel paa samme. Total ringe kundeservice etc., nægtede at udlevere dokumation for hvad de skulle have lavet for hende, hun havde bare at betale alligevel.

Men hvorfor blande Amino ind i det? - Vil du så blande alle de steder firmaet reklamere ind i det? - Google??

Hvis det er svindel, så lave en politianmeldelse. - Det er da ikke så svært. - Er det manglende levering af varer, så lad være med at betale.

Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

-RUNE-:

Jeg spurgte Martin Thorborg hvad han ville gøre for stoppe svindlerne. Han svar var at jeg bare kunne finde et andet forum. Han er med andre ord fuldstændig ligeglad med at folk bliver snydt og vil helst undgå at problemet belyses.

Velkommen på forsiden min ven.!



Så kom med en brugbar løsning, som ikke betyder at vi skal i retten et par gange om ugen og ikke skal ansætte en hær af folk til at administrere løsningen og slutteligt følger dansk lov.
Jeg venter med spænding.

De bedste hilsner

Martin

 

Gør som DBA, PAYPAL osv osv. Det er ekstremt let at fjerne svindlerne selvom det tager tid.

Du formidler varer og tjenester via din hjemmeside. Du har et moralsk ansvar i ikke at lade svindlerne fortsætte sit arbejde. Gør du ikke noget støtter du dem aktivt. Du er nødt til at sende et signal hvis du vil støtte brugerne og ikke svindlerne. Passivitet som du viser er det absolut værste du kan gøre. Tåbelige regler i et regelsæt betyder intet.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Anders S:


Det er helt korrekt og vi har fået en forklaring der stiller sagen i et helt andet lys.
Så igen var det totalt umuligt for dig og mange andre at vide hvad der var op og ned på en vred kundes udsagn.
Folk ser kun sagen fra deres egen vinkel, men glemmer alle de svigt og fejl de selv har lavet og måske slet ikke er klar over de har lavet.
Det er så let at føle sympati med en person der kommer og fortæller sin tårevæddede historie. Det der er svært, er at finde sandheden.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Jeg er en af dem der har hængt nogle ud her på amino og er blevet sagsøgt, for at hænge firma/person ud. Selv om jeg har vundet retssagen, har jeg ikke fået det bedre af den grund, jeg har brugt 10000 kr, staten har betalt over 50.000 kr da jeg fik en fri process, for at forsvare mig selv,og har lært en lektion....at man jeg skal lære at forholde mig kritisk uanset hvor jeg møder folk, og hvis de er svindlere skal man finde sin egen måde at fange disse folk og straffe dem, internet, retsag, inkasso, udstilling af folk virker ikke hvis man er en ægte svindler.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

-RUNE-:
Jeg er ikke ny bruger. jeg har været her næsten siden du startede. - Det har jeg skrevet til dig.


Hvis det passer, så vil det klæde dig at fortælle hvem du er og lade være med at være anonym.
Det vil gøre at du fremstår som et godt eksempel og vi kan tage dig seriøst.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Anders S:

Lige før jul var der en som forklarede og beklagede sig, berettet, om et SEO firmas arbejde paa hendes shop eller mangel paa samme. Total ringe kundeservice etc., nægtede at udlevere dokumation for hvad de skulle have lavet for hende, hun havde bare at betale alligevel.

Men hvorfor blande Amino ind i det? - Vil du så blande alle de steder firmaet reklamere ind i det? - Google??

Hvis det er svindel, så lave en politianmeldelse. - Det er da ikke så svært. - Er det manglende levering af varer, så lad være med at betale.

Carsten, ord kan simpelthen ikke beskrive hvor tåbelig du er. Det er holdninger som dine der ødelægger alt for andre. Jeg håber virkelig at du bliver klogere med aldren.  Jeg mangler simpelthen ord! Mod tåber kæmper selv guder forgæves som man siger.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

-RUNE-:
Gør som DBA, PAYPAL osv osv. Det er ekstremt let at fjerne svindlerne selvom det tager tid.


Det er jo noget vrøvl.
Der er tonsvis af svindel på DBA, QXL og alle de andre handelspladser.
Det de har gjort, er skuspil der skal lukke munden på kritikere, men de småting de har gjort, har mig bekendt ikke hjulpet en pind.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

-RUNE-:
Jeg er ikke ny bruger. jeg har været her næsten siden du startede. - Det har jeg skrevet til dig.


Hvis det passer, så vil det klæde dig at fortælle hvem du er og lade være med at være anonym.
Det vil gøre at du fremstår som et godt eksempel og vi kan tage dig seriøst.

De bedste hilsner

Martin

 

Du snakker udenom igen. Et navn betyder intet og har intet at gøre med om man er seriøs. Det er en meget misforstået holdning at have og bliver kun brugt som undskyldning.

Tilmeldt 26. Dec 13
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

-RUNE-:
Du har et moralsk ansvar i ikke at lade svindlerne fortsætte sit arbejde. Gør du ikke noget støtter du dem aktivt. Du er nødt til at sende et signal hvis du vil støtte brugerne og ikke svindlerne.

Det ansvar er vel lige så meget dit eget.? 
Hvis du køber noget så undersøg personen eller virksomheden inden handel. google / trustpilot referencer osv. 

Ellers kan du lave en remburs handel? Det giver en sikkerhed for dig og sælger?

Det kan ikke være så svært..

Det der er svært er tilgengæld for amino eller alle andre køb/salg platforme at undgå svindlere.. Hivs du køber noget og føler dig snydt, men sælger mener han har opfyldt sin pligt.. Hvordan skal amino så kunne agere bøddel, hænge dem ud i offentligt forum, endda på en af de største platforme i danmark med stor ancenitet i forhold til søgemaskinerne osv..
tænk hvis de tager fejl - hænger en ud på forkert grundlag? det ødelægger jo fuldstendig en person eller en virksomhed..  

Side 6 ud af 10 (95 indlæg)