Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler en partner!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :)

Jeg er 24 og bosat i Århus C og pt hjemmegående.

Er uddannet webintegrator og ved en masse om alt muligt med web mm. Jeg søger bare en stærk programmør med samme lyst til at få en eller anden form for virksomhed op og stå. Da jeg selv er mest drevet af at designe og dygtiggøre mig selv på det grafiske område.

Måske er du ikke programmør, men mekaniker - men du har en ide, du mangler bare en at udføre den med. Alt har interesse - Jeg vil have gang i et eller andet nu!

Jeg har selv et mindre netværk hvor jeg har leveret lidt hjemmesider, men vil gerne have koblet et netværk mere på i form af en partner. Så man kunne begynde at tænke på at få et CVR nummer og simpelthen bare forsøge at få det til at rende rundt ved siden af ens eventuelle erhverv.

Har du også lyst til at starte et eller andet? Måske ikke webløsninger du har tankerne. men noget helt andet - Så skriv til mig. Har ikke mange midler at byde ind med i form af finanser, men har et stort engagement. Og hvor der er vilje er der vej.

Håber at høre fra dig.

Nicolai.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Jeg er på udkik efter den rigtige partner til flere projekter.

1. Om sommeren udgiver jeg en ugeavis for turister i Thy. Jeg har godt fat i annoncørerne. Jeg har hele konceptet. Jeg har løse udviklingsplaner, som min partner kan få stor indflydelse på. Jeg er indstillet på at dele arbejdsbyrde og risiko på en fornuftig måde samt at afgive en del af ejerskabet efter nærmere forhandlinger.
En god partneren kunne typisk være grafiker med interesse i at kombinere tryk og online og med evne for salg - men det vigtige er, at partneren og jeg passer godt sammen både, hvad kemi og kompetencer angår.

2. Jeg har tonsvis af supergodt indhold liggende klar til distribution på nettet på flere forskellige emner og sites. Jeg mangler en partner, som kan håndtere den tekniske del af det, og som er indstillet på at lægge kræfter i, at omsætte det gode indhold til kolde kontanter. Jeg selv tænker hovedsageligt på affiliatesalg og medlemssider, men jeg er meget åben over for andre ideer. Jeg er indstillet på at dele rovet og risikoen på en fair måde.

Lad mig høre, om du kan se dig selv i én af disse roller.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer
2814 8403 

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på CeQ.dk - Jeg er ikke den store grafikker eller har den store forstand på frontend - og som bevids ligger SmartHunter på ryggen i smærter. Backenden er fin, men kunne godt trænge til mere data at bygge søgningerne på.

Et facelift / total makeover er nok nødvendigt for at der kan genopstå noget positivt - Kunne det være dig?

Mht. til indtjening så er vi ikke 100% fastlagte. Har du ideer til dette evt bakket op af designet, så sig endelig til.

Dennis Jensen
23 87 22 23 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai :-)

Jeg er 23, og bor også i Århus C.

Har afsluttet en bachelor i Erhvervsøkonomi her i sommers, og har så kørt på med en kandidat i Finansiering og international handel i det sidste halve år. Jeg har nu taget et valg om, at jeg ikke har lyst til at fortsætte med en kandidat lige nu, fordi det simpelthen ikke siger mig nok - og jeg ønsker ikke at gå halvhjertet ind i noget. Mit mål har længe været at starte op selvstændigt, og det har jeg i sinde at realisere nu.

Jeg har rodet med hjemmesider og programmering igennem 10 år på hobbybasis, kan lave simple systemer i PHP, men jeg skulle mene, at jeg ret hurtigt kan tilegne mig de nødvendige færdigheder til at lave mere avancerede systemer. Min største force er nok brugervenlighed, som jeg går meget op i. Derudover har jeg en del kapital, og jeg er heller ikke bleg for at skulle hente en del af arbejdskraft hos andre, hvis jeg tror nok på idéen. Her har jeg en ret god mulighed i Polen, som jeg kan uddybe nærmere personligt.

Umiddelbart ønsker jeg at lave en portal med indtægtskilder som brugerbetaling og/eller annoncering, mere konkrete tanker kan vi diskutere, hvis det har interesse.

Du kan skrive mig en privatbesked herinde eller give mig din mail eller dit telefonnummer, så kan vi lige tage en snak.

Mvh. Mikkel

Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Den side kan jeg sagtens give et facelift, giv mig en mail og vi kan korrespondere videre ud fra det.

kontakt@nicolaimeldgaard.dk

Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

forkert sted jeg sendte det svar hen :)

Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai.

Jeg er en ung kvinde på 25 år, der skal til at skrive speciale om en ny dyrevelfærds NGO, som jeg ønsker at iværksætte om et års tid. Jeg søger ikke nogen partner, men jeg søger I den grad en person der har styr på det med hjemmesider og måske ikke er helt så spicy i prisen som professionelle bureauer. Jeg ved godt det kan være svært at sætte et tal på, men hvad skal du sådan ca have for at designe og opsætte en hjemmeside? Det haster på ingen måde endnu, da jeg først lige er gået i gang med at undersøge markedet - men det er altid rart at have nogle tilbud :)

Mange hilsner Amy

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)