Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress webshop

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også få en professionel løsning i Magento til vores aktuelle aminopris 1.995,- ikke et ond ord om WP, men Magento er lige niveauet over når det drejer sig om ehandel. Du skal være velkommen til at kontakte mig - vi udfører naturligvis shoppen til dig i responsive design og serverplads er med i prisen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nu mene at en hel magento shop er lidt "overkill" hvis han blot skal sælge 1-3 produkter

... Men det er måske bare mig Wink

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil!

Du kan sagtens selv lave din egen webshop i wordpress. Du skal selvfølgelig bruge lidt tid på at sætte dig ind i systemet, men ellers er det let. 
WooCommerce er et super godt plugin til mindre webshops, og du kan jo evt. oprette en hjemmeside fra UnoEuro.com. Dem har jeg selv gode erfaringer med.

Mvh. Kristoffer 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Skov Iversen:

Jeg ville nu mene at en hel magento shop er lidt "overkill" hvis han blot skal sælge 1-3 produkter

... Men det er måske bare mig Wink



Uanset om man skal sælge 1 eller 10.000 produkter er Magento skam velegnet. Og hvis prisen på en løsning endda er attraktiv, så har jeg svært ved at se noget overkill ved det. Det handler om salg i shoppen - og ikke så meget andet.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)