Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af produkter mod provision - fra egen hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har i længere tid tænkt på, at det kunne være spændende og interessant at starte en webshop, hvorfra jeg kunne sælge nogle produkter fra. Jeg tænker, at produkterne skal være noget hen i retning af t-shirts og/eller solbriller eller noget i den stil.

Jeg ved, at der finder koncepter som Spreadshirt, Red Bubble, Zazzle ol., hvor man kan sælge deres produkter mod provision, hvilket jeg faktisk synes er ret smart, da man så ikke selv skal stå for at afsende produkterne. Dette gøres af fimaet, der laver trykket på t-shirten. Jeg har forsøgt mig med diverse plugins til Wordpress, der skulle kunne implementere fx Spreadshirt på egen Wordpress-side, men der er ikke nogen af dem, der rigtigt virker efter hensigten, synes jeg.

Det jeg vil høre om her er, om der er nogen af jer, der har kendskab til et koncept, hvor man kan sælge produkter fra egen hjemmeside, men hvor det er firmaet med produkterne, der står for forsendelsen ligesom med fx Spreadshirt? Jeg har selv søgt en del på det, men jeg synes ikke, at det er nemt at finde nogen, udover dem, hvor det handler om t-shirts.

Umiddelbart tænker jeg, at der er meget arbejde i at skulle indkøbe produkter (fx solbriller), hvorefter disse skal pakkes, sendes osv., så det er lidt derfor, jeg er på udkig efter denne løsning. Det er nemlig, i hvert fald til at starte med, mest på hobbyplan.

Jeg ved ikke, hvor god jeg er til at forklare det her, men jeg håber pointen kom frem..?

Glæder mig til at høre fra jer :)

Med venlig hilsen 

Torben

Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben

"Fænomenet" kaldes dropshipping. Hvis du søger efter dette på google finder du hurtigt en del om det.. Plus et par lister over virksomheder der tilbyder den slags.

Held og lykke med det :)

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Mange tak for indlægget, der da helt sikkert har gjort mig klogere på, hvilke muligheder der er med dropshipping, som det jo så hedder. 

Jeg har også fundet ud af, at der nok er mere arbejde ved det, end jeg først havde antaget. Det var ikke fordi, jeg regnede med, at det bare var nemme penge, men jeg kan se, at der er en del, der skal holdes styr på, så jeg vil da lige tage det op til overvejelse igen :)

Endnu engang tak for svaret..!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)