Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løn i enkeltmansvirksomhed

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 158
Fra  Lean Controlling ApS Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til skatten, skal du være opmærksom på om du beskattes efter virksomhedsskatteordningen (hør evt. din revisor), her der kan dine hævninger nemlig godt spille ind på den skat du kommer til at betale for året.

Det ændre dog ikke på det faktum at du må hæve hvad du vil. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk indtil videre hverken fratrukket ret meget eller noget, har opgivet overskud de år der var det og betalt skat af beløbet

Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 158
Fra  Lean Controlling ApS Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør forsøge at få de fradrag du har ret til, der er jo ingen grund til at betale skat, hvis man har lov til fradrag. Skulle du få underskud så kan du også bruge dette til at modregne i evt. anden indkomst, eller vidst nok også fremføre til senere år.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46559
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Bodil Refslund:
Det er sådan set også det jeg har gjort, så jeg har ikke lavet noget forkert der, tænkte bare om der var en anden måde at gøre det på
der er ikke andre måder så det lyder fint- før regnskab så alle salg og køb er korrekt med - moms korrekt ført og glem alt om hævninger og løn som du foretager i status - opgiv dit overskud til skat og det overskud må slet ikke påvirkes af det du hæver eller sætter ind

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)