Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BOGHOLDER TIL I/S

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Jeg har brug for noget hjælp

jeg har et I/S hvor jeg skal afleverer kvartal regnskab og årsregnskab den 10 feb !

Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal gribe det an.. HJÆLP

Jeg har brug for en billig god bogholder til at gøre det klar til aflevering til en revisor

det drejer sig om en webshop der har solgt for under 10.000 kr i år så det er en meget lille opgave

regnskabet er MEGET simpelt og det jeg søger er bare at det skal kunne afleveres til en revisor og godkendes med det samme så det ikke bliver så dyrt

kontakt mig asap

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Charmz:

det drejer sig om en webshop der har solgt for under 10.000 kr i år så det er en meget lille opgave

regnskabet er MEGET simpelt og det jeg søger er bare at det skal kunne afleveres til en revisor og godkendes med det samme så det ikke bliver så dyrt

beskriv præcis den opgave på www.agera.dk som er amino side hvor du får nogle gratis uforpligtende tilbud. Lad være med at nødvendigvis skulle via revisor, der vil givet være nogen der både lige bogfører det for dig og så giver dig tallene til din selvangivelse - revision vil være overkill hvis det er personlig virksomhed med 10.000 i omsætning

Læg dine billig i en mappe på nettet f.eks. ved at scanne så kan du dele dem med den der napper opgaven - Beskriv hvor du bor så det letter at finden en i nærheden- dit problem er den ret korte frist i forhold til momsen

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne være behjælpelig med regnskab, moms og skat. Send mig en besked :)
Mvh
Thomas Jørgensen
Revisor HD(R)

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charmz, 

Kontakt Preben Larsen fra Revisor HD. 

Fantastisk kompetent mand og samtidig til en super pris. 

Mvh. Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)