Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god "Footer"?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Indlæg ialt: 63
Fra  KB Care Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der nogen herinde der ved hvor jeg kan finde en rigtig god footer ala den her, bare i de blålige nuancer jeg bruger på min side (www.KBCare.dk):

Jeg bruger wordpress og har forsøgt at finde en gennem deres plugin søgemaskine - desværre uden den store succes.

Håber i kan hjælpe ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katharina.

Den footer er Prestashop´s standard footer

Fra Aarhus C
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katharina.

Dit tema understøtter ikke en footer - dvs. du skal selv implementere den manuelt (hvilket vil kræve en del omkodning) eller lade være med at have den.

Grunden til at temaet ikke understøtter er at det gratis, og derfor ikke har så mange muligheder indbygget i sig. Nogle gratis temaer har footers - men det er ikke mange.

Hvis du har nogle spørgsmål til WordPress kan du bare skrive til ebbe@brandbyhand.dk - det koster ikke noget at spørge ;-)

Mvh

Ebbe Vestergaard / Brandbyhand.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Indlæg ialt: 63
Fra  KB Care Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ebbe Vestergaard:

Hej Katharina.

Dit tema understøtter ikke en footer - dvs. du skal selv implementere den manuelt (hvilket vil kræve en del omkodning) eller lade være med at have den.

Grunden til at temaet ikke understøtter er at det gratis, og derfor ikke har så mange muligheder indbygget i sig. Nogle gratis temaer har footers - men det er ikke mange.

Hvis du har nogle spørgsmål til WordPress kan du bare skrive til ebbe@brandbyhand.dk // */ // ]]> - det koster ikke noget at spørge ;-)

Mvh

Ebbe Vestergaard / Brandbyhand.dk

Mange tak for svaret - så blev jeg også det klogere ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Indlæg ialt: 63
Fra  KB Care Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Yasir Rasool:

Hej Katharina.

Den footer er Prestashop´s standard footer

Ok - tak for svaret ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)