Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man se hvormange kunder der bruger vores håndværker fradrag.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 41
Fra  Jysk Tømrer Team Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Jeg har selv lige indberette håndværkerfradrag i forbindelse med noget have arbejde..

Jeg skulle da acceptere nogle betingelser hvor et af punkterne er følgende:

16. Du accepterer at SKAT oplyser dit navn og de indtastede data til personen eller virksomheden, der har udført arbejdet

Så blev jeg nysgerrig, vi har på alle fakturaer udspecificeret vores løn så folk kan trække den fra, men ved ikke hvor mange der egentligt  er klar over det..

kan man se det nogle steder som erhvervsdrivende som skat skriver under betingelserne.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg er da bare gået ud fra, at de sikrer sig rettighederne til brug ved f.eks. en stikprøvekontrol, men jeg skal da ikke kunne sige det.

Du burde jo kunne spørge din havemand, om han får noget retur.

Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 41
Fra  Jysk Tømrer Team Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa !

Jeg snakker ikke med min have mand :-) det var blot lidt hjælp i forbindelse med stormen bodil :-)

Men jeg ved at nogle af vores kunder indberetter fradraget, det for vi ikke nogle informationer om.

Det kunne jo værre man selv skulle trække disse oplysninger, men jeg ved bare ikke hvor..

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være oplysninger lå i din skattemappe hos SKAT Wink

Ved det ikke, har ikke undersøgt, men et "gæt"

Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 41
Fra  Jysk Tømrer Team Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke finde noget, har tjekket..

Men Skats hjemmeside er efter min mening også verdens mest rodet og forvirret hjemmeside.. forstår ikke at den ikke kan gøres mere brugervenlig. man springer rundt og den åbner nye vinduer osv..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46504
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er givet bare for at skat kan køre en kontrol - ikke noget de gør fast, men som med alt andet skat, så de kan

Tanken er vel, at forhindre/begrænse sort arbejde. 

Jeg ville, hvis jeg var håndværker, altid gøre kunden meget klart opmærksom på det fradrag, og så skal håndværkeren jo også udspecificere arbejdslønnen som er det man kan trække fra, så jeg ville skrive

Her af arbejdsløn ex moms xxxx kr = xxxx kr inkl moms - husk at indberette til håndværkerfradrag i 201x  på regningen, hvis det jeg udførte var omfattet af fradraget.

For mig personligt er der en vis pointe i, at ha mindst disse 30.000 om året til fradrag og dermed få forbedret hus/fritidshus lidt billigere hvert år dette gælder. Jeg føler med de huse at det er lidt som at male Lillebæltsbroen. Hver gang man der færdig i den ene ende, er den allerede i gang med at skalle i den andenSmile

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 41
Fra  Jysk Tømrer Team Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

I har nok ret i det er for at have muligheden for kontrol.. men ville lige høre jer andre om muligheden vsr gået min næse forbi.. Jeg kan heller ikke bruge det til meget anden en statistik og nysgerrighed..

Der står højt og tydeligt på vores faktura hvor meget man kan trække fra og vi fortæller det også til de fleste kunder.. men som det nok er i alle brancher, så er det ikke alle kunder man har den samme dialog med.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)