Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel - hvilken udbyder??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Jeg er i gang med at kigge efter udbydere. Så jeg ville lige høre, hvad I derude har erfaringer med.

Jeg vil gerne starte en webshop med ca. 5 produkter, og jeg er ikke den skarpeste kniv til at lave hjemmesider.

 

Så spørgsmålet er, hvilken udbyder jeg skal samarbejde med?

Jeg tænker lidt et færdigt modul, der er "lige til" at gå i gang med.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick,

Vi anbefaler for det meste at sætte en webshop op i et open source system, hvilket giver dig en vis frihed. Samtidig med det bliver der hele tiden videreudviklet på systemet.

Da din webshop ikke skal være meget stor synes jeg at du skal overveje WordPress, WooCommerce. Det er et meget brugervenligt system, som indeholder alt det, du har brug for.

Vi sælger webhoteller, hvor webshops kører rigtig fint på. Du kan se vores webhoteller her

Hvis du har spørgsmål, skal du være mere end velkommen til at kontakte mig herover Amino eller på mail: kasper@serverfruit.com

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også, at WooCommerce er let at gå i gang med. Det fungerer ret simpelt, hvis du investere i et tema til det. Du kan finde disse temaer flere steder på nettet. Husk at det skal være bygget op omkring WooCommerce, hvis det skal fungere bedst muligt. Jeg har skrevet en guide til, hvordan du selv sætter en webshop op i WooCommerce, hvis du ikke gider betale andre for det. Det er dog muligt at få nogle gode tilbud her på Amino.dk. Hvis du holder øje med webbureauernes kampagner, så finder du sikkert et godt tilbud. :D

Med hensyn til hosting er der mange steder, du kan vælge. Jeg har selv en webshop hos Meebox, og det fungerer ganske fint, men det skal siges, at her har jeg købt en dyr løsning. Jeg tror sagtens, at du kan starte billigere, hvis det er. F.eks. i de webhotel, som der bliver skrevet om i denne tråd

Jeg kender også mange, som snakker godt om Shoporama.dk. Jeg har ikke styr på deres priser. Du kan tjekke dem ud på deres hjemmeside. Jeg arbejder på at skrive en længere guide om dem på et tidspunkt, da mange efterspørger det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)