Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er SEO det samme som at spille lotto?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 8 person

Thomas Rosenstand:

Skal vi ikke være enige om, at det ikke er mig, der er en trash talker her?

Nej det er jeg faktisk ikke enig i.

Du har stadig ikke givet et klart svar på hvilken konverteringoptimering det er man for med i hatten hos dig ?

Det eneste du har sagt er at du ikke er dygtig til det og derfor har outsourcet den del. Men vent. Hvis konverteringsoptimering  er en del af god seo, burde du så ikke selv kunne lave den del også ? Jeg mener du er jo danmarks største seo ekspert, så hvis du ikke selv har evnerne hvordan helved kan du så forvente andre seo folk har det.

Desuden så kan der som allerede nævnt være meget stor forskel på hvordan den bedste seo title ser ud, og den best konverterende title ser ud. Så hvis du laver onsite seo på en side, og derefter outsourcer konverteringsoptimeringen til et andet firma. Så er der vel en ret god chance for at dit onsite arbejde bliver ødelagt.

Det du siger giver bare ikke mening, og du er velsignet i at have en masse goodwill karma herinde på amino i form af rygklappere med skyklapper. Konverteringsoptimering og seo er to meget forskellige ting, og god konverteringsoptimering kan meget nemt skade seo. Se bare på en ting som auto geo targeting. Det skaber salg, men du ved selv hvor mange problemer det kan give rent seo mæssigt.

Som allerede nævnt så er jeg enig i at et godt website har begge dele. Der hvor vi ikke er enige er når du siger konvereringsoptimering og seo hænger sammen for det er sludder, og vi er heller ikke enige når du siger at et godt seo firma automatisk har fokus på konvertering.

Desuden er jeg overrasket over at du overhoved kan udtale dig som professionel om konverteringsoptimering, men på samme tid sige at du ikke har viden nok om det og derfor har lavet en outsourcing aftale. Så hvad er det ? er du ekspert med kompetence til at snakke om dette, eller er du en uden vide der outsourcer ???

Måske skulle du holde dig fra at udtale dig om konverteringoptimering hvis du ikke har den nødvendige viden til at lave det selv !

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Nu må du altså stoppe! Vi har en del viden inhouse, og den giver vi videre i de analyser, vi leverer. Og vi binder vores kunder sammen med professionelle, når det er nødvendigt.

Det er godt nok noget af en debut, du har dig her på Amino...

Men held og lykke her - jeg gider ikke spilde min tid på dig. Og at du overhovedet vil være bekendt at tale om "rygklappere", efter du har beskyldt mig for at håne konverteringsfolkene, siger mere om dig, end du sikkert selv er klar over.

Tråden er din - slå dig løs.

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Thomas Rosenstand:

John: Du og jeg har en alder, der gør, at vi havde "Læs & Forstå" i skolen. Noget indikerer, at det måske er gået af mode i de senere generationer ;-)

undskyld men hvad er grunden til denne nedladende mobbe tone. Det siger da lidt om dig selv at du i samme sætning kalder dig selv for voksen og uddanndet og på samme tid præsterer at nedlade og mobbe en anden amino blot fordi jeg har en anden mening.

Kan man lave et indlæg på amino hvor man ikke er enig med dig uden at blive svinet ???

Det er alså en voksen debat det her, og vhis du gerne vil fremstå som voksen og mode, så opfør dig som en.

jeg giver faktisk ret saglige argumenter for at du er forkert på den. Du har desuden stadig ikke svaret på hvad konverteringsoptimering i dit firma indebærer, eller svaret på hvordan du takler at der er modstridende interesser.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO Tyskland:

Thomas Rosenstand:

John: Du og jeg har en alder, der gør, at vi havde "Læs & Forstå" i skolen. Noget indikerer, at det måske er gået af mode i de senere generationer ;-)

undskyld men hvad er grunden til denne nedladende mobbe tone. Det siger da lidt om dig selv at du i samme sætning kalder dig selv for voksen og uddanndet og på samme tid præsterer at nedlade og mobbe en anden amino blot fordi jeg har en anden mening.

Kan man lave et indlæg på amino hvor man ikke er enig med dig uden at blive svinet ???

Det er alså en voksen debat det her, og vhis du gerne vil fremstå som voksen og mode, så opfør dig som en.

jeg giver faktisk ret saglige argumenter for at du er forkert på den.

Hvis du vil undgå det, skal du starte med at undgå at lyve lodret om, hvad jeg skriver. Hvis du ikke forstår, hvad der skrives, kan du spørge i stedet for at lyve.

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Thomas Rosenstand:

SEO Tyskland:

Thomas Rosenstand:

John: Du og jeg har en alder, der gør, at vi havde "Læs & Forstå" i skolen. Noget indikerer, at det måske er gået af mode i de senere generationer ;-)

undskyld men hvad er grunden til denne nedladende mobbe tone. Det siger da lidt om dig selv at du i samme sætning kalder dig selv for voksen og uddanndet og på samme tid præsterer at nedlade og mobbe en anden amino blot fordi jeg har en anden mening.

Kan man lave et indlæg på amino hvor man ikke er enig med dig uden at blive svinet ???

Det er alså en voksen debat det her, og vhis du gerne vil fremstå som voksen og mode, så opfør dig som en.

jeg giver faktisk ret saglige argumenter for at du er forkert på den.

Hvis du vil undgå det, skal du starte med at undgå at lyve lodret om, hvad jeg skriver. Hvis du ikke forstår, hvad der skrives, kan du spørge i stedet for at lyve.

Gav du lige et argument for hvorfor der er acceptabelt at du mobber, nedlader nye aminoer ? og samtidig kalder dig selv for voksen og uddannet hahahahhaha

Du har stadig ikke svaret på hvordan du løser problemet med at der OFTE og meget åbnelyst er en STOR konflikt mellem seo og konverteringsoptimering ?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SEO Tyskland:
Du har stadig ikke svaret på hvordan du løser problemet med at der OFTE og meget åbnelyst er en STOR konflikt mellem seo og konverteringsoptimering ?

Det er altså ikke korrekt. :-)

Det er på ingen måde dokumenteret, at SEO og CRO ofte er i konflikt med hinanden.

Med den rette viden og indsats vil SEO og CRO supplere hinanden, så målet - kunder i butikken bliver en realitet.

 


 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

John: http://www.concept-i.dk/blog/troll-internet.html

Hej - jeg hedder Thomas og jeg er stadig for dum til at se, når en troll kommer ombord på Amino. Men nu går jeg på afvænning :-)

Jeg burde have set det: Profilen markedsfører sig med at skrive danske tekster, men personen bag skriver yderst dårligt, har forkert grammatik og stavefejl både i indlæg og på sin profil.

My bad.

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er jo komplet klaphat der lever af at få andre til at se dumme ud.

Jeg har fået karantene i 24 timer blot fordi jeg er uenig med dig. Jeg er blevet mobbet og svinet af dig fordi jeg ikke er enig med dig. Jeg har givet saglige argumenter på min vinkel af sagen, og aldrig været mere grov end dig, og nu skal jeg sammelignes med en troll bare fordi jeg ikke er enig med dig. 

Undskyld rosenstand din kongelige højhed, må vi andre lige være i dit personlige forum. Fy for helved en attitude at fyre af må jeg sige. og fy skamme til de rygklappere der tillader denne opførsel fra rosenstand.

Dette er et DEBAT forum. Det betyder folk debatterer deres forskellige meninger, og ikke et lille diktatur hvor du kan mobbe, svine, nedlade andre fordi de ikke har DIN mening. Det er jo totalt til grin at du gør dette samtidig med du prøver at få dig selv til at fremstå som voksen og moden hahahahahah

Og til John Nielsen.

NEJ seo og konverteringoptimering går ikke altid i hånd i hånd.

som allerede nævnt så kan auto geo targeting give en langt bedre konvertering, men dette giver en MEGET stort seo problem der ikke altid kan løses. Så lad nu være med at komme med den slags udtalelser når du ikke ved hvad du snakker om, og lad være med at give folk karantæne blot fordi de ikke er enig med kong rosenstand. Der er INGEN grund til dette baseret på denne debat. Det her er vel et DEBAT forum er det ikk ????

mvh

SEO Tyskland

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Jeg burde have set det: Profilen markedsfører sig med at skrive danske tekster, men personen bag skriver yderst dårligt, har forkert grammatik og stavefejl både i indlæg og på sin profil.

My bad.

Hvis du nu læser min profil så sælger jeg TYSKE texter.

Igen et voksen moden indlæg fra rosenstand. Bliver det næste at der skal kommenteres om min vægt ?

Det du skriver er løgn, og efter din egen logik tidligere ytret i dette indlæg har jeg nu ret til at svine dig til og mobbe hahahaha du er sku da helt væk lol

vi ses kim jong rosenspand 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke så meget lotto, men jeg ser nogle ligheder med Poker:

Der er rigtigt mange, som ser sig selv som "orakler", fordi de leger lidt med poker i ny og næ. Det samme gælder SEO.

Hvis du tror du kender gamet, og begynder at spille med de store uden at være forberedt - så bliver du kvast som en kakerlak.

Selvom du er dygtig kan du være uheldig med dealeren (Google), som trækker nogle kort (updates) som du slet ikke var forberedt på, og det kan gøre du taber kampen.

Er du tilgengæld drøn dygtig, så kan du tjene kassen på det - både SEO-mæssigt og i poker :O) 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)