Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er SEO det samme som at spille lotto?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Ja, jeg har det sgu lidt svært med alt det der SEO...

Jeg ved ikke det helt store om Søgemaskineoptimering, ikke andet end at man ikke kan have et website, uden at bruge det. 

- Hvis jeg nu skal have lavet noget "seo" på mit website, er der så garanti på, at man vil tjene pengene hjem igen, eller er det lidt ligesom lotto?

Jeg kan se, at mit Affiliate website sælger fint (via. Facebook leads) Men vil det også gøre det hvis jeg bruger SEO?
- Hvis jeg bruger 10.000 kroner på SEO, kan jeg så tjene det igen på +/- 5 måneder?? Eller mere?? - Eller er der risiko for at det hele var spild af penge? 

Håber der kan komme nogle kloge SEO gutter/inder og fortælle til en dør, hvordan SEO skulle give overskud på sigt.

Mvh 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, hvis du vælger en seriøs, professionel og frem for alt erfaren udbyder af SEO, er der ikke noget Lotto over det. Bare godt håndværk.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Med rigtigt udført seo kan du vinde side et pladser I google hvilke vil give dig trafik på dine

keywords så er det så op til dig at sørge for at dit site er lavet så det konvertere

og ja så vil du tjene penge

 

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wordpress Support:
så er det så op til dig at sørge for at dit site er lavet så det konvertere

Ikke enig! Ordentlig udført SEO behandler også konverteringsoptimering.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret I at konvertering ligeledes burde være en del af seo arbejde

pointen var blot at sitet skulle være konverterings venligt

for at opnå salg

 

 

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I sidste ende er det kun Google selv der bestemmer din plads i samarbejde med dine besøgende. Der er ingen facitliste for hvor dit site kan og vil havne uanset beløbet du poster i projektet.

Min egen vej er at skabe et site for brugernes skyld, og så fuldkomment være ligeglad med offsite SEO (alt det rundt om sitet). Har du et godt site bliver du belønnet, er det bedre end konkurrenterne, ja så har du stor chance for at ryge langt op i resultaterne - hvis du har udført din onsite SEO (Overskrifter, beskrivelser og indhold) bare nogenlunde anstændigt.

Der findes ret mange selvudnævnte eksperter her i landet, og man kan finde og få fortalt skrækhistorier om de fleste derude med mislykkede SEO forsøg, i sidste ende ville jeg kun bruge det beløb på SEO som jeg kan tåle at miste, samt ikke sætte mig for udgifter mere end hvis alt organisk trafik røg sig en tur, for der er på ingen måder nogen garantier. Og så ville jeg absolut holde mig fra ukendte SEO folk, der i sidste ende kan gøre mere skade end gavn.

Omend når du er havnet i top 2 på de rigtige ord, så er der i den grad åbnet for den varme hane! :-)

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,1 stjerner givet af 7 person

Thomas Rosenstand:

Wordpress Support:
så er det så op til dig at sørge for at dit site er lavet så det konvertere

Ikke enig! Ordentlig udført SEO behandler også konverteringsoptimering.

Ikke enig heller

Jeg vil da gerne høre mere om hvordan konverteringsoptimering er en del af den seo man kan købe hos dig ? jeg har nemlig meget svært ved at se hvordan eksempelvis konverterings split test af headlies, farver, placering og analyse af kunde psykologi AUTOMATISK har noget med seo at gøre, og ja headlines har noget med seo at gøre, men du løber nemt ind i en situation hvor bedste headline til Google, og bedste headline til konvertering ikke er den samme. Desuden har konverterinsoptimering ofte noget at gøre med tings farver og placeringer. Er det noget du automatisk tester, analyserer og ændrer når du leverer din seo ?

Eller prøver du at sige konvertering giver seo resultater ? i det tilfælde så er det jo lidt det samme som at sige analytics data bruges som ranking faktor ?

At du siger konverteringsoptimering helt naturligt er et biprodukt af god seo, uden ekstra beregning når man vælger dig er noget sludder. Og ud over sludder så er det en hån mod de dygtige konverteringsoptimering firmer og personer som findes derude.

Seo og konverteringsoptimering går hånd i hånd, det er jeg helt enig i. Men fordi du laver god seo kommer der ikke automatisk konverteringsoptimering med i hatten, og hvis du virkelig mener dette bliver du altså nød til at komme med nogen meget klare eksempler for ikke bare at ligne en trash talker.

Vil gerne lige sige at jeg på trods af mit brugernavn ikke er konkurent der sælger seo eller konverteringsoptimering. Jeg sælger udelukkende artikler til websites og blogs.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SEO Tyskland:
Jeg vil da gerne høre mere om hvordan konverteringsoptimering er en del af den seo man kan købe hos dig ? jeg har nemlig meget svært ved at se hvordan eksempelvis konverterings split test af headlies, farver, placering og analyse af kunde psykologi AUTOMATISK har noget med seo at gøre, og ja headlines har noget med seo at gøre, men du løber nemt ind i en situation hvor bedste headline til Google, og bedste headline til konvertering ikke er den samme. Desuden har konverterinsoptimering ofte noget at gøre med tings farver og placeringer. Er det noget du automatisk tester, analyserer og ændrer når du leverer din seo ?

Vi samarbejder med folk, der er væsentligt bedre til CRO, end vi er - og det ser vi som noget naturligt, for hvad er en god placering værd, hvis kunden ikke tjener penge på den?

SEO Tyskland:
Eller prøver du at sige konvertering giver seo resultater ? i det tilfælde så er det jo lidt det samme som at sige analytics data bruges som ranking faktor ?

Bounce rate gør helt sikkert. Og jeg er ikke 100% sikker på, at Google ikke kigger med i kortene i Analytics.

SEO Tyskland:
At du siger konverteringsoptimering helt naturligt er et biprodukt af god seo, uden ekstra beregning når man vælger dig er noget sludder. Og ud over sludder så er det en hån mod de dygtige konverteringsoptimering firmer og personer som findes derude.

Det eneste sludder her er, at du påstår, jeg siger, det er uden ekstra beregning. Kan du ikke lige pinpointe, hvor jeg siger det? Og hån? Jamen - jeg sender jo netop kunderne til de bedste af de bedste CRO folk. Vær rar at forklare hånen i det?

SEO Tyskland:
Seo og konverteringsoptimering går hånd i hånd, det er jeg helt enig i. Men fordi du laver god seo kommer der ikke automatisk konverteringsoptimering med i hatten, og hvis du virkelig mener dette bliver du altså nød til at komme med nogen meget klare eksempler for ikke bare at ligne en trash talker.

Skal vi ikke være enige om, at det ikke er mig, der er en trash talker her?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

SEO Tyskland:

Thomas Rosenstand:

Ikke enig! Ordentlig udført SEO behandler også konverteringsoptimering.

Ikke enig heller

Jeg vil da gerne høre mere om hvordan konverteringsoptimering er en del af den seo man kan købe hos dig ? jeg har nemlig meget svært ved at se hvordan eksempelvis konverterings split test af headlies, farver, placering og analyse af kunde psykologi AUTOMATISK har noget med seo at gøre, og ja headlines har noget med seo at gøre, men du løber nemt ind i en situation hvor bedste headline til Google, og bedste headline til konvertering ikke er den samme. Desuden har konverterinsoptimering ofte noget at gøre med tings farver og placeringer. Er det noget du automatisk tester, analyserer og ændrer når du leverer din seo ?

Eller prøver du at sige konvertering giver seo resultater ? i det tilfælde så er det jo lidt det samme som at sige analytics data bruges som ranking faktor ?

At du siger konverteringsoptimering helt naturligt er et biprodukt af god seo, uden ekstra beregning når man vælger dig er noget sludder. Og ud over sludder så er det en hån mod de dygtige konverteringsoptimering firmer og personer som findes derude.

Seo og konverteringsoptimering går hånd i hånd, det er jeg helt enig i. Men fordi du laver god seo kommer der ikke automatisk konverteringsoptimering med i hatten, og hvis du virkelig mener dette bliver du altså nød til at komme med nogen meget klare eksempler for ikke bare at ligne en trash talker.

Vil gerne lige sige at jeg på trods af mit brugernavn ikke er konkurent der sælger seo eller konverteringsoptimering. Jeg sælger udelukkende artikler til websites og blogs.

Det var meget du fik ud af en linje. ;-)

Som jeg læser Thomas' indlæg, står der behandler også konverteringsoptimering. 

Nogle kalder det 360-graders SEO. Andre siger, at det er naturligt at forholde sig til, hvor godt en landingpage konverterer på de besøg, som solid SEO har genereret.
For at gøre besøgende til kunder/kontakter, skal der jo ske en konvertering. Så enkelt er det. :-)

Der er ikke meget ved at få mange mennesker i butikken, hvis de kun kigger.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

John: Du og jeg har en alder, der gør, at vi havde "Læs & Forstå" i skolen. Noget indikerer, at det måske er gået af mode i de senere generationer ;-)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)