Jeg vil da gerne høre mere om hvordan konverteringsoptimering er en del af den seo man kan købe hos dig ? jeg har nemlig meget svært ved at se hvordan eksempelvis konverterings split test af headlies, farver, placering og analyse af kunde psykologi AUTOMATISK har noget med seo at gøre, og ja headlines har noget med seo at gøre, men du løber nemt ind i en situation hvor bedste headline til Google, og bedste headline til konvertering ikke er den samme. Desuden har konverterinsoptimering ofte noget at gøre med tings farver og placeringer. Er det noget du automatisk tester, analyserer og ændrer når du leverer din seo ?
Vi samarbejder med folk, der er væsentligt bedre til CRO, end vi er - og det ser vi som noget naturligt, for hvad er en god placering værd, hvis kunden ikke tjener penge på den?
Eller prøver du at sige konvertering giver seo resultater ? i det tilfælde så er det jo lidt det samme som at sige analytics data bruges som ranking faktor ?
Bounce rate gør helt sikkert. Og jeg er ikke 100% sikker på, at Google ikke kigger med i kortene i Analytics.
At du siger konverteringsoptimering helt naturligt er et biprodukt af god seo, uden ekstra beregning når man vælger dig er noget sludder. Og ud over sludder så er det en hån mod de dygtige konverteringsoptimering firmer og personer som findes derude.
Det eneste sludder her er, at du påstår, jeg siger, det er uden ekstra beregning. Kan du ikke lige pinpointe, hvor jeg siger det? Og hån? Jamen - jeg sender jo netop kunderne til de bedste af de bedste CRO folk. Vær rar at forklare hånen i det?
Seo og konverteringsoptimering går hånd i hånd, det er jeg helt enig i. Men fordi du laver god seo kommer der ikke automatisk konverteringsoptimering med i hatten, og hvis du virkelig mener dette bliver du altså nød til at komme med nogen meget klare eksempler for ikke bare at ligne en trash talker.
Skal vi ikke være enige om, at det ikke er mig, der er en trash talker her?