Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdBlock på Amino?? hermed en opfordring...

Side 3 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Så irriterende er de få reklamer heller ikke?

Jo det fandme de er. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg er blevet spammet af IKEA-reklamerne. De popper op hver gang jeg loader en ny side. Det er irriterende og det forlæger load-tiden tror jeg.

Omvendt har jeg da respekt for det store arbejde Thorborg mfl. gør med siden og har også forståelse for at der skal penge i kassen. Hvis jeg ikke bryder mig om det kan jeg jo bare tage konsekvensen. Og det har jeg til dels gjort (-:

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

P43T:
Amino har gennem de sidste mange år udviklet sig fra at være et iværksætterforum, til at være en forretningsportal hvor hovedårsagen er $ at opfordre folk til at slå AdBlocker fra, er vel det samme som at opfordre folk til at fjerne deres 'Nej tak til reklamer' mærke fra deres postkasse, fordi deres forretninger ikke kan få det til at køre rundt
det er en skidt sammenligning. Man kan jo bare lade være med at gå på Amino hvis man ikke vil reklamerne - man får dem jo ikke stoppe i postkassen eller på anden vis - man går ind fordi man gerne vil ha nytte af amino, men ikke vil betale for det.

Jeg foretrækker langt reklamefinansiering af et så godt forum som Amino frem for bruger betaling. Helt samme hos aviserne - som smækker en reklame op i hovedet på en, hvis man vil gratislæse ting (politiken f.eks. )

Det kan ikke sammenlignes med reklamer som man ufrivilligt får - her får man dem fordi man går ind og VIL se et forum - man må jo mene det stadigt er et forum man gerne vil udnytte - iværksætterforum vil jeg tro

At netop iværksættere undres over at Amino vil tjene $  (virker på mig som jantelov og misundelse) og ikke vil bakke op om forums indtjening, har at gøre med et eller andet jeg ikke rigtigt fatter - hvad galt er da i kombi iværksætterforum og tjene penge?.

vh John H

Selvom jeg generelt er enig I at reklamer på Amino er OK og en god finansieringskilde, så har jeg svært ved at se at det så skulle være mere legitimt at et internet forum vil have at brugere til at læse deres reklamer, end at en detailforretning vil have det.

Det ville for mig være en meget grotesk situation hvis detailhandlen indførte adgangskontrol i alle forretninger, således at du ikke måtte komme i detailforretninger, hvis du siger nej til reklamer. 

Generelt tror jeg egentlig at de fleste er positive overfor RELEVANTE reklamer, og der synes jeg ofte at Amino fejler.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Da min kære kollega Zouheir lavede sig indlæg, vidste jeg med det samme, at han ville åbne en shitstorm.
Men jeg går ind for at mine ansatte har frihed til det meste og så må jeg leve med at de nogle gange gør noget jeg ikke selv ville have gjort.
Men fuck det, vi lærer jo også lidt af de sure indlæg. 

Når det er sagt, så gør vi vores bedste for at lave nogle gode services til små virksomheder, og de koster penge at lave, og dertil skal vi også tjene nogle penge på det, og det går jeg ud fra at andre selvstændige kan have en vis forståelse for.

Jeg er enig i at nogle reklamer er irriterende, og ikke mindst hvis man har slået cookies fra, for så kan vi ikke styre frekvensen på dem.
Og ja, det er da irriterende at nogle ting på Amino koster penge, eller kræver medlemsskab, men sådan er det nu engang når man driver en forretning...

Som jeg har nævnt i en anden debat på Amino, har vi brugt uanede mængder af energi på at starte Agera og Dinero op, og de to services hjælper tusindvis af små virksomheder med at spare penge og få styr på deres regnskab og jeg håber inderligt at jeg og de andre investorer med tiden, vil kunne tage bad i penge, når de blive profitable, for vi er også iværksættere og ønsker at få succes med det vi går og laver.

Så nej, Amino er ikke kun et filantropisk projekt, det er en virksomhed der skal tjene penge og på ingen måde er støttet af staten eller noget som helst andet.
Og derfor skal vi være bedre til alt, så i gider at betale for nogle af de ting vi laver og ikke fjerner de reklamer der finansierer gildet.
For jeg ved sgu godt at mange af jer vil skide os et stykke, så længe i får det i vil have, og derfor må vi bare blive bedre til vores arbejde, længere er den ikke.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger ikke adblocker pga Amino, men alene fordi websites ejere ikke forstå at begrænse reklamer. Meget tit surfer jeg rundt og oplever en reklame med lyd og hele svineriet og det vækker min 6 mdr. gammel datter som ligge ved siden af mig. Derudover har jeg oplevet at min browser cracher pga. reklamer. De ting slipper jeg for, når jeg bruger Adblock.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

fastsat:
Jeg bruger ikke adblocker pga Amino, men alene fordi websites ejere ikke forstå at begrænse reklamer. Meget tit surfer jeg rundt og oplever en reklame med lyd og hele svineriet og det vækker min 6 mdr. gammel datter som ligge ved siden af mig. Derudover har jeg oplevet at min browser cracher pga. reklamer. De ting slipper jeg for, når jeg bruger Adblock.


Popup reklamer er noget af det værste. Reklamer med lyd man ikke har "bedt om" gør mig rasende. 

Tilmeldt 20. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person


Jamen hvad med at tage opfordring op med dem som bruger Adblock ?


Næ man skal ikke blokere dem. Men man skal bare stress dem lidt så de slår Adblocker fra!

Hvordan stresser man dem så?
  En ide kunne være, lave en kode der i tilfæld af en adbloker på hvert 1-2 minut smider en tekstbox på Deres skærm med besked om slår den fra...Bruger skal trykke på ok knappen for fortsæt med Amino....

Har en Amino får sådan box op 30 gange vælger vedkommende slår den Adbloker fra til sidst....af ren irreterethed!

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hundefoder:
Hvordan stresser man dem så?
  En ide kunne være, lave en kode der i tilfæld af en adbloker på hvert 1-2 minut smider en tekstbox på Deres skærm med besked om slår den fra...Bruger skal trykke på ok knappen for fortsæt med Amino....


En rigtig god måde at få de brugere helt væk fra sitet.

Medierne prøvede noget lignende hvor de helt blokerede folk fra deres sites. Det fandt de hurtigt ud af var en dårlig ide, og det blev fjernet igen.
Nu er der langt mere fokus på optimering af den betalte del af sitet, hvilket er samme løsning jeg mener Amino burde gøre brug af. 

Tilmeldt 20. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

som sagt man skal IKKE blokere brugeren... men måske hvert 5-10 mintte smid en box på deres skræme om de kunne slår den adblocker fra ...

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Resultatet er nok det samme.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg have faktisk ikke lige tænkt på dette udemærket program før Amino her i indlæget gjorde opmærksom på det, så tak for det.

God dag til alle!

Side 3 ud af 10 (94 indlæg)