Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 17 ud af 49 (488 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

mjhand:

Det er da meget fint du kan det..

Men det er jo ikke ensbetydende med at alle kan det.

Vi har selv en del penge i klemme i ewire. Og har som andre valgt at vi må tage tabet og sende de varer til dem der har bestilt uanset hvad.

Men om det er 1000 eller 70.000 -  det er jo ærgeligt uanset størrelsen

Synes det største problem nu er hurtigt at finde noget andet .. Tabet for os er størst pga. Vi nu ikke kan tage kort mere. 

Har sat paypal på som nødløsning men kan tydeligt se på ordreantal at det IKKE er noget der tages pænt imod!

Jeg går ud fra, at din kommentar er til mig...

Men hvordan skulle alternativt have gjort? Hvis pengekassen er tom, er det vel irrelevant, om de melder det ud, eller om de forsøger at finde en løsning? Udbetalingen vil ved begge senarier være 0,00,- kr...

Jeg siger dermed ik, at jeg synes, at det er iorden, blot at det ik ville have gjort en forskel, hvis der var meldt ud. Men jeg synes, at det er tavligt, at de bare lukker ned uden yderligere kommentarer, og lader alle vente. Hvis de er i likviditetsproblemer, og skulle de overleve disse, så lukker firmaet med sikkerhed snart, for ingen tør have tillid til dem mere efter sådan et stunt. Så er de ik døden nær, har de lige selv gravet deres grav!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Surprise

?? den var så vist ikke til mig :D

Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har lavet en del Paymill løsninger, og har haft et tæt samarbejde med dem. Desværre må vi konstatere at deres system ikke fungere som det skal, og at deres "sign on" procedure er meget vanskelig (vi har haft kunder som har været på vej i måneder - og som har måttet opgive).

Det er dit eget valg, men det er ikke hvad det giver sig ud for.

Vi kan muligvis hjælpe med andre løsninger hvis du er interesseret.

Mvh

Tommy R. Christensen

Azite / eShop+

mail: trc@azite.dk

Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er efterhånden blevet ret godt til at kontrollere PayPal's betalingsvindue, så hvis du overvejer PayPal så kan vi hjælpe med en opsætning som medføre at kunden havner direkte på "indtast kortdata" siden..

Mvh

Tommy R. Christensen

Azite / eShop+

Mail: trc@azite.dk

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.azite.dk:
så hvis du overvejer PayPal så kan vi hjælpe med en opsætning som medføre at kunden havner direkte på "indtast kortdata" siden..

Du har ikke lyst til at afsløre tricket her, så flere kan få glæde af det? :)

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det tænker jeg også :-)
Kan du nævne en side det er sat op på så vi kan se det virker?

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

www.azite.dk:

Vi er efterhånden blevet ret godt til at kontrollere PayPal's betalingsvindue, så hvis du overvejer PayPal så kan vi hjælpe med en opsætning som medføre at kunden havner direkte på "indtast kortdata" siden..

Har du et link til et eksempel ?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt :-) men hvad nu hvis kunden allerede har konto hos paypal,kan de stadig bruge paypal "gæstcheckout"? Kunden skal stdaig indtaste email-adresse? eller?

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Huda Thebit:
Det lyder godt :-) men hvad nu hvis kunden allerede har konto hos paypal,kan de stadig bruge paypal "gæstcheckout"? Kunden skal stdaig indtaste email-adresse? eller?

Hvis kunden allerede har en konto, så kan man ikke bruge gæstecheckout med den email, kontoen er registreret på og man skal bruge en adnen mail adresse som ikke er registreret hos Paypal. 

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 17 ud af 49 (488 indlæg)