Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener man seriøst penge?

Side 6 ud af 10 (93 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker som at de råd og vejledninger der bliver posted preller totalt af på dig.

Jeg håber du vil se en Psykolog som du kan få snakket ud med.

Good luck

Tak til folk der har skrevet herinde jeg har i hvertfald fået men masse ud af det.

Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ja, blah blah blah. Lort som det du lukker ud der, er årsagen til at jeg sidder og overvejer at blive fuldtidskriminel. Du fatter hat af hvad jeg skriver jo. Du perspektiverer iht. dit eget lille univers.

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du måske hurtig til folkeskole opgaver, men resten tvivler jeg på. Prøv at udfordre dig selv så, i stedet for at sidde og prale med hvor "hurtig" du er.

Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja, fordi folk bygger stråmænd og mistolker alt hvad jeg siger til dem.

Jeg har ikke brug for psykologhjælp. Jeg har gået til psykolog store dele af mit liv, og det har aldrig nogensinde hjulpet mig. De snakker bare lort. Det er et svindelerhverv.

Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvor skal jeg udfordre mig selv, når jeg skal sidde og æde spandevis af lort, før jeg kan komme ind til kernen? - Og det er de fucking spande af lort, som jeg kører sur i. Jeg drukner i ligegyldig info.

Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

ALTING skal skæres 1000000% ind til benet, når det er mig, der skal lære det. Jeg hverken kan eller vil lære så meget mere end et forpulet komma mere end hvad nødvendigt er. Og hvorfor? - Hvis det ikke er nødvendigt, så er det unødvendigt.

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliversnartkriminel:

Hvor skal jeg udfordre mig selv, når jeg skal sidde og æde spandevis af lort, før jeg kan komme ind til kernen? - Og det er de fucking spande af lort, som jeg kører sur i. Jeg drukner i ligegyldig info.


Bare bliv ved me at lyv for dig selv. - Det er satme et luksus problem, hvis det var dit problem, ja så find dog noget at lave imens de tærskler alt det ligegyldige info du taler om, og så lyt efter når noget du mener du kan bruge kommer, med din hurtighed skulle det vel nemt kunne klares. 

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selvfølgelig kan du tage en uddannelse. Men du vil ikke. Du har besluttet at du ikke vil indordne dig under de forhold, og det er dit valg. Men et valg er hvad det er.

Du kunne feks tage en erhvervs uddannelse, hvor du største delen af tiden alligevel er i "praktik" hvor du er ude og skrue tag på et hus, eller sætte tavler op, eller hvad ved jeg. Tiden på skolebænken er voldsomt begrænset.

Din udfordring er at du har besluttet at det vil du ikke. Desværre er det sådan verden fungerer. Dvs du er efterladt med ufaglærte jobs, og dem vil du ikke have, for det er du for god til? Og så er din mulighed at blive selvstændig verdens mand, men her er din udfordring at du ikke rigtig har noget at byde på pt?

Nu siger du at folk ikke gør noget for dig, og det skal jeg ikke udtale mig om. Normalt når jeg laver konsulent arbejder, så koster mennesker som mig, 1100-1400kr i timen. Ikke desto mindre sidder jeg netop nu og bruger min tid på at forklare dig hvordan jeg ser på din situation. Altså et menneske med et rigtigt job, i en rigtig virksomhed, med en rigtig løn. 

Nu må du undskylde min meget direkte tale. Men hvis du var halvt så skarp som du selv mener, så sad du ikke i denne tråd. Så havde du brugt dit kæmpe intellekt og din hurtige hjerne på at tilegne dig egenskaber, og et netværk, der gjorte at folk tilfulde vidste hvilken værdi du kunne skabe for dem. Men folk der selv mener de er fantastiske, men intet konkret har et byde på, er Danmark desværre fyldt af. 

Kommunikation med andre mennesker er i langt de fleste jobs, brancher (og især for  selvstændige ) alt afgørende. Så lærer du ikke at mestre dette, skulle du måske sætte dig ned og lære at kode. Kan du lære at kode i Microsoft AX, så kan vi tale sammen igen. Jeg skal nok finde et hjørne til dig et sted hvor du ikke skal kommunikere med andre mennesker

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skulle du gå lidt mere ydmyg til opgaven når du spørger om hjælp og når du svare folk som bruger tid og liv på, at skrive noget fornuftigt til dig.

Bare en tanken 

Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gider ikke engang at kommentere på det du skriver, fordi igen bliver man stoppet ord i munden. "Men hvis du var halvt så skarp som du selv mener, så sad du ikke i denne tråd. Så havde du brugt dit kæmpe intellekt og din hurtige hjerne på at tilegne dig egenskaber,"

Hvor har jeg skrevet, at jeg er skarp?

Hvor har jeg skrevet, at jeg er mere intelligent end andre?

Drop nu det pis forhold dig/jer til hvad jeg skriver.

Og nej, jeg kan ikke tage en uddannelse, fordi mig + kedsomhed = adfærdsproblemer/diskussionslysten med læreren. Og det er god nok HVER gang. Uanset hvor meget jeg prøver at lade være, så KAN jeg ikke. Det er som at bede en med tourette's syndrom om at lade være med at bande.

Side 6 ud af 10 (93 indlæg)