Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener man seriøst penge?

Side 7 ud af 10 (93 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er jeg den eneste der mangler ord for det foregår her ?

Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis folk nu lod være med at bygge så mange stråmænd, så kunne det være at jeg gad at bruge tid på at tage tingene til efterretning. Men det har jo udviklet sig til en slagtetråd, hvor de kan sidde og klappe hinanden på skuldrene alt imens de fortæller mig hvor stor en taber jeg er, og hvor barnlig jeg er. Det er også helt fint, men så skal de bare vide, at det er karmaen der rammer dem, når de en dag har haft indbrud i deres virksomhed - ikke at jeg gør det. Jeg sidder ikke og truer eller noget, så dum er jeg ikke. Men alle kan få indbrud i deres virksomhed, og grunden til at en indbrudstyv er blevet til det han er, kan skyldes deres arrogante attitude. Og jeg kan bare sige til jer.. Tænk på mig stå og håne jer lige op i masken, hvis I nogensinde bliver ofre for indbrud, fordi I fortjener det med den attitude I møder andre mennesker med.

Jeg er færdig her.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Skrubbeltrang:
Er jeg den eneste der mangler ord for det foregår her ?

Zip it!

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk tråd - enestående underholdning. Jeg glæder mig allerede til at læse mere.

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Så slet din konto

Lav en ny med et andet navn, hvor du går lidt mere ydmyg til opgaven.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bliversnartkriminel:
Tænk på mig stå og håne jer lige op i masken, hvis I nogensinde bliver ofre for indbrud, fordi I fortjener det med den attitude I møder andre mennesker med.

Jeg vil advare imod indbrud hos os. Du skal forbi vores underbo i stue-etagen, en tatoo-shop ejet af HA.
Good luck with that bro Cool 

Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, fordi hvis jeg skruer ned for aggressionen, så bliver jeg blot kaldt en klynker. Been there, done that!

Der er ingen der vil hjælp her. Der er kun folk der fylder min indbakke med "tilbud", så de kan flå mig for endnu mere. I må fucking være ukuelige optimister, når jeg fortæller jer, at jeg har 100 kr. tilbage til de næste 14 dage, hahaha. Jesus christ!

Nuvel, jeg gider ikke det her mere. Jeg opretter en eller anden scam-indsamling for mishandlede dyr eller hvad ved jeg. Hvis folk kan sidde og manipulere med mine følelser, så kan jeg også manipulere deres.

Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, igen bliver man misforstået. - Selvom man UDTRYKKELIGT skriver at man ikke selv har tænkt sig at gøre det. Du fatter jo intet, hahaha.

Hvad er din IQ, Jesper? 43?

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Netto har pasta for 5 kr. og pesto for 10 kr. det kan man godt leve af i to dage. Har selv prøvet det bliver dog lidt kedeligt, ellers kan du evt blive skralder der skulle vist være nogle penge at spare.

Held og lykke 

Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er at give op. Jeg vil hellere lave et rovmord end jeg vil kigge efter mad i en skraldespand.

Men fuck it. I'm out!

Side 7 ud af 10 (93 indlæg)