Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Er ny herinde så bær over med mig.

Jeg står og skal bruge en pokkers stor portion goodwill fra et firma, som kan udvikle/designe hjemmesider. Jeg har sammen med en kammarat haft en lille facebookside kørende i snart et par år. Idéen er, at vi indsamler forskelligt grej (løbesko, fiskestænger, telte osv.) Alt hvad vi samler ind af grej, bliver sat på auktion på facebook siden - (søg under donerditgrej). ALLE pengene går til diabetesforeningen. Vores tanke er nu at vi vil udvide konceptet så man kan støtte andre organisationer - Red Barnet, Hospitalsklovnene og lign.

Vi er pt. i gang med processen så vi kan blive en godkendt forening - så en evt hjælp til denne hjemmeside ville kunne trækkes fra for firaet.

Det vi har brug for, er et firma, som vil hjælpe os med at hjælpe andre. Vi skal bruge en hjemmeside, som er lidt i stil med Lauritz.com - En auktionsside hvor auktionerne er selvkørende og som har et professionelt look og overblik.

Jeg håber meget I alle kan hjælpe eller kommer med konstruktive input eller evt. ligefrem hjælpe med at finde et firma, som er interesseret i at hjælpe.

Venlig hilsen

Mathias Leth - DonerDitGrej

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Det lyder som et rigtig godt foretagne i har jer der! 

jeg kan ikke hjælpe jer med en hjemmeside eller henvise til en der kan, men måske lidt hjælp til selvhjælp kan hjælpe jer.

Jeg Har en hjemmeside kaldet NemProgrammering.dk - her kan du lære at lave din egen hjemmeside helt gratis fra bunden. Vi sjakker altså HTMl, CSS og PHP kode... det er faktisk ikke så svært hvis man har nogle videovejledninger som dem vi tilbyder at gå udfra.

Alternativt vil jeg anbefale WordPress. WordPress er rigtig nemt at gå til og selv folk som ikke ved det fjerneste om IT kan med WordPress sætte en hjemmeside. På vores side tilbyder vi også et WordPress kursus, som vil tage dig fra A til B i at lave en Hjemmeside med WordPress....

Håber nogle af vores video-kurser kan hjælpe jer igang med en gratis hjemmeside

Mvh.

ThomasBig Smile

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)