Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bekymrende udvikling

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

MOAA:
Og p.s glem i linkbuilding - det er "unaturligt" i Googles øjne.

Har du et bevis på den påstand ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

MOAA:
Og p.s glem i linkbuilding - det er "unaturligt" i Googles øjne.

Har du et bevis på den påstand ?.

Ja - nu undlader jeg at nævne det her, men jeg skriver det gerne i PM hvis du har interesse der.

Man skal først sørge for sit site har den fornødne kvalitet overfor brugerne, det er virkeligt det som gør udslaget for tiden mht. placeringer.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lise Andersen:

Remy:
Har du fået nogen besked på Google Webmaster?

Forstår ikke hvad du mener?

Hvis du bare er det mindste seriøs og gerne vil lave forretning online, så bør du kende til Google Webmaster tools.

Det er basal viden for enhver der ønsker at gøre forretning via Google.

Hvis ikke man har basal indsigt i Google webmaster tools og noget mere indsigt i Google Analytics, så glem alt om at tjene penge online. 

Og til dit problem. Det kan tage og vil ofte tage tid før SEO-arbejde slår igennem, men det bør ikke blive dårligere. Der er 1001 ting som kan gå galt og som bør gøres rigtigt, og hvis du selv bare har rodet med nogle ting som du ikke forstår, kan det også hurtigt gå galt.

Find et SEO firma som har en referenceliste du kan ringe til og se gode resultater. Jeg bruger selv René fra www.onlinemarketing.dk til sparing, problemløsning og linkbuilding m.v.

Held og lykke med dit projekt!

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lise Andersen:
Det er derfor jeg spørger, om det er normalt, at det skal blive så skidt, før det bliver godt igen?

Jeg kan da prøve på en anderledes måde


Sådan som dit shop ser ud nu og den måde søgeord og f.eks billeder, overskrifter og andre ting på siden er lavet, ja der kan du få nok så mange firmaer til at lave links til din side, uden du opnår helt det du vil.

Prøv at læs forsiden her, så har du allerede indsigt i, hvordan du bør overveje at gøre.
Http://soegemaskineoptimering.eu


Som direkte svar på dit spørgsmål:

JA, og i dit tilfælde kan det meget vel, blive ved med at gå den forkerte vej indtil den dag du beslutter, at få optimeret selve shoppen, så basen for placeringerne er på plads.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)