Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkrævning af gæld der er afviklet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg så prøvet det med... Er blevet opkrævet en gæld der er afviklet, er de helt væk derinde hos skat. Havde en lille restgæld sidste år som de bare modregnede i for meget betalt skat( havde 4 måneder hvor jeg ikke benyttede fradrag) de sagde så at gælden bare blev afviklet og slut. Nu viser det sig så at jeg skulle have penge tilbage i skat men skat synes da lige at det passede med det de en gang før havde opkrævet.. Håber de finder mig i deres system.. 

Andre der har prøvet det??

solhilsner Bodil 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Skat modregner stort set som de har lyst til - så det kan godt være at slutbeløbet passer, men du er selv nødt til at få fat i et kontoudtog for at se hvor problemet er opstået.

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja har bedt dem om at redegøre for deres udregning. Har bare desværre hørt om andre som hvis ' betaling' var væk i systemet. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har nu ikke hørt om penge der forsvinder i systemet - skat har ret så fuld kontrol med restgæld men du kan da givet få dem til at redegøre for trækket, som kan være renter/strafrenter på for sen betaling eller noget nyt - Det er ikke sådan, at skat er kendt for andet end at kræve det de må - men kendte for at gøre det helt 100% generelt - så du må enten selv trække dine opgørelser som vil vise forløbet - se under betalt skat som du også kan finde, eller få det forklaret af dem. Du skal ikke være bange for at de direkte snyder dig

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Du skal ikke være bange for at de direkte snyder dig

Nej - ikke tilsigtet men konteringsfejl mv ses også hos SKAT. Det er oplevet flere gange. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Venter nu spændt på hvad de siger, kan jo være at de ikke lige har fået opdateret eller der er en der har glemt at rette. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)