Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop - www.bodymeal.dk

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Petersen:

Jeg tror det vil være super fedt for dig hvis man evt købt for 650 kr og så fik man gratis fragt. men så sat du prisen lidt op altså 10 kr eller 20 kr, så du ligesom fik de penge. som du kunne bruge som fragt penge til at sende til kunden hvis han bestiller over 650 kr, tænker jeg bare lidt.

Håber du kan se min ide.

Det er jeg så ikke enig i, udover det med gratis fragt ved køb over en bestemt pris.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at se at I skiller jer ud fra alle de andre webshops i jeres business, som plejer at være virkelige grimme.

Der er lige et banner jeg ikke helt forstår. Det hedder "Køb mere - spar mere!". Som jeg kan se det så kan man for 20 kr. få 2 produkter, og for 30 kr få 3 produkter. Det vil så give en besparelse på 0 kr.  

Hilsen

Mads

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Eberhardt:

Dejligt at se at I skiller jer ud fra alle de andre webshops i jeres business, som plejer at være virkelige grimme.

Der er lige et banner jeg ikke helt forstår. Det hedder "Køb mere - spar mere!". Som jeg kan se det så kan man for 20 kr. få 2 produkter, og for 30 kr få 3 produkter. Det vil så give en besparelse på 0 kr.  

Hilsen

Mads

Mange tak, Mads!

Hvad er det du ikke forstår? Altså, hvis du køber 2 produkter sparer du 20 kr. = 2x249-20 = 478, og hvis du køber 3 produkter sparer du 30 kr. = 3x249-30 = 717 kr. :-)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

dennisvhansen:

Jesper Petersen:

Jeg tror det vil være super fedt for dig hvis man evt købt for 650 kr og så fik man gratis fragt. men så sat du prisen lidt op altså 10 kr eller 20 kr, så du ligesom fik de penge. som du kunne bruge som fragt penge til at sende til kunden hvis han bestiller over 650 kr, tænker jeg bare lidt.

Håber du kan se min ide.

Det er jeg så ikke enig i, udover det med gratis fragt ved køb over en bestemt pris.

Okay det er dejligt at høre du ikke er det, men det vil sige at han skal selv betale for at sende noget gratis ud  til kunden.

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Petersen:

dennisvhansen:

Jesper Petersen:

Jeg tror det vil være super fedt for dig hvis man evt købt for 650 kr og så fik man gratis fragt. men så sat du prisen lidt op altså 10 kr eller 20 kr, så du ligesom fik de penge. som du kunne bruge som fragt penge til at sende til kunden hvis han bestiller over 650 kr, tænker jeg bare lidt.

Håber du kan se min ide.

Det er jeg så ikke enig i, udover det med gratis fragt ved køb over en bestemt pris.

Okay det er dejligt at høre du ikke er det, men det vil sige at han skal selv betale for at sende noget gratis ud  til kunden.

Ja, hvis du ikke vidste det, kører mange webshops med gratis fragt ved køb over et vidst beløb, i sær i den branche han prøver at konkurrere i.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

dennisvhansen:

Jesper Petersen:

dennisvhansen:

Jesper Petersen:

Jeg tror det vil være super fedt for dig hvis man evt købt for 650 kr og så fik man gratis fragt. men så sat du prisen lidt op altså 10 kr eller 20 kr, så du ligesom fik de penge. som du kunne bruge som fragt penge til at sende til kunden hvis han bestiller over 650 kr, tænker jeg bare lidt.

Håber du kan se min ide.

Det er jeg så ikke enig i, udover det med gratis fragt ved køb over en bestemt pris.

Okay det er dejligt at høre du ikke er det, men det vil sige at han skal selv betale for at sende noget gratis ud  til kunden.

Ja, hvis du ikke vidste det, kører mange webshops med gratis fragt ved køb over et vidst beløb, i sær i den branche han prøver at konkurrere i.

Nåår okay, jeg kender intet til branche han er prøver.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu forstår jeg det, men jeg tror at mange kunder vil tror det samme som mig, nemlig at hvis du køber to, så er prisen 20 kr. og når du køber 3, så er prisen 30 kr. 

Så jeg tror at I skal formulere banneret anderledes! 

Hilsen

Mads

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt, at flere af mine konkurrenter tilbyder fri fragt v. køb over x kr. Jeg har i stedet valgt at tilbyde mængderabat, og så en fast lav fragtpris. :-)

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Eberhardt:

Nu forstår jeg det, men jeg tror at mange kunder vil tror det samme som mig, nemlig at hvis du køber to, så er prisen 20 kr. og når du køber 3, så er prisen 30 kr. 

Så jeg tror at I skal formulere banneret anderledes! 

Hilsen

Mads

Af frygt for at lyde virkelig arrogant, men hvordan pokker kan du nogensinde få det til det???

Der står tydeligt "Køb 2 produkter SPAR 20 kr" og "Køb 3 produkter SPAR 30 kr."

Der står intet der overhovedet kunne minde om at prisen er 2 og 3 for henholdsvis 20 kr og 30 kr.

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstas:

Det er korrekt, at flere af mine konkurrenter tilbyder fri fragt v. køb over x kr. Jeg har i stedet valgt at tilbyde mængderabat, og så en fast lav fragtpris. :-)

Det så også i orden :)

Bare se det fra min side af eller andre kunders side af. Det er først ved 750 kr køb hos dig, at du kan sammenligne dig med konkurrenterne på pris alene. Deruodver har mange af dem samtidig også har bonusprogrammer, hvor man får gratis ting med i købet, drikkedunke, magasiner og meget andet og det er allerede ved 500 kr. Prøver dig bare på at gøre opmærksom på, hvem du konkurrerer mod.

Jeg ønsker dig alt det bedste, jeg tror desværre bare du får det meget svært.

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)