Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvmål eller Selvmord? Amino er på vej mod selvdestruktion...

Side 13 ud af 15 (142 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

peter4576:
- Det skal jeg beklage

Helt ok Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Broken Heart

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Puha jeg syntes meget hurtigt der kom en masse mudderkast ud af alt det her.

Martin har jo ret i at det er nogle enkelte negative ting der bliver taget frem og kigget på isoleret.

Min oplevelse af Amino er som følger.

Det er et forum nøjagtig ligesom alle andre. Det skal forstås på den måde at der er 20% børnehave 60% mere eller mindre inaktive og så 20% super engagerede personer.

Nu har jeg selv brugt Amino til at få hjælp til at starte virksomhed op. Jeg har især fået rigtig meget hjælp fra John Hannover som jeg godt vil give en rigtig stor fed thumbs-up for alt den tid han bruger på at besvare stort set de samme spørgsmål igen og igen herinde. 

Det er fandme fedt, og ud af de måske 10-12 tråde jeg har startet har jeg generelt fået forholdsvis meget, og måske mere vigtigt brugbare bemærkninger med på vejen.

Det gik endda så vidt at jeg fik så meget hjælp herinde, at jeg valgte selv at forsøge mig med at registrere mit IVS holding, og det er netop i dag gået igennem. Så nu skal jeg til at registrere driftselskabet også. Det har sparet mig for omkring 2400.- kroner i forhold til at bruge en advokat til at registrere virksomhederne.

Så Martin, min oplevelse af Amino er 90% positiv. 

De 10% der er negativ fordeler sig så ud på nogle bestemte brugere som jeg på ingen måder kan kommunikere med (det er ikke din skyld ;) ) på at siden til tider kan virke tung, og ikke skide brugervenlig, og så på de her børnehaveindlæg. 

Du har helt ret i at man bør hjælpe alle. Men hvordan hjælper man en der skriver:

-Jeg hedder brian og er 17 år jeg vil gerne være iværksætter og har vildt mange gode ideer og jeg søger derfor en investor.- 

Knægten får kommentaren : Du kommer til  at give lidt mere info ud hvis du vil have nogle seriøse svar, hvad er det du vil starte ?

-det vil jeg ikke skrive om fordi jeg ikke har patent på min ide, men interesserede er velkomne til at kontakte mig på @børnehave-

Det kan man jo ikke hjælpe med det der..

Der var også for noget tid siden en der ville sælge brugte fodboldstøvler. Jeg forsøgte virkelig at finde min indre pædagog frem men no dice.

Jeg er enig i at det heldigvis er de færreste indlæg der er sådan. Jeg ved ikke om man kan sortere de useriøse brugere fra, eller på en pæn men voksen måde forklare dem så de forstår det at de mennesker der sidder her på Amino som eksempelvis John forsøger at hjælpe folk, folk der gerne vil give den en ekstra skalle selv for at få noget op at stå, og som gider sætte sig ind i sagerne først. Først DA råber de om hjælp.

Den stigende mængde af curlingbørn der er ved at blive voksne og som selvsagt når de har fået at vide helt fra de hang i mors pattetøj at de var verdens navle, perfekte, kunne alt, og skulle alt , og aldrig gjorde noget forkert, og hvis de gjorde så kom mor eller far lige og ordnede det, at de personer vil være selvstændige erhvervsdrivende. Selvfølgelig er det da det et curlingbarn skal være når det bliver stort.

Jeg tror vi kommer til at se en del mere af den slags, jeg oplever det som sagt også i alle andre fora jeg beskæftiger mig med.

Summa summarum, jeg tror vi alle kan blive enige om at det stadig er langt størstedelen af de oprettede indlæg herinde der er i det man kan kalde den seriøse genre. 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Uldal:
at jeg valgte selv at forsøge mig med at registrere mit IVS holding, og det er netop i dag gået igennem. Så nu skal jeg til at registrere driftselskabet også.

Jeg ønsker dig  held og lykke med dit firma.

Så du kan sætte i gang så man løbende eksperimenterer med "nye forretningsmodeller IVS".

Den Globale økonomiske krise har ændret vores flyttevaner. Idea

Vi kan fra 1. januar 2014 stifte et anpartsselskab (ApS) med 50.000 kr. i selskabskapital. Vi kan også vælge at stifte et af de nye iværksætterselskaber (IVS), som reelt er et anpartsselskab, men kræver blot 1 kr. i selskabskapital!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

peter4576:

Lundsby:
Så det er okay, at grine af manden fordi I mener hans indlæg er useriøst. Jeg kan ikke se hvordan det skal få dig til at se sympatisk ud.

Jeg forstår ikke, at du fuldkommen hårdnakket mener, at dit personlige mudderkast og offentlige tilsvining af mig og min person var fuldt ud berettiget.

Jeg har på intet tidspunkt tilsvinet din person, jeg har kun skrevet at det at jeg mener at det er usympatisk at grine af andres håb og drømme, som du gjorde i et indlæg, det syntes jeg stadig ikke man kan være bekendt. Men udover det indlæg, har jeg ikke noget at udsætte. Jeg syntes det er fedt du er sprunget ud i at starte selv, jeg syntes det er super at du drømmer om at blive en ledende figur indenfor udvikling af e-handel i Danmark. Selvom jeg ikke har noget bevis for det, vælger jeg at tro at du har evnerne til at nå dine mål eller i hvert fald vilje til at opnå dem.

På samme måde vil jeg også lade tvivlen komme vores vordende iværksætter til gode. Jeg tror på han kan få succes med at lave en webshop, komme ud af kontanthjælpssystemet og måske få succes til at ansatte en anden som så heller ikke skal på understøttelse.

Jeg indrømmer blank at jeg ikke har noget ordentligt grundlag at dømme hverken dine eller kontanthjælpsmodtagerens evner, men jeg vælger i begge tilfælde at tro det bedst, hvorfor skulle jeg ikke det kan ikke se at jeg mister noget ved.

peter4576:
Når det så er sagt... har du på noget tidspunkt overvejet din egen fremtoning? Eller, når du spoler tilbage og læser det du har skrevet, en gang til - mener du så selv virkelig at du er berettiget til at male et glansbillede af dig selv som retfærdighedens beskytter?

Retfærdighedens beskytter, det er ellers en flot titel, det er nu ikke sådan jeg tænker på mig selv, selvom jeg er klar over at det ikke ment som et kompliment, så er alligevel glad for den. Men nej, sandheden er desværre bare at jeg ytre min mening, ud fra mit værdigrundlag og mine erfaringer, akkurat som du og alle andre herinde, ytre sig ud fra deres værdigrundlag og erfaringer.

Men hvorom alting er så er jeg ved at være lidt træt af denne tråd, vil lade den ligge herfra.

Jeg tror ikke du er ond, usympatisk eller andet skidt, jeg tror bare du overså den negative slagside af dit indlæg. Den slags sker, jeg tror det var sidste søndag hvor det sidst sket for mig, jeg klogede mig på en krav spec., og brægede op om mine kvalifikationer, og så viste det sig at jeg havde fejllæst kravspec., det var flovt og der var ikke andet at gøre end at krybe til korset, og indrømme at jeg ikke havde forstået opgaven oprindeligt!)

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, jeg kan godt se at der er nogle debatter hvor trådstarter ikke lige har kigget efter kommafejl, staver nogle ord forkert eller i dine øre stiller et latterligt spørgsmål, som du synes alle burde vide, men helt ærligt, trådstarter spørger nok ikke for sjov og trådstarter er nok inderligt interesseret i at få nogle konstruktive svar og hvis det ikke tiltaler dig at hjælpe brugeren, så lad vær' og se en anden gøre det!

Altomargan.dk - Jan:
Men kunne man lave det sådan at man SKAL indtaste alder og derved har mulig for fravalg af oprettede tråde af personer under en vis alder men ikke indlæg, så kunne det være man kunne undgå en del. 

Det der er aldersdiskrimination; igen det kan godt være at nogle folk under en vis alder ikke spørger om det sværeste spørgsmål, men helt ærligt. De har også bare brug for et konstruktivt svar, så de kan blive bedre iværksætter, som du også gerne vil og det vil de have svært ved hvis nu 25% af Amino's brugere ville bruge denne feature, det vil så give 25% mindre svar til dem. 

Jeg er under 18 år og jeg bruger rigtigt lang tid på mine spørgsmål, for først at se om jeg kan finde det er andet sted og hvis jeg ikke kan det, så gør' jeg mig rigtig umage med det, f.eks. med at tjekke stavefejl og undgå at det lyder som om at jeg intet ved! Og hvis sådan en feature ville blive en realitet på Amino, så vil jeg også få 25% mindre svar, og synes du det er rimeligt, for alle brugere under 18 år? Hmm

Venlig hilsen

Mads Eberhardt 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er godt nok mange i denne debat, som helt har glemt, hvor de selv kommer fra, og hvilke spørgsmål de selv har stået med en gang. Men som det reality samfund, som vi desværre lever i, så er det altid sjovere at grine af andre, især hvis man kan udstille dem...

En klog mand sagde en gang:"Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar", og denne debat er vist et klasseeksempel på dette!

Folk unge som gamle på Amino eller andre forums, spørger ud fra den viden og den erfaring, som de har. Dvs det der for nogle virker som latterlige og ligegyldige spørgmål, de kan være svære for andre.

Hvis jeg skulle spørge på et forum og kernefysik, og der sad professorer mm, som skulle svare, så ville mit spørgsmål nok ramme samme lave niveau, som nogle af de unges herinde. Ik fordi jeg selv synes, at jeg er dum, men fordi min viden om kernefysik er yderst begrænset, og mine spørgsmål vil derfor starte i begynder niveauet... Dermed ik sagt, at jeg aldrig kunne blive ekspert i kernefysik, men man er bare nødtil at starte et sted!
Og det har flere tydeligvis glemt... 

peter4576:

Lundsby:
Jeg syntes da det er fantastisk at en på kontanthjælp, vil arbejde sig til en bedre position ved at starte en webshop, det kan du da ikke være bekendt at grine af.

@Lundsby - så har du vist ikke fulgt med i debatten... Vi diskuterede eksempler for indlæg som virkede useriøse. A la "Hvad skal jeg være når jeg bliver stor". Og at du kun kan associere mit navn med en som griner af kontanthjælpsmodtagere, må stå for din egen regning. Hvis du er så god en personkender og kan læse folk på to-tre linjer ud af 2000 og vurdere hvad de står for, så må også DET stå for din egen regning.

Du kunne også vælge at bladre tilbage til side ét og læse forfra. Jeg har ingen intentioner om at grine ad menneskers situation (det ville du forstå hvis du læste noget af det tidligere jeg havde skrevet), og jeg synes du gør det dig for let for dig selv at kaste en masse mudder efter en person, når du tilsyneladende slet ikke har gidet læse det foregående. 

Jeg synes indholdet i det nævnte indlæg var sjovt. Lige så sjovt som hvis en skoledreng i 9. klasse spurgte om hvordan man laver et Google2, fordi han havde hørt at der var penge i det, og iøvrigt efterspurgte om der var nogen der kunne give ham en algoritme, så han kunne komme i gang. Eller hvis en person havde skrevet at DBA vist var en god forretning, så vedkommende nu ville lægge sit lørdagsloppemarkede online, og om der var nogen der kunne fortælle ham hvordan man laver sådan en hjemmeside.

Og nu skal jeg passe på, for om lidt er der sikkert en anden Amino'er der citerer mig for at hade alle 9.klasser og alle genbrugssælgere i verden, og at jeg knuser alle drengedrømme. Og hvis jeg hader 9-klasser så hader jeg sikkert også sigøjnere og ukrainske lastbilchauffører. For det kan man jo næsten læse mellem linjerne...

For at være ærlig, selvom jeg ikke er meget for at indrømme det, så kan jeg ikke andet end at sidde og blive lidt mopset over, at du tillægger mig holdninger, som er det stik modsatte end hvad jeg tidligere har skrevet i denne tråd. 

Og nu spørger jeg bare dumt... men hvor præcis er det at du mener, at jeg har fremført mig så tydeligt arrogant, som værende verdensmester i ditten datten dutten? Og hvorfor mener du at det er en så frygtelig menneskeegenskab jeg besidder, blot fordi jeg ytret at Amino burde højne niveauet og seriøsitet på sitet?

Eksempelvis mener jeg jo også at det måske er lige ude på det overdrevne, når Amino reklamerer med at have noget lignende "100.000 iværksættere" på sitet, når halvdelen af brugerne efterspørger hjælp til deres danskstile og hjælp til optimering af deres avisruter? Det er ok hvis du ønsker at tegne et billede af mig som en sur gammel mand med lille sort overskæg under næsen. Jeg mener bare, at virksomhederne der annoncerer på Amino jo ikke er Arla, som annoncerer for Skolemælk og Lillebrorost, men er virksomheder der målretter sig mod iværksættere. Hermed købestærke kunder. Dette var referencen til at jeg tror, at Amino på et tidspunkt vil uddø, hvis annoncørerne i fremtiden ikke længere føler, at de får nok for deres reklamepenge. 

Jeg har selv været på A-kasse og alt det der og ved hvilket et helvede det er. Og ja, jeg indrømmer at det måske var en detalje i mit indlæg jeg kunne have udeladt, og som var unødvendigt. Jeg tænkte ikke over det, fordi jeg har været i samme båd, og det er en situation mange af os vil opleve. Og jeg er ked af at "jobsituationen" tog fokus væk fra det, som jeg egentligt syntes var sjovt (også selvom du mener at det gør mig til verdensmester i arrogance). Jeg synes også du bør bemærke, at jeg ikke selv kommenterer på sådanne indlæg som det jeg omtalte.

Helt bortset fra det, så tilbød jeg faktisk Povl K, tidligere i tråden, gratis personlig hjælp og sparring til at komme igang med hans forretning, hvis han måtte ønske det.

Så en anden gang, inden du flyver op i det røde felt og slår tredobbelt flikflak med baglæns dobbeltskru efterfulgt af en saltomortale, så bør du lige stikke en fingeren i jorden og læse det foregående - hvis du ønsker at kommentere... 
For jeg synes ærligtalt ikke at det er fair at tillægge nogen en masse dårlige egenskaber, blot basseret på et kort indlæg, oven i købet taget ud af kontekst. 

Helt ærligt, så ved jeg ik, hvor jeg skal starte og slutte med dette indlæg. Du snakker om, at Amino er ved at udvikle sig i en negativ retning, og så er du selv en af kræfterne bag denne udvikling! Du finder det ok, at hænge andre ud som useriøse, og endda at latterliggøre dem og grine af dem offentligt! Føj du må have en dårlig smag i munden! Men det viser vel også, hvorfor du aldrig har fået succes med dit eget...

Du sidder og hakker ned på mennesker, som ikke ved bedre. Hvis du virkelig ville skabe et bedre forum, så havde du fattet pennen og skrevet et svar til f.eks ham der søgte investor, men ik ville fortælle sin ide. Svaret kunne lyde:

Kære xxx

Det er helt fint, at du søger en investor og gerne vil beskytte din ide, men der er visse ting, som du åbenbart ikke ved. Ingen seriøse investorer vil spytte penge efter et projekt, med mindre de ved, hva det handler om. Du ville sikkert heller ik give mig 10.000 kr til en ide, med mindre du selv vidste, hva den gik ud på? Derfor skal du prøve at sætte dig i investorens sted, når du søger sådan en, og give de informationer som du selv ville kræve...
Desuden tvivler jeg meget på, at du kan søge patent på din ide. Det er ligeledes dyrt at søge patent, og hvis du ik har pengene, så kan du jo intet søge. Den bider lidt sig selv i halen.

Men du kan læse mere om investorer og patenter på nedenstående links

xxxxx
xxxxx
xxxxx
xxxxx 

Se så havde du bidraget med noget, du havde gjort forummet bedre, og du har lært en uvidende person noget om investorer og patenter. Din tilgang derimod er at latterliggøre og grine af brugeren. For så smålig er du åbenbart, yes jeg dømmer dig lige nu, og med alle de tåbeligheder du har skrevet i dette indlæg, så føler jeg mig også berettiget til det!

Jeg kunne blive ved med at skrive om dette indlæg og flere af dine andre, men det tjener næppe noget formål. Dog vil jeg bare vise dig selv, hvor dobbeltmoralsk og smålig du er. Så kan du tænke over det. Kan du se en lighed imellem de to nedenstående citater fra denne debat? Den ene klager du over, den anden skriver du selv. Utroligt hvor identiske de er, synes du ik?

peter4576:

@Lundsby - så har du vist ikke fulgt med i debatten... Vi diskuterede eksempler for indlæg som virkede useriøse. A la "Hvad skal jeg være når jeg bliver stor". Og at du kun kan associere mit navn med en som griner af kontanthjælpsmodtagere, må stå for din egen regning. Hvis du er så god en personkender og kan læse folk på to-tre linjer ud af 2000 og vurdere hvad de står for, så må også DET stå for din egen regning.

peter4576:

Og - min kære navnebror - Det, jeg syntes var så sjovt (hvilket egentligt nok er mere sørgeligt) i det indlæg jeg refererede til, var ambitionen om at skabe en sexshop, baseret på dropshipping. 

Ideen om at åbne ENDNU en sexshop, uden nogen ambition om at markedsføre sig anderledes eller at skille sig ud. Intet koncept. Ingen fordele. Ingen dumpingpriser. Ingen anderledes salgsmetoder eller produkter. 

Du er efter Lundsby, som dømmer dig på få linjer, mens du selv dømmer andres visioner om en webshop på få linjer... Det er så komisk, at det nærmest er tragisk Smile

Ikke mere dårlig karma herfra, jeg dropper denne latterlige og meningsløse debat, som åbenbart kun handler om egne behov,samt at svine andre mennesker til. Folk skulle bare en gang prøve, at hjælpe andre og opleve den gode følelse, som man får i kroppen bagefter. Det at smide 100 kr i en hjemløs kop, selvom man ved, at de bare går til øl eller lignende, er fantastisk. Eller det at hjælpe en eller flere på Amino, som sidder med et problem eller en problemstilling, som for dem, virker uoverkommelig... Karma er en bitch, men god karma vender altid tilbage... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fashion-Seller:

Der er godt nok mange i denne debat, som helt har glemt, hvor de selv kommer fra, og hvilke spørgsmål de selv har stået med en gang. Men som det reality samfund, som vi desværre lever i, så er det altid sjovere at grine af andre, især hvis man kan udstille dem...

En klog mand sagde en gang:"Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar", og denne debat er vist et klasseeksempel på dette!

Folk unge som gamle på Amino eller andre forums, spørger ud fra den viden og den erfaring, som de har. Dvs det der for nogle virker som latterlige og ligegyldige spørgmål, de kan være svære for andre.

Man kunne også vende den om og sige, at man netop selv husker hvor man kommer fra og hvilken indsats man har gjort for at starte sin første virksomhed op. Jeg mener helt seriøst fra hjertet at der er mange, til tider rigtigt mange, i mine øjne tåbelige indlæg, der i allerhøjeste grad vidner om at den der spørger ikke på nogen måde har anstrengt sig for at finde nogle oplysninger inden.

Det er fedt, hårdt, opslidende, givende og lyksagligt at være iværksætter, og det er du jo også, men hånden på hjertet, så er der en grund til at der er nogle der er selvstændige og andre der ikke er. Nogle besidder ganske enkelt ikke evnerne, og hvis ikke de evner de mest basale ting, så er det op ad bakke. 

Og jeg mener man gør de unge en bjørnetjeneste ved ikke at sige de skal holde fokus på deres uddannelse og derefter eller sideløbende se om man kan udvikle en forretning.

Jeg vil påstå at det er de færreste 13-17 årige der ved hvad de kan eller hvad de vil, og statistikkerne for afgangseksamener taler sit eget sprog. De danske unge bliver stadig dårligere og dårligere til de mest basale ting som er nødvendige for forståelse fremadrettet. Vi snakker om promiller det lykkes for at blive til noget.

Dybest set tror jeg ikke folk har noget mod at hjælpe, men det er vel ikke for meget at forlange at folk der spørger bare bruger hjernen en smule eller?

Men som skrevet før, så afgør folk og her Martin, jo selv hvor overliggeren skal være, for hans svar er de samme hvert år til samme problematik - hvorfra man så kan konkludere at han ikke mener det er et issue der er værd at snakke om generelt i forhold til oplevelsen på platformen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Åh suk... for det første holder du et oplæg mod mig, som ikke er mit (mht. en som søgte investor?). 

For det andet så har jeg ikke dømt nogen som helst person. Jeg refererede til et (på daværende tidspunkt) anonymt indlæg, uden reference, og brugte dette som eksempel. Jeg dømte blot et INDLÆG som værende useriøst, og det fastholder jeg stadigvæk. 

Jeg har ikke hængt nogen ud offentligt. Jeg har ikke så meget som posted et link, nævnt navne eller andet. Men ja, jeg har argumenteret at mange oplæg bærer præg, af vedkommende ikke engang har gidet søge nogen som helst informationer selv først. Og det mener jeg stadig er "støj".

Min pointe var, at der er et for blandet segment herinde og for meget blandet indhold. Det er du og nogle andre så ikke enige i, og det er I fuldkommen i jeres gode ret til. Jeg synes tonen at er unødvendig barsk og grim, bare fordi I ikke er enige. 

Fra mit argument, at der er meget "støj" på Amino og at der er plads til forbedringer, til at udstille mig som en is kold satan, der ikke kan hjælpe en hjemløs, har ingen steder hjemme og har ramt et nyt lavpunkt for debatten her på Amino. 

Men vi er da enige om en ting, og det er at ingen af os gider deltage eller være del af denne tråd længere. Så skal vi ikke bare holde os til det og så stoppe den der?

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Eberhardt:
Jeg er under 18 år og jeg bruger rigtigt lang tid på mine spørgsmål, for først at se om jeg kan finde det er andet sted og hvis jeg ikke kan det, så gør' jeg mig rigtig umage med det, f.eks. med at tjekke stavefejl og undgå at det lyder som om at jeg intet ved! Og hvis sådan en feature ville blive en realitet på Amino, så vil jeg også få 25% mindre svar, og synes du det er rimeligt, for alle brugere under 18 år?

Så ryger vel næppe ind i kategorien der leder efter 24 stk. blackmask eller ikke kan forstå at du ikke er på side 1 på Google efter 14 dage vel? eller nogle af de tusinder af andre indlæg der er hovedløse.

Hvis man vil være selvstændig, så skal man have al den vejledning og de råd man kan få. Og her i 2014 har der aldrig været mere information der kan opfylde 99% af alles behov. Resten i livet som selvstændig er benarbejde. Selvom jeg efterlyser en funktion der ekskluderer visse grupper, så er jeg ikke kynisk, jeg har meget hjælp til andre på samvittigheden, og hjælp fra andre står også højt p.t. rigtigt højt. Den hjælp får jeg kun fordi der er tillid til mine evner og mit virke, hvis ikke jeg kunne levere den sikkerhed, var jeg bare én blandt alle de andre.

Side 13 ud af 15 (142 indlæg)