Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du i gang med affiliate så kig her!

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Har en del facebook sider jeg godt vil sælge som der er meget potentiale i og som kan udnyttes til affiliate.

Sender gerne statestik og indblik over siderne inden salg.

Antal likes på siderne:

8.500 - 10.000 - 18.000 - 15.000

Afgiv dit bud eller kontakt mig for mere information på fbreklamer@gmail.com eller i indbakken her på siden.

BEDER ALLE OM IKKE AT KOMMENTERE PÅ DETTE OPSLAG! ALT FOREGÅR PÅ EMAIL ELLER INDBAKKE!

Alle falske anklager eller unødvendigt spam vil blive anmeldt.

Emil 

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 16:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

det vil jeg meget gerne - men fortæl mig lige hvordan det hænger sammen, I skriver på jeres "store" facebook side (tricks du skal kende) med over 80.000 at nu har I lavet en ny side (opdaget i sex) og I har allerede fået over 9.500 likes på under 19 timer, hvilket er super flot. Men hvis man kigger på statistikken, så siger den 0 personer taler om dette - hvordan kan det være ?

Men når jeg får en naturlig forklaring, så er jeg klar på at give 500 kroner for et opslag på jeres side

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 17:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor lang tid har det taget at samle de 80.000 likes

er de allle aktive og kommentere og taler om siden

 

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

WOWWOW:
hvordan kan det være ?

Tror bare lige du skal give siden noget tid, den har jo knapt haft tid til at indsamle data. :-)

Men det kan også være fordi måske ingen taler om den, men folk blot synes godt om? Ved ikke helt.. :-)

Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Seo Andersen:

Hvor lang tid har det taget at samle de 80.000 likes

er de allle aktive og kommentere og taler om siden

Den store side er højest sandsynligt ikke til salg. Men ja, de er aktive og kommentere og lign. Har i går lagt et opslag ud som indtil videre er blevet set af over 115.000 med over 3.000 kommentarer. 

Emil

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 17:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ok

men er siden ikke ved at dø

ser man tilbage havde den 0 brugere i april

og siden da har den haft ca 5 til 10000 likes om dagen

nu pludselig ser det ud til den er gået i stå og ikke vokser mere

jeg mener den voksede kun i en uges tid hvor efter den er gået i stå

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Seo Andersen:
jeg mener den voksede kun i en uges tid hvor efter den er gået i stå

Bare fordi den ikke får likes mere, betyder det ikke den er ved at dø.

Har aldrig oplevet så meget aktivitet på siden som jeg har her de sidste par dage.

På et eller andet tidspunkt stopper det jo også med at vælte ind med likes, og 80.000 er et helt i orden tidspunkt at stoppe når man sammenligner med de andre sider som  får ca. 20-40.000 likes og så er helt færdige og slet ingen aktivitet har.

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 17:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilborg:
Men det kan også være fordi måske ingen taler om den, men folk blot synes godt om?

Nu ved jeg godt at det er et rigtigt dumt spørgsmål og der naturligvis findes et helt åbenlyst svar - men hvordan kan der komme næsten 10.000 nye likes på under 24 timer hvis ingen snakker om siden ...?

Men jeg er klar på at købe en eller flere af dine facebooksider - men er det allesammen danske likes ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

WOWWOW:

Nu ved jeg godt at det er et rigtigt dumt spørgsmål og der naturligvis findes et helt åbenlyst svar - men hvordan kan der komme næsten 10.000 nye likes på under 24 timer hvis ingen snakker om siden ...?

Men jeg er klar på at købe en eller flere af dine facebooksider - men er det allesammen danske likes ?

For mig er det nemt at få mange likes på kort tid, nu når jeg har flere store sider. Det handler dog mest om at give siden et godt navn, så liker folk siden uden at kigge på indholdet. Du kan også se på siden at der kun var et billede indtil for 5 minutter siden.

Ja alle likes er danske, dog også meget lidt udenlandsk.

Emil 

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 17:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, jeg vidste ikke at folk bare "liked" uden at kende indholdet på siderne - men hvordan kan folk like hvis ingen snakker om siden, og du lavede et opslag på din "store" facebook side indenfor de to sidste timer, men der havde den jo allerede over 9.000 likes - hvor kommer de fra ?

På forhånd tak :-)

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)