Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du i gang med affiliate så kig her!

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

Hvorfor interessere i jer så meget for hvorfra siderne har deres likes? - Hvis man skal KØBE en side er det for at skabe en FORRETNING. - Så... Hvor meget har siderne tjent i den tid DU har haft dem?

har ikke brugt disse sider til affiliate kun min store side. Den store har dog tjent 7.500 på ca 5 dage.

har blot skabt siderne for at sælge dem igen.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilborg:

Carsten Kvist:

Hvorfor interessere i jer så meget for hvorfra siderne har deres likes? - Hvis man skal KØBE en side er det for at skabe en FORRETNING. - Så... Hvor meget har siderne tjent i den tid DU har haft dem?

har ikke brugt disse sider til affiliate kun min store side. Den store har dog tjent 7.500 på ca 5 dage.

har blot skabt siderne for at sælge dem igen.

Hmm.. Så er det jo svært... For ikke at sige umuligt at sætte en reel pris på dem. - Hvis de har haft en omsætning på 0 vil de fleste beregninger sige at de er 0 kr. værd.

Synes du skal skabe og vise lidt omsætning på siderne, så vil de blive penge være. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

Hmm.. Så er det jo svært... For ikke at sige umuligt at sætte en reel pris på dem. - Hvis de har haft en omsætning på 0 vil de fleste beregninger sige at de er 0 kr. værd.

Synes du skal skabe og vise lidt omsætning på siderne, så vil de blive penge være. 

Tak for rådene :-)

Dog har jeg bud på 500,- for de mindste sider så mindre er de i hvert fald ikke værd :-)

Emil

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 20:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
Synes du skal skabe og vise lidt omsætning på siderne, så vil de blive penge være. 

Det er faktisk ligegyldigt hvad Emil gør, så vil siderne ALDRIG blive penge værd.... Alene det faktum at Facebooks retningslinjer siger at man ikke må sælge sine sider gør det hele.

Så hvis man er køber, risikerer man at Facebook lukker ens side - så meget for de penge.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 21:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor dig sælge sider der tjener 7.500 på 5 dage

det er godt nok mange penge på en hel måned

eller skyldes det som jeg spurgte om tidligere

er de døde og stoppet med at lave penge

har siden tjent 1500 kr idag

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lars Seo Andersen:
Hvorfor dig sælge sider der tjener 7.500 på 5 dage

Lars..... Du er virkelig den langsommeste på denne jord.. Har allerede fortalt dig jeg ikke sælger min store side.........................

Og nej, det skyldes ikke mine følgere, men at jeg ikke yder nogen indsats mere på at lave salg

Og jo, siderne er penge værd. Ogder er næsten ingen chance for at siden bliver lukket grundet et salg.

Nu er det jo sådan jeg allerede har firmaer og private der vil købe siderne, så jeg kan da snildt bekræfte de er penge værd, no worries du :-)

Emil

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 21:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilborg:
Og jo, siderne er penge værd. Og der er næsten ingen chance for at siden bliver lukket grundet et salg.

hmmm.....

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 21:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Emilborg:

Det er ikke et spørgsmål, det er efterhånden chikane.

Ser du smarte Lars. Se og Hør er i medierne KONSTANT, ved du hvorfor? Eller skal jeg også forklare dig det? :-)

Det er da utroligt som du fører dig frem. Hvem eller hvad tror du selv du er? Du må da snart have fattet at det ikke er SFO-vennerne du "taler" til her. Opfør dig ordentligt, og hold en sober tone.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 21:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Jeg er lidt ked af den tone du bruger vi er ikke vant til den slags her på Amino

Hvis du ikke kan tåle kritik og spørgsmål til det du sælger

bør du ikke sætte tilsalg i et offentligt forum

hvor der bør tales og skrives i et ordentligt sprog

 

Se lige citat fra dit start indlæg

Har en del facebook sider jeg godt vil sælge som der er meget potentiale i og som kan udnyttes til affiliate.

 

Vi stiller alle netop spørgsmål i tvivlsomme sager for at undgå at nogen bliver snydt

Og i øvrigt skal du ikke lige tale om at du ikke vil se spam i din tråd Amino har nu fundet s
ig i dine spam indlæg i alle andres tråd i over en måned

 

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor har Hr. Andersen fortjent min respekt? Hvorfor skal jeg tale pænt til ham? Han har hakket ned og kommenteret på ALLE mine indlæg efterhånden. Også selvom jeg har modbevist ham utallige gange, og forklaret ham hvad der sker. Har endda bedt ALLE om at lade være med kommentere på dette indlæg, men nej. Så Fru Hartmann, er ked af de hårde ord der er kommet ud af denne tråd, håber du kan leve med det. 

Hav en god aften, Fru.

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)