Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero: bogføring af udgifter betalt fra privat konto

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 14
Indlæg ialt: 49
Fra  ingen firma Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Men John, når man laver mellem regning, vil den så ikke trække penge fra i regnskabet? Jeg har jo bogført udgiften engang?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46511
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

nej da - mellemregning er del af egenkapitalen som jo er i status helt som den "kasse" du helt forkert bruger . Konto i egenkapitalen under mellemregning vil hedde noget med Gæld til selskabsdeltager eller ejer eller lignende

overvej et lille kursus hos www.regnskabsskolen.dk - ikke dyrt men lærer dig en masse du kan bruge om et regnskab

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Jun 14
Indlæg ialt: 49
Fra  ingen firma Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Et bogførings kursus ville være på sin plads ja, men må indrømme det ikke lige er det der er penge til.

Jeg har nu været inde og kigge, og det jeg skal gøre er vel at oprette et finans bilag? præcist som vedhæftet?.

3730.Finansbilag - Dinero.pdf

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46511
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg går aldrig ind og åbner den slags som skal gemmes - men generelt heller aldrig ind og siger præsist hvad der skal bogføres. Det ville være helt uendeligt mængdemæssigt  hvad man skal svare på, så du må fra min side nøjes med princip svaret og ja i dinero er det kassekladde/finansbilag uden tvivl

Min opfattelse er nok, at det kan være dyrere ikke at tage en kursus eller få hjælp end at tage kurset helt ærligt. Lidt i stil med, jeg har tænkt mig at svømme en lang tur ude på det dyge, men jeg kan ikke svømme, så jeg håber det går godt alligevel Smile

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)