Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Wordpress og fejlmeddelelse i forbindelse med redigering af sider

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der mon nogen, som kan hjælpe mig med, hvad denne besked betyder, som kommer frem hver gang, at jeg redigerer en side og hvordan jeg får den fjernet?

Jeg har oprettet en hjemmeside i Wordpress og jeg har forsøgt at installere Google Analytics og plugin wordpress SEO by Yoast. Jeg har på fornemmelsen at jeg har gjort noget forkert i den forbindelse.

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/annevesti.dk/public_html/wp-content/plugins/all-in-one-seo-pack/all_in_one_seo_pack.php:11) in /var/www/annevesti.dk/public_html/wp-admin/post.php on line 235

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/annevesti.dk/public_html/wp-content/plugins/all-in-one-seo-pack/all_in_one_seo_pack.php:11) in /var/www/annevesti.dk/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 1121


Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at deaktivere det andet SEO-plugin du allerede har aktiveret:
All In One SEO

Du skal nemlig kun bruge en af dem. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 24. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår det korrekt (jeg er helt grøn). Jeg kan se to plugins: all in one SEO pack og Google analytics for Word press. ER det én af disse, som jeg skal deaktivere?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

lotuslotus:
all in one SEO pack


Ja, det er den jeg vil foreslå du prøver at deaktivere.

Ikke Google Analytics for WordPress.

Ser ud til at problemerne skyldes at der er konflikt med at både have WordPress SEO af Yoast og All In One SEO pack samtidigt, men det giver også mening, da de begge kan en del af de samme ting. Du skal kun bruge en af dem.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 24. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, tusind tak det vil jeg forsøgeSmile

Tilmeldt 24. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg slet ikke tilgå hjemmesiden længere?

når jeg skriver www.annevesti.dk fortæller den mig dette: Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/annevesti.dk/public_html/wp-content/plugins/all-in-one-seo-pack/all_in_one_seo_pack.php:11) in /var/www/annevesti.dk/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 1121

Til gengæld kan jeg finde den her. http://annevesti.dk/  Hvad er forskellen på de to adresser?

Når jeg skriver det her: http://annevesti.dk/wp-admin/ Så kommer der igen denne fejlmeddelelse op.

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/annevesti.dk/public_html/wp-content/plugins/all-in-one-seo-pack/all_in_one_seo_pack.php:11) in /var/www/annevesti.dk/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 1121

Puha, hvad gør jeg forkert?

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 04:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lotuslotus.
Hvis du sidder helt fast, kan du skrive til mig på kim@cyberdata.dk så skal vi nok kigge på det for dig til en meget billig time pris.

Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Fra  nemopstart.dk Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lotuslotus, du skriver at du har installeret Wordpress SEO by Yost! men fejlen du får, ser ud til at komme fra et andet SEO plugin, nemlig "all-in-one-seo-pack"

Jeg ville afinstallere dette plugin og se om ikke det løser problemet.

Det er selvfølgelig ikke så nemt når man ikke har adgang til WP administrationspanel, men hvis du har adgang til din webserver/webhotel via ftp, skal du navigere til din wordpress plugin mappe "...public_html/wp-content/plugins" lokalisere mappen "all-in-one-seo-pack" og slette denne, prøv så at se om du nu kan logge ind via http://annevesti.dk/wp-admin/ .

Du skal ikke tage dig af den fejlmeddelelse der kommer første gang du logger ind i wp-admin detter bare fordi wp ikke længere kan finde dette plugin.

Jeg håber dette kan hjælpe dig videre.

Tilmeldt 24. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak for hjælpen. Det virker Smile

Fantastisk at der sidder så mange kloge hoveder :-)

Tilmeldt 24. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for tilbuddet, men det lykkedes mig at fikse det :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)